خانه / فیدیلیو /  معرفی کافه رستوران آموره

 معرفی کافه رستوران آموره

همیشه زمانی که می‌خواهیم به کافه یا رستورانی برویم از دوستان یا آشنایانمان نظر می‌گیریم. انتخاب کافه‌ای دنج و زیبا در میان صدها کافه‌ای که در تهران وجود دارد بسیار مشکل است. در این مقاله سعی داریم بهترین کافه مرکز شهر را به شما عزیزان معرفی کنیم. کافه رستوران آموره یکی از آن کافه‌هایی است که هر کسی باید یکبار لحظات خوب خود را در این مکان زیبا بگذراند.

تا به حال به معنی اسم این کافه جذاب مرکز شهر دقت کرده‌اید؟ آموره… بهتر است قبل از هر چیز با معنی زیبا و بی‌نظیر اسم این کافه آشنا شوید. در زبان ایتالیایی آموره به معنی عشق یا عشق من است که همین امر زیبایی و جذابیت این کافه را زیاد می‌کند. پس این کافه زیبا و دلنشین می‌تواند جای خوبی برای گذراندن لحظات عاشقانه همراه با همسر یا عشق شما باشد. اگر می‌خواهید بیشتر با این کافه جذاب، زیبا و عاشقانه آشنا شوید با ما همراه باشید.

فضای داخلی کافه آموره

برای بیشتر مراجعه کنندگان و آنهایی که عاشق کافه هستند، فضای کافه و زیبایی و دکور آنجا بسیار مهم است. این کافه که در دسته بهترین کافه مرکز شهر قرار گرفته است دارای فضایی زیبا و خاص است. سبک کلاسیک و قدیمی طور این کافه یکی از دلایلی بوده که هر کسی را عاشق و وابسته خود می‌کند. فضایی کاملا کلاسیک که با میز و صندلی‌های لهستانی بسیار زیبا به نظر می‌رسد می‌تواند تصویر جذاب و عاشقانه‌ای را در ذهن شما به تصویر بکشد.

این کافه در ساختمان قدیمی به قدمت ۱۲۰ سال قرار دارد که با وارد شدن به آنجا حس و حال روزگاران قدیم را برای شما تداعی می‌کند. یکی دیگر از نکاتی که زیبایی این کافه را دو چندان می‌کند نور پردازی و قفسه‌های کتابی است که در آنجا قرار دارد و شما عزیزان می‌توانید لحظات زیبا و آرامش بخشی را با خواندن کتاب‌های عاشقانه در این کافه رومانتیک تجربه کنید.

کافه اموره می‌تواند انتخاب خوبی برای برگذاری تولد و دیگر جشن‌ها و دورهمی‌های شما باشد زیرا در فضای زیبای کافه آموره اتاق مخصوص تولد وجود دارد و شما می‌توانید دورهمی‌ها و جشن‌های خود را به صورت اختصاصی در آنجا برگذار کنید. همینطور در طراحی این کافه فضایی وجود دارد که افراد سیگاری می‌توانند به راحتی در آنجا از سیگار استفاده کنند. به طور کلی بهترین کافه مرکز شهر از نظر زیبایی فضا و رمانتیک بودن کافه رستوران آموره است.

منو کافه آموره

نکته بعدی که در انتخاب کافه برای همه بسیار مهم بوده، منو و کیفیت آن کافه یا رستوران است که می‌خواهیم همراه هم منو و غذاهای کافه آموره را بررسی کنیم. با نگاه کردن به منو  این کافه زیبا شما می‌توانید تنوع و بالا غذاها و نوشیدنی‌ها را ببنید. در کافه آموره انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد در بهترین کیفیت و طمع سرو می‌شود. نوشیدنی‌های سرد و خنک این کافه می‌تواند روزهای‌ گرم تابستانی را برای شما لذتبخش کند.

همینطور با نوشیدن یک لیوان لته یا آمریکنو داغ لحظات گرمی را می‌توانید در روزهای سرد زمستانی در کنار عشقتان بگذرانید. جالب است بدانید که کافه آموره به داشتن پیتزاهای داغ و جذاب بسیار معرف است، پس می‌توانید طعم خوش بهترین پیتزا ایتالیایی در تهران را آنجا تجربه کنید. یکی دیگر نکات مثبتی که این کافه مرکز شهر دارد صبحانه‌ها و نانی است که روزانه برای سرو صبحانه در خود کافه پخته می‌شود است که لذت صبحانه را برای شما در کنار عشق و خانوادتان چند برابر می‌کند.

دیگر نوبت به ان رسیده که کمی در رابطه با کیفیت مواد و غذا‌ها صحبت کنیم، برای پخت و درست کردن هر یک از گزینه‌های منو این کافه از بهترین قهوه و با کیفیت‌ترین مواد غذایی استفاده می‌شود و به همین دلیل هم دارای کیفیتی بالا در غذاها و نوشیدنی‌ها است. با خیال راحت این کافه را انتخاب کنید و لحظات بی‌نظیری را در کنار خانواده و دوستان خود سپری کنید.

لذت تماشا کردن فوتبال در کافه آموره

همانطور که تا الان گفته شد تا الان بهترین کافه مرکز شهر، آموره شناخته شده. چند سالی است که تماشای فوتبال به همراه دوستان در کافه بسیار زیاد شده است و تجربه نشان داده که شور اشتیاه تماشای فوتبال در کافه بسیار بیشتر است دیدن ان در خانه است. این کافه رستوران جذاب به دلیل داشتن ویدئو پروژکتور  و پخش فوتبال یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تماشای فوتبال‌ها و مسابقات جام جهانی است.

پس حتما تقویم را چک کنید و در اولین فرصت جای خود را در این کافه برای تماشای فوتبال رزرو کنید و با دیدن فوتبال طعم بهترین پیتزا در تهران را در این کافه تجربه کنید.

برخورد کارکنان کافه رستوران آموره

بعد از همه این نکات مثبت و جذابی که با شما عزیزان در میان گذاشتیم می‌رسیم به برخورد و رفتار کارکنان کافه آموره. قبل از هر چیز باید بگوییم که اگر  کارکنان و پرسنل کافه‌ای که انتخاب می‌کنید دارای برخورد خوبی نباشد طعم و کیفیت و فضای کافه دیگر جذبتان نمی‌کند. چون کافه جایی است باید به شما حس خوب انتقال دهد تا بتوانید به راحتی در آنجا ساعت‌ها همراه با دوستانتان یا حتی به تنهایی بگذرانید. این کافه زیبا فکر همه چیز را کرده است و برای امور کافه از پرسنل و کارکنانی جوان و با انگیزه استفاده کرده است و این دختر، پسرهای جوان احساس نشاط و سر زندگی را در این کافه به شما انتقال می‌دهند.

مکانی زیبا برای عکاسی

همه ما وقتی به کافه‌ای می‌رویم شروع به عکاسی می‌کنیم، برخی اوقات سوژه عکاسی‌ها غذا یا نوشیدنی‌هایی است که سفارش داده‌ایم بعضی اوقات هم از خودمادر در محیط کافه عکس میاندازیم. همانطور که پیش‌تر هم گفتیم فضای داخلی و نور پرداخی زیبای این کافه مرکز شهر می‌تواند عکس‌های شما را بسیار زیباتر و خاص‌تر کند. پیشنهاد ما به شما این است که وقتی تصمیم گرفتید به این کافه بروید حتما دوربین عکاسی خود را همراه داشته باشید.

ویزگی‌های کافه رستوران آموره

دیگر نوبت به آن رسیده که دلایل این که اموره بهترین کافه مرکز شهر است را جمع بندی کنیم:

  • داشتن فضایی زیبا و جذاب
  • تنوع بالا نوشیدنی‌هایی گرم و سرد
  • پخت نان مخصوص صبحانه
  • اتاق اختصاصی تولد
  • اتاق مخصوص افراد سیگاری
  • دارا بودن منویی کامل و متنوع
  • برخورد خوب پرسنل و کارکنان
  • دارای بهترین پیتزای ایتالیایی در تهران
  • دکوری کلاسیک و سبکی قدیمی
  • نور پردازی جذاب و زیبا
  • دارای کتابخانه
  • جایی مناسب برای گذراندن لحظاتی عاشقانه
  • لوکیشنی مناسب برای عکاسی
  • دارای ساختمانی قدیمی با قدمت ۱۲۰سال
  • قیمت مناسب و کیفیت بالا
  • استفاده از مواد غذایی تازه و با کیفیت

کافه اموره کجاست؟

دیگر زمان ان رسیده که آدرس این کافه جذاب را به شما عزیزان بدهید. کافه رستوران اموره در خیابان فردوسی قرار دارد و شما می‌توانید با سوار شدن مترو به راحتی به انجا برسید.

آدرس: خیابان فردوسی، نرسیده به میدان فردوسی، کوچه ضرابی، پلاک 4

اینستاگرام: amore_cafe

تلفن: 66749574

نتیجه گیری

همانطور که گفتیم انتخاب یکی کافه خوب کار دشواری است. در این چند سال اخیر بهترین کافه‌ها در مرکز شهر قرار داشت زیرا بیشتر دانشجویان و دختر، پسرهای جوان زمان خود را در کافه‌ها می‌گذرانند. کافه رستوران آموره به عنوان بهترین کافه مرکز شهر تهران شناخته شده است و بیتر افراد زمان خودشان را در این کافه زیبا و کلاسیک می‌گذرانند. در این کافه می‌توانید کارهای خود را به راحتی در محیطی سرشار از آرامش انجام دهید یا قرارهای کاری خود را در آنجا تنظیم کنید. در این مقاله ما سعی داشتیم تا شما عزیزان را با این کافه زیبا که در مرکز شهر تهران قرار دارد آشنا کنیم.

درباره mona