خانه / کافه و رستوران / فودبوتیک رستورانی در پاساژی تکنولوژیک
فودبوتیک

فودبوتیک رستورانی در پاساژی تکنولوژیک

در طبقه منفی یک پاساژ شمرون که یکی از مراکز خرید مهم شمال شهر تهران در عرصه تکنولوژی است کافه رستورانی قرار گرفته که از لحاظ ظاهری ارتباط نزدیکی با حال و هوای خود پاساژ دارد. فودبوتیک که از ابتدای آبان ماه گذشته شروع به کار کرده،کافه رستورانی است که با ارائه غذاهای فرنگی در فضایی مدرن و فانتزی خلا یک رستوران مناسب را در پاساژ شمرون به خوبی پر کرده است. با مجله فیدیلیو و گزارشی از فودبوتیک همراه باشید.

فودبوتیک و یک دکور خاص

نکته جالب در مورد دکوراسیون فودبوتیک این است که ظاهر بنای اصلی ساختمان در طراحی حفظ شده. به طور مثال اگر به سقف فودبوتیک نگاه کنید می‌بینید که عرشه فولادی که در ابتدای ساخت مورد استفاده قرار گرفته پوشانده نشده و می‌توان آن را دید.

این مورد از جمله ایده‌های جالبی است که در دکوراسیون فودبوتیک پیاده شده است. وجود لوله روی سقف هم به متفاوت بودن دکور کمک شایانی کرده است.

دیزاین جذاب غذاها

از غذاهای موجود در منو می‌توان از میگو اسکمپی نام برد که شامل 250 گرم شاه میگوی تفت داده شده به همراه کره و بعضی سبزیجات است. ضمن این که نام سه نوع استیک (ماتیلا، کلاسیک، مرغ) در منو به چشم می‌خورد.

استیک ماتیلا شامل 250 گرم گوشت فیله، پنیر گودا و سبزی تازه به همراه خمیر یوفکا است که از خمیر یوفکا به عنوان تزیین استفاده می‌شود.

در کنار استیک‌ها و غذاهای دریایی وجود پیتزا، پاستا، اسپرینگ رول و لازانیا به  جذاب‌تر شدن منو کمک شایانی کرده است.

اسپرینگ رول پیش غذای رژیمی ‌است که متشکل از خمیر یوفکا است که داخل آن سبزیجات معطر تفت داده شده قرار گرفته است.

فینگرفود هم به عنوان بیرون بر به صورت دانه‌ای ارائه می‌شود که قیمت هر عدد از آن حدودا 2500 تومان است.

در دیزاین غذاهای فودبوتیک دقت زیادی صورت گرفته. از جمله این موارد می‌توان به فلفل دلمه‌ای که داخل آن یک پنبه آتش زده شده قرار گرفته و گوشه بشقاب گذاشته شده اشاره کرد.

سرویس بیرون بر این رستوران در محدوده رایگان است. ضمن این که مراجعین با خیال راحت می‌توانند از پارکینگ پنج طبقه‌ای پاساژ شمرون استفاده کنند.

در پایان باید گفت فودبوتیک با توجه به مدت کوتاهی که از فعالیتش می‌گذرد می‌تواند رفته رفته جای خود را میان مشتریان پیدا کند به خصوص که از لحاظ دیزاین یکی از متفاوت‌ترین‌هاست.

منو، آدرس و نظرات مربوط به این رستوران را اینجا ببینید

درباره محمد وحیدپور

مدت هاست رستوران گردی یکی از علایق اصلیم محسوب میشه و فیدیلیو یکی از مهم ترین گزینه هام توی انتخاب رستوران ها بوده. به نظرم توی شرایطی که تهران پر از رستوران های جور و واجوره وجود سایتی که بتونه با جزییات رستوران ها و کافه ها رو معرفی کنه کاملا ضروری و مفیده.