خانه / رستوران آگهی / کاوه برگر همبرگری به خوشمزگی برگرهای قدیم

کاوه برگر همبرگری به خوشمزگی برگرهای قدیم

علاقه مندان به دنیای پرهیجان فست فود معمولا به چند دسته تقسیم می‌شوند، که دو گروه اصلی آن پیتزا بازها و همبرگر بازها هستند. دسته همبرگر دوستدان معمولا گزینه‌های در دسترس کمتری برای انتخاب دارند از این لحاظ که هر همبرگر فروشی نمی‌تواند آن‌ها را راضی کند. اگر شما هم به دنبال یک همبرگری ایده آل هستیدبا مجله فیدیلیو همراه باشید تا شما را با کاوه برگر در محله قیطریه آشنا کنیم.

بعدی قبلی
کاوه برگر
کاوه برگر
کاوه برگر
بعدی قبلی

پیاده روی به صرف کاوه برگر

از ویژگی‌های این فست‌فود موقعیت آن است که درست روبروی پارک قیطریه قرار دارد. پس شما می‌توانید یا از کسانی باشید که بعد از یک پیاده‌روی در پارک خودتان را به یک وعده همبرگر ذغالی میهمان می‌کنید یا جز آن دسته باشید که بعد از سوخت گیری در کاوه برگر، علاقمندید که یک پیاده روی سبک در پارک داشته باشید و از همبرگری که خورده‌اید بیش‌تر لذت ببرید.

کاوه برگر مغازه جمع و جور و دنجی است که به پشتوانه ۲۵ سال تجربه مالکین آن در صنعت غذایی تاسیس شده است. دکور کاوه برگر اندکی با دیگر همبرگری‌ها فرق دارد. این دکور ترکیبی زیبا از خاطرات کودکی و جوانی مالکین این همبرگری بوده، بخشی از مغازه درب چوبی قدیمی و چند نقاشی وجود دارد که یادآور کوچه باغ‌های قدیم شمرون است و گوشه‌ای دیگر پر است از ظروف چدنی و قدیمی طبخ غذا که منظره جالبی را پدیدی آورده است. بخش دیگر مغازه اختصاص داده شده است به پلاک خودروهای قدیمی آمریکایی و نمادهایی از خودرو، جاده‌ها و باربیکیوهای معروف آمریکا. این ترکیب خاطرات را به نوعی در طعم برگرها و ساندویچ های کاوه برگر نیز می‌توان یافت.

از دیگر ویژگی‌های کاوه برگر آشپزخانه آن است که مشرف به سالن بوده و چون مالکین از بهداشت و تمیزی کار خود اطمینان کامل دارند هیچ در یا دیواری میان سالن و آشپزخانه نبوده و شما می‌توانید همیشه به مراحل آماده سازی برگر خود نگاهی بیاندازید و مطمئن باشید که غذایی سالم و بهداشتی میل می‌کنید.

بعدی قبلی
کاوه برگر
کاوه برگر
کاوه برگر
کاوه برگر
کاوه برگر
بعدی قبلی

همبرگر با هالوپینوی اضافه

همانطور که از اسم کاوه برگر مشخص است تخصص اصلی مالکان این مغازه تهیه همبرگرهای خوشمزه است. البته باید ذکر کنیم که در منوی کاوه برگر برای احترام به سلیقه همه مشتری‌ها پیتزا و ساندویچ هم موجود است که کم از همبرگرها ندارند اما همبرگر کاوه برگر چیز دیگریست. برخلاف بسیاری از همبرگری‌ها که از برگرهای شرکتی و آماده استفاده می‌کنند در کاوه برگر، برگرها تقریبا روزانه و از گوشت تازه گوساله و ادویه مخصوصی که ابداعی خودشان است تهیه می‌شود. همبرگر دست ساز عطر و طعمی دارد که در هیچ همبرگر کارخانه‌ای نمی‌توان آن را یافت.

در کاوه برگر برای کسانی که با گوشت قرمز مشکل دارند و کسانی که گیاهخوار هستند هم گزینه‌ای درنظر گرفته شده است، برگر سبزیجات و مرغ برگر که در کنار سه مدل نانی که بصورت تر و تازه در کاوه برگر سرو می‌شود آب از دهان هر عشق همبرگری راه می‌اندازد. از دیگر ویژگی‌های کاوه برگر وجود همین سه مدل نان است که به انتخاب شما، برگرها در میان آن‌ها برای شما سرو خواهد شد. نان مک دونالد که ته مزه شیرین و بافت نرمی دارد در کنار نان سبوسدار و نان برگر معمولی.

ساندویچی در کاوه برگر سرو می‌شود به نام چوریکیتو که از صفر تا صد تهیه آن کار خوشان است یعنی با رسپی خودشان و با دستگاه مخصوصی که دارند این سوسیس‌های خوشمزه را تهیه می‌کنند که صد در صد از گوشت تازه تهیه می‌شوند و و هیچ ماده نگه دارنده ای در آن ها وجود ندارد.

پیشنهاد ما به شما در مجله فیدیلیو این است که حتما سری به کاوه برگر بزنید چرا که قطعا نمی‌دانید چه همبرگرهای خوشمزه‌ای انتظار شما را می‌کشند.

برای اطلاع از آدرس و منو کاوه برگر اینجا کلیک کنید