خانه / تاپ / یک تجربه متفاوت یک شب سینمایی در کافه فیلم کلاسیک

یک تجربه متفاوت یک شب سینمایی در کافه فیلم کلاسیک

همه ی ما علاقه داریم حتی یک بار هم که شده، تجربه ی تماشای یک فیلم جذاب در یک محیط سینمایی حرفه ای رو هنگام میل غذا یا نوشیدنی خوشمزه را داشته باشیم. هنوز در سالن های سینمای داخل ایران امکان این مسئله وجود ندارد که هرچه دلتان خواست با خود ببرید و میل کنید، اما رفتن به یک کافه سینما دو تیر در یک نشان است. حتما برایتان پیش آمده که نمی‌ دانید یک فیلم ارزش تماشا دارد یا خیر؟ اگر تمایل دارید بدانید که یک فیلم چطور از آب درآمده است، اگر می خواهید نظرات مختلف را راجع به یک فیلم خاص بدانید، پس گذراندن وقت در کافه هایی که با همین هدف دورهم جمع شده اند، برای انتخاب شما گزینه خوبی است. تیم فیدیلیو قصد معرفی یکی از همین کافه ها را دارد. با ما همراه باشید.

چرا کافه فیلم کلاسیک؟

تاکنون نام کافه رستوران به گوشتان خورده است؟

کافه رستوران ترکیبی است از کافه و رستوران که نیاز های شما را در هر دو در نظر می گیرد. طی سال های اخیر با واژه ای جدید مواجه شدیم به نام کافه فیلم که با هدف تماشای فیلم و استفاده از منوی کافه به طور همزمان خلق شده اند. وقتی مشغول تماشای فیلم مورد نظرتان هستید، می توانید خودتان را به یک نوشیدنی و خوراکی خوشمزه دعوت کنید. جایی برای سپری کردن عصری دلنشین در کنار دوستان!

کافه فیلم کلاسیک را بهتر بشناسید

کافه فیلم کلاسیک جایی است برای دوست داران و علاقه مندان به حوزه سینما و تماشای فیلم. گوشه ای دنج در یکی از نقطه های مرکز همین شهر با فضایی متفاوت و دل انگیز.

این مجموعه با مدیریت ماهان تنکابنی تاکنون طرفدارن زیادی از حوزه سینما را معطوف ویژگی های خود کرده است. این مکان دلنشین با داشتن دو محیط داخلی و آزاد این امکان را در اختیارتان قرار می دهد تا هر کجا که راحت تر هستید، بنشینید. پرسنل خوب و حرفه ای کافه در سالنی با گنجایش 60 الی 70 نفر منتظر میزبانی شما هستند.

نقدهای داغ در شب های سرد زمستانی در کافه فیلم

نکته ی قبل ذکر در خصوص این گونه نشست ها، هزینه ی شرکت و کیفیت آنها می باشد.  در اقصی نقاط شهر و نهاد های فرهنگی  وتخصصی ما شاهد جلسات نقد فیلم هستیم، اما به دلیل اینکه هزینه های شرکت در هر جلسه نقد بالا می باشد، کاهش و عدم رغبت مخاطب برای شرکت در این مراسم را به دنبال خواهد داشت. محفلی که پر است از ابعاد تاثیر گذار فرهنگی! بدیهی است که برگزاری این محافل در کافه ها راهی مناسب است جهت نمایش یک اثر هنری و جلوه گری تاثیر فرهنگی آن.

چرا کافه فیلم کلاسیک را انتخاب کنم؟

به زیبایی این کافه امکان پخش فیلم را هم اضافه کنید تا به یکی از بهترین گزینه‌­­ ها برای گذراندن یک عصر دلنشین همراه با دوستانتان برسید. کافه فیلم یکی از جاهایی است که شانس دیدار هنرمند محبوبتان را به شما می دهد. فرض کنید در یک عصر تابستانی در کنار یک چهره شناس خود را به نوشیدن یک نوشیدنی خنک و خوش طعم دعوت کنید. خیلی هیجان انگیز است.

می توان با قطعیت گفت تمرکز اصلی این مکان روی پخش و نقد فیلم هاست، اما با طراحی منحصر به فرد فضای خود، کاری کرده است که نمای حوضی زیبا به همراه چندین گلدان آنقدر جذاب به نظر برسد تا دلتان هرچند وقت یک بار برای حال و هوایش تنگ شود. ضمن اینکه با دیدن منوی آن بی شک شوکه خواهید شد. در آخر باید به این موضوع اشاره کنیم که امکان استعمال سیگار در فضای حیاط دار کافه وجود دارد و حضور برای عموم آزاد است.

منوی کافه فیلم کلاسیک

منوی مجموعه هم غذاهای ایرانی و هم فرنگی را شامل می شود. محبوب ترین غذای آن که به آن معروف است، کباب تابه ای و بیج بیج می باشد. منوی کامل مجموعه به همراه بار گرم و سرد و طعم های بی نظیر، می تواند انتخاب خوبی برای وقت گذرانی با دوستانتان باشد. برای اطلاع از منو و قیمت ها روی کافه فیلم کلاسیک کلیک کنید. این کلیک شما را به صفحه اختصاصی کافه فیلم در فیدیلیو خواهد برد. در این صفحه با کلیک روی منوی کافه تنوع و قیمت ها را خواهید دید. در اینجا برخی از غذا و نوشیدنی های جذاب کافه را مشاهده می کنید:

کافه فیلم را با چه کسی بروم؟

این کافه علاوه بر قرارهای گروهی و خانواده نه تنها برای قرارهای دو نفره شما نیز مناسب می باشد، بلکه عاشقانه ترش هم می کند. تنها این نکته را به یاد داشته باشید که اگر به صورت دسته جمعی همراه با دوستان یا خانواده خود مراجعه می کنید، ممکن است به تعداد کافی صندلی برای نشستن وجود نداشته باشد. همانطور که اشاره شد این کافه محبوبیتش بالاست و دائما از حضور افراد علاقه مند به حوزه سینما پر و خالی می شود. پس چه بهتر که قبل از مراجعه با کافه تماس گرفته و از پرسنل بخواهید برای شما میزی رزرو کنند. شماره تماس جهت انجام رزرو میز در ادامه مطلب ذکر شده است.

کافه فیلم کلاسیک کجاست؟

این کافه دوست داشتنی در منطقه 6، خیابان سمیه واقع شده است. آدرس آن به طور دقیق به شرح زیر می باشد:

آدرس: خیابان سمیه، تقاطع نجات الهی پلاک 254

شماره تلفن جهت رزرو: 88851374

ساعت کاری: 10 الی 24

اگر که قصد رفتن به کافه با مترو را دارید، باید خط 4 به سمت ارم سبز را سوار شده و در ایستگاه فردوسی از قطار پیاده شوید. از مترو تا کافه چیزی حدود 10 دقیقه پیاده روی است. در صورت مراجعه با وسیله نقلیه شخصی خود، می توانید در خیابان های اطراف کافه به دنبال جای پارک باشید، چون این مکان پارکینگ ندارد.

https://fidilio.com/restaurants/cafefilm_classic/%DA%A9%D8%A7%D9%81%D9%87-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%DA%A9%D9%84%D8%A7%D8%B3%DB%8C%DA%A9/

درباره یلدا نوروزی