خانه / پیشنهادهای ویژه / بهترین سیب زمینی تهران را کدام رستوران دارد و چرا؟

بهترین سیب زمینی تهران را کدام رستوران دارد و چرا؟

سیب زمینی سرخ شده یا تنوری؟ ادویه دار یا پنیری؟ درشت یا خلالی؟ همه این موارد در کنار سس هایی که با سیب زمینی سرو می‌شود در انتخاب ما تاثیر دارد. بعضی‌ها از بین انواع سیب زمینی‌، تنوری آن را دوست دارند بخاطر این که در روغن سرخ نمی‌شود و سالم‌تر است. بعضی ها عاشق سرخ شده آن هستند که ترد باشد و قرچ قرچ کند.

بعضی‌ها هم سیب زمینی را به عشق سس‌های فراوانی که در کنار آن است می‌خورند. از سیب‌زمینی سرخ‌شده خانگی و ته ‌دیگ سیب‌زمینی هم که هیچوقت نمی‌توان گذشت. حالا درست است که سیب‌زمینی پیش‌غذا محسوب می‌شود و اگر به رستورانی می‌رویم بخاطر پیتزا و پاستا و استیک‌اش است، اما تقریبا همه در کنار غذای اصلی‌مان سیب زمینی هم سفارش می‌دهیم و اگر خوب باشد هم که لذتمان دو چندان می‌شود.

چند روز پیش در اینستاگرام فیدیلیو از شما پرسیده بودیم که بهترین سیب زمینی تهران را در کدام رستوران خورده‌اید و حالا در این گزارش قصد داریم نتیجه آن را به شما اعلام کنیم. رتبه یک تا 5 این گزارش بنابر نظرات شما نوشته شده و سه مورد آخر پیشنهاد تیم فیدیلیو به شما عزیزان است.

بعدی قبلی

 

1- لوس آمیگوس

اینجا یک فست فود تازه تاسیس در سعادت آباد است که با یک اتفاق جالب در رتبه اول نظرسنجی فیدیلیو قرار گرفت. با این که چند روز از نظر سنجی گذشته بود اما تعداد زیادی از کامنت‌های آخر به این رستوران اختصاص پیدا کرد.

این ماجرا دو دلیل داشت. اول این که صاحب لوس امیگوس از دوستان امیر تتلو خواننده معروف رپ است و دوم این که در پیج رستوران و پیج صاحب رستوران از فالوئرها خواسته بودند تا در نظرسنجی فیدیلیو شرکت کرده و به این تربیت تعداد زیادی از رای را به خود اختصاص دادند. در توضیح سیب زمینی لوس آمیگوس باید بگوییم نوع سرخ شده آن با ادویه مخصوص رستوران و سس پنیر سرو می‌شود قیمت آن هم هشت هزار تومان است. سیب زمینی تنوری هم دارند که  با سس پنیر سرو می‌شود و قیمت آن ده هزار تومان است.

منو و اطلاعات بیشتر لوس آمیگوس را در اینجا بینید

2- برگر لند

رتبه دوم نظر سنجی فیدیلیو به برگرلند اختصاص دارد. اینجا یک برگرفروشی زنجیره‌ای است که توسط تیم خواننده بروبکس مدیریت می‌شود. شعبه های آن در بلوار اندرزگو، سعادت آباد، تهرانپارس، پاسداران، تجریش و فروگاه امام خمینی است. سیب زمینی‌های برگرلن با ادویه، پودر پنیر و سس مخصوص سرو می‌شود و نوع طبخ آن تردی خاصی را به وجود می‌آورد که باعث محبوبیتش شده است. قیمت این سیب‌زمینی 8 هزارتومان است.

اطلاعات بیشتر درباره برگرلند را در اینجا ببینید

3- برگرفکتوری

سومین سیب زمینی پرطرفدار تهران به برگر فکتوری در فودکورت پالادیوم اختصاص دارد. این برگرفروشی سیب زمینی های خلالی سرخ شده را در چهار مدل و با قیمت های بین 8 تا 13 هزارتومان سرو می‌کند.

سیب زمینی ساده، سیب زمینی با سس پنیر، سیب زمینی با سس گوشت و پوره لوبیا به همراه پنیر و سیب زمینی با سس قارچ چهار نوع از این پیش غذاست که برگرفکتوری ارائه می‌کند. ارائه سیب زمینی های خوش طعم و متنوع در یک فودکورت اتفاق جذابی است چرا که باعث می‌شود در کنار سفارش غذاهای مختلف یک سیب زمینی جذاب را هم داشه باشیم و برگرفکتوری جایی است که این امکان را به ما می‌دهد.

اطلاعات بیشتر درباره برگرفکتوری را در اینجا ببینید

4- خاتون

فست فود خاتون از قدیمی ترین پیتزافروشی‌های تهران است که شعبه اولش در خیابان شریعتی برای خیلی ها خاطره انگیز است. همیشه آخر هفته ها صف طولانی مقابل آن است و مشتری‌های زیادی دارد. البته حالا با شعبه های بیشتری که در پالادیوم و پاسداران زده است آن صف طولانی مقابل شعبه شریعتی کمتر شده است.

در نظر سنجی فیدیلیو رای تعداد زیادی از کاربران به سیب زمینی تنوری خاتون بود. این سیب زمینی تنوری که با پوست سرو می‌شود بسیار جذاب است. روی آن سس مخصوصی ریخته می‌شود و با سبزیجات، زیتون، ژامبون خرد شده و چند ایتم دیگر همراه است. بسیاری این سیب زمینی تنوری را معادل یک غذای کامل می‌دانند و از خوردن آن لذت زیادی می‌برند. قیمت این کوچک دوست داشتنی هم  15 هزارتومان است.

اطلاعات بیشتر درباره خاتون را در اینجا ببینید

5- گامبی

گامبی جزو اولین برگرفروشی‌های تهران است که برگرها را در اندازه اسلاید سرو می‌کند. علاوه بر برگرهای سبک خاص، هات داگ و بال کبابی معروفی هم دارد. محبوبیت گامبی کم کم آنقدر زیاد شد که در مدت کوتاهی شعبه‌های دوم و سوم خود را هم در بلوار اندرزگو و پالادیوم تاسیس کرد. در کنار سبک غذای متفاوتی که گامبی دارد سیب زمینی آن هم بسیار خاص است.

سیب زمینی‌هایی که در اندازه‌های بزرگ برش خورده، پخته شده و سپس سرخ شده. در سه نوع ساده، پنیری و چیلی هم سرو می‌شود که نوع پنیری آن بسیار پرطرفدار است. قیمت سیب زمینی‌های گامبی هم از 5 هزار تومان تا 10 هزار تومان است.

6- منهتن گریل

منهتن گریل یک فست فود محبوب در محله نیاوران است. پیتزاهای آمریکایی و برگر آن از بقیه گزینه‌های منو پرطرفدارتر است. اما سیب زمینی خوش طعمی هم ارائه می‌کند که اکثر مشتری‌ها آن را سفارش می‌دهند. سیب‌زمینی های منهتن در چند مدل و با انواع سس ها مثل پنیر، شوید و سس مخصوص سرو می‌شود. قیمت آن هم بین 7 تا 17 هزارتومان است.

اطلاعات بیشتر درباره منهتن گریل را در اینجا ببینید

7- مرغ سوخاری دی

اینجا یکی از قدیمی‌ترین مرغ سوخاری فروشی‌های تهران است که از نظر خیلی‌ها بهترین مرغ سوخاری را هم دارد. از آنجایی که در کنار مرغ سوخاری سیب زمینی زیادی سرو می‌شود مهم است که این سیب زمینی خوشمزه باشد و رستوران دی این ویژگی را دارد. این رستوران به تازگی شعبه دومش را در مرکز خرید پالادیوم افتتاح کرده و قیمت سیب زمینی‌ سرخ کرده آن که فقط در نوع ساده سرو می‌شود 6 هزار تومان است.

اطلاعات بیشتر درباره رستوران دی را در اینجا ببینید

8- گریل 458

رستوران ایتالیایی گریل 458 در خیابان عباس آباد قرار دارد. این رستوران با پیتزاها و پاستاهای ایتالیایی و منو گریل از مشتری‌هایش پذیرایی می‌کند. یک مدل سیب‌زمینی هم دارد که با سس آلفردو سرو می‌شود و بسیار پرطرفدار است. قیمت سیب‌زمینی های این رستوران هم بین 6 تا دوازده هزارتومان است.

اطلاعات بیشتر درباره رستوران گریل 458 را در اینجا ببینید

بعدی قبلی

درباره آوا فوشریان

من علاقه زیادی به کافه و رستوران دارم. نه صرفا بخاطر غذا و خوراکی. بلکه به دلیل دور هم بودن و اتفاق های خوبی که تو اینجور جاها برام میفته. انرژی زیادی هم برای تجربه طعم ها و مکان های جدید دارم. همه این ها در کنار عشق به نویسندگی باعث شده تا عضو تیم فیدیلیو بشم.

یک نظر

  1. ترد باشه، حتی زمانیکه سرد شده بود
    مغزپخت باشه، یعنی مزه خامی نده