خانه / تاپ / رستوران نوول لانژ؛ رستورانی فاین داین در تهران

رستوران نوول لانژ؛ رستورانی فاین داین در تهران

تهران زیبای ما، مملو از رستوران های متنوع و رنگارنگ در سطوح مختلف است که هر کسی را بسته به سلیقه از اقصی نقاط مختلف شهر به سوی خود جذب می کند. پایتخت پر هیاهوی ما، این روزها از رستوران و فست فود و کافه اشباع شده است. اما در تمامی این سال ها، فقدان یک مکان با حس و بویی متفاوت تر حس می شده است؛ جایی که متمایز از رستوران های همیشگی و استانداردهای معمولشان، مطابق با استانداردهای جهانی خدمات ارئه دهد و حضور در آن تجربه ای خاص به شمار رود. چندی است نام نوول لانژ به عنوان یک رستوران فاین داینینگ به گوش مردم این شهر رسید است. برای اینکه با این رستوران خاص و ویژگی های منحصر به فردش آشنا شوید مقاله امروز ما را از دست ندهید.

نوول لانژ با چه هدفی افتتاح گردید؟

نوول لانژ درسال 1400 با هدف ایجاد مامنی آرام و به دور از هرگونه تنش و البته؛ ارائه خدماتی مطابق با استانداردهای جهانی برای تجمعات کاری و تجاری صاحبان مشاغل و افراد کلاس A جامعه تأسیس شده است.  رستورانی با مساحت حدود 300 متر مربع و گنجایش بیش از 80 صندلی برای پذیرایی از آن دسته خاصی از جامعه که به دنبال تجربه ‌ای ویژه از کیفیت غذا و برقراری دیدارها در سطحی بالا هستند. نوول لانژ به همراه پرسنلی حرفه‌ای در صنعت هتلداری و مهمانداری آماده ارائه سرویس خدمات با توجه به استانداردهای روز دنیا بر پایه آداب معاشرت و ایجاد حس خوب و تجربه‌ای دل انگیز برای مهمانان و جامعه الیت تهران می‌باشد.

نام نوول لانژ برگرفته از چه چیزی است؟

این مجموعه با نگاهی دقیق به تمامی جزئیات، شما را شگفت زده خواهد کرد؛ چرا که در تمام برنامه‌های خود حساب شده عمل می کند، حتی انتخاب نام!

“نوول” برگرفته از واژه‌ای فرانسوی به معنای سبکی تمام عیار در مهمان نوازی می باشد. عنوان این سبک “نوول کوزین” است. در این سبک و سیاق بر حفظ سلامت مواد غذایی وشیوه‌ی جذاب در نحوه ارائه آنها بسیار تاکید می‌شود. نوول لانژ هم تمام تلاش خود را کرده است تا با استفاده از مواد اولیه مرغوب و تازه، ضمن حفظ کیفیت خوراک، شیوه‌ای نوین در ارائه مواد غذایی بکار گیرد.

از طرفی دیگر لانژ به مکان‌های آرامش بخشی اشاره دارد که در لابی هتل‌ها، رزیدنس‌ها، مجموعه‌های اداری و تجاری، تئاترها و کلاب‌ها برای استراحت افراد طراحی می‌شود تا مأوایی باشد برای راحتی و خلق تجربه‌ ی دلنشین در لحظه‌‌های دلنشین با هم بودن.

نوول لانژ، در شمال پایتخت

رستوران نوول لانژ پدیده ای نوین واقع در مجله جردن، مرکز تجاری و اداری تهران، رستورانی است با سبک فرانسوی و ایتالیایی که با اتکا بر هنر آشپری (کالینری آرت) علاوه بر حفظ سمت خود به عنوان یک رستوران، بیشتر به عنوان مکانی امن برای آن دسته از قشر خاص جامعه شناخته می‌شود که جستوجوگر تجربه‌ای خاص هستند. این تجربه تنها به کیفیت غذا محدود نمی‌شود، ضمن اینکه در این رستوران شما کیفیتی از غذا را دریافت خواهید کرد که تمام تجربه‌های پیشین شما را از یاد خواهد برد و به جوانه‌های چشایی شما لذتی دو چندان خواهد بخشید.

این مکان با اصالت و کیفیت خود بزرگ‌ترین دغدغه‌اش حفظ سلامت مشتریان است. رستوران به مثابه یک بیزنس هاب با سطح و معیارهایی که تنها نمونه آن را در شهرهای توریستی جهان می‌توانید مشاهده کنید. آن دسته از کسانی که منزلت کیفیت را خوب می‌دانند، بی‌شک شایسته حضور و گذراندن یک شب به یاد ماندنی هستند در نوول لانژ!

 

نوول لانژ، انتخابی خاص و منحصر به فرد

معیارهای اصلی نوول لانژ علاوه بر حفظ کیفیت و سلامت مشتری حفظ آرامش آنهاست. جمعیت برگزیده‌ای که نوول لانژ اولین انتخابشان است، واضح است که اهل رستوران‌گردی در هر رستورانی نیستند، چون علاوه بر جست‌وجوی مکانی برای تجربه غذایی سالم و با کیفیت، به مفهوم عمیق‌تری به نام آرامش و آسایش فکر می کنند.

 

وجه تمایزهای نوول‌ لانژ با سایر مجموعه ها


مجموعه نوول لانژ روی دیگری از مهمان‌نوازی را به شما نشان خواهد داد. این مجموعه اصیل به همراه پرسنل بسیار حرفه‌ای خود بر پایه چهار اصل مهم و اساسی یعنی؛ استفاده از مواد باکیفیت و حفظ سلامت غذا، خلق حس و تجربه‌ای خوب و خارق‌العاده طوری که حتی تصورش را هم نمی‌کنید، ارائه نوین خدمات و احترام و توجه به سلامت مشتریانش  مشغول به فعالیت است.

نوول لانژ به دنبال این است با چهره‌ای شاداب وارد این فضای صمیمی شوید و با رضاتی دو چندان از مجموعه خارج شوید. این مجموعه با تلفیق هنر آشپزی، طعم غذایی سالم، شیوه‌ی ارائه‌‌ی خدمات و احترام به مشتریان سعی کرده است غذایی را به مخاطب خود عرضه کند که جز حس چشایی، تمام حواس دیگر او را نیز درگیر کند و مهم تر از همه حس ارزشمندی را به مشتری خود القا کند.

به محض ورود، شما وارد دنیایی دیگر از دنیای کنونی می‌شوید که برای تجربه‌ای مشابه با آن باید تنها به یک رستوران فاین داینینگ بروید.

 

در مجموعه نوول لانژ چه می گذرد؟

تبریک می گوئیم؛ اگر تا اینجای متن ما را همراهی کرده‌اید باید گفت تازه به بخش هیجان‌انگیز آن رسیده‌ایم. اما باید از ما بپذیرید که نمی‌توان جز به جز از آنچه داخل رستوران می‌گذرد را برایتان شرح داد. بخشی از آن را اصلا نمی‌توان در قالب کلمات گنجاند چون کلمات در برابر حسی که برایتان ایجاد خواهد شد بسیار ناتوان و ضعیف‌اند. تصور اینکه تنها به یک رستوران می‌روید و همه چیز عالی است و پیشخدمت با احترام برایتان غذا سرو می‌کند را از سرتان بیرون کنید.

اینجا خبرهای دیگری هم در راه است. از آنجایی که مجموعه نسبت به مهمانان خود حساس است به محض ورود سفری را تجربه خواهید کرد که در هر لحظه آن قرار است فقط و فقط به شما خوش بگذرد. تجربه پارک خودروی خود در ورودی پارکینگ (وله پارکینگ) و تحویل سوئیچ به رانندگان مشخص شده برای استقرار خودروی شما در جایی مناسب، نوشیدن یک نوشیدنی خنک یا گرم درکافه سینوول (واقع در بخش غربی نوول لانژ)، تماشای اختصاصی یک فیلم در سینمای مجموعه، برگزاری ایونت در اتاقی که طراحی آن با توجه به سلیقه و خواست شما قابل تغییر است و در نهایت فضای سالن رستوران که افتخار دارد آشپزخانه آن با طیف متنوعی از غذاها و ایده‌ها گسترش یافته است و بسیاری از مؤلفه های تجربه سطح بالا را دارا می باشد.

اگر می خواهید یک تجربه غذایی و حسی فراموش نشدنی با مبتکرانه ترین و رنگارنگ ترین غذاهایی که تا به حال دیده‌اید را داشته باشید، نوول لانژ مبدا و مقصد خوبی برای آغاز یک سفر است. به نوول لانژ بروید و تجربه ای متفاوت از تجربه‌های قبلی تان کسب کنید.

اینجا جایی است که صندلی‌هایش باید ماه‌ها قبل از زمان رزرو شود. برای رزرو با شماره تلفن 091001010 تماس گرفته یا با مراجعه به سایت اصلی نوول لانژ نسبت به پر کردن فرم رزرو اقدام فرمائید.

منوی جذاب نوول لانژ

در تمامی رستوران های فاین داینینگ، به دلیل داشتن رویکردی خلاقانه نسبت به خدمات وغذا علاوه بر منوی اصلی یا همان آلاکارته، منوی دیگری برای مواقعی که تعداد رزرو بالاست نیز در نظر گرفته شده است. این منو با عنوان” ست منو” شناخته می شود که شامل غذا و نوشیدنی های پر طرفدار است. در اختیار گذاشتن چنین منویی، تعداد انتخاب های شما را محدود می کند، اما در عین حال با کیفیت ترین ها را به شما پیشنهاد می دهد. بدیهی است که از بین غذاهای پرطرفدار و محبوب می توانید به راحتی انتخاب خود را انجام دهید. ست منو یا براساس غذاهای یکسان یا برمبنای فمیلی شرینگ (Family Sharing) طراحی می شود.

فمیلی شرینگ (Family Sharing) چیست؟

منویی که چندین مدل پیش غذا، غذای اصلی، دسر، چای و سایر نوشیدنی‌ها را شامل می‌شود. اما نکته قابل توجه این است حضور هر کدام از این آیتم‌ها در منوی شما قابل برنامه‌ریزی است. از این رو با انتخاب آیتم‌ها طبق نیازتان، هم مدیریت بودجه برایتان راحت‌تر می‌شود و هم سرعت ارائه خدمات را بالاتر می‌برید.

خوب می‌دانید که گرد هم آوردن بهترین سرآشپزهای دنیا، بهترین آشپزها، سالم‌ترین و باکیفیت‌ترین غذاها و بهترین طعم‌ها زیر یک سقف کار ساده‌ای نیست، اما نوول لانژ یک رستوران ساده نیست چون تمام اصول را برای یک بشقاب خوشمزه رعایت می کند. برای مشاهده منوی نوول لانژ که به سبک منوهای فرانسوی نوشه شده است می‌توانید از صفحه اختصاصی این رستوران در بستر فیدیلیو دیدن کنید.

 

 

این مجموعه در بلوار نلسون ماندلا، یکی از خیابان‌های شمالی تهران واقع شده است. آدرس دقیق آن به شرح زیر است:

بلوار نلسون ماندلا، خیابان آرش غربی، رستوران نوول لانژ

برای دسترسی به این مکان می‌توانید از بزرگراه مدرس به‌ سمت جنوب، از خیابان جردن به‌ سمت شمال، از خیابان جردن به‌ سمت جنوب و از سمت خیابان ولیعصر از طریق بلوار اسفندیار (غرب به شرق) مسیر خود را انتخاب کنید.

تلفن جهت رزرو: 091001010

ساعات کاری رستوران: 8 الی 23:30

حضور نوول لانژ در محله جردن تهران به لحاظ حضور قطب‌های مهم تجاری، سفارت خانه ها و شرکت های مهم باعث شده است تا مکانی قابل دسترس و مهم برای افراد تاثیرگذار در کسب و کار، بیزنس من ها و بیزنس رومن ها به شمار رود.

 

کلام آخر

در این مقاله تمام سعی ما بر این بود تا شما را با مجموعه بی نظیر نوول لانژ آشنا کنیم. از آنجایی که این نوع رستوران در زمره مکان های خاص دنیا به شمار می رود، میزبان ایونت های مهم شما نیز می باشد. و مهم ترین اصلی که این مجموعه بدان اشاره دارد تجربه یک اتفاق نوین و تازه در کنار سرو غذای باکیفیت است، چیزی که در هر رستورانی به راحتی یافت نمی شود.

 

درباره ادمین