خانه / تاپ / کافه رستوران آرمن

کافه رستوران آرمن

همان‌طور که می‌دانید در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین کسب و کارها کافه‌ها و رستوران‌ها هستند. امروزه انواع مختلفی از این مجموعه‌ها در سراسر کشور راه اندازی شده است. هر کدام از کافه‌ها و رستوران‌ها از ویژگی‌های مخصوص به خود برخوردارند. از سوی دیگر انتخاب کافه رستوران مناسب برای برگزاری یک دورهمی دوستانه و یا نشست خانوادگی برای مشتریان اهمیت بسیار زیادی دارد.

این کافه رستوران باید از فضای داخلی و خارجی جالب توجهی برخوردار بوده و جوی صمیمانه و دوستانه داشته باشد تا احساس خوبی را به مشتریان انتقال داده و تجارب لذت‌ بخشی برای آنان رقم بزند. علاوه بر این عوامل تنوع غذایی یک کافه رستوران هم بسیار مهم است و کیفیت طبخ و پخت غذا نیز اهمیت زیادی دارد. پیدا کردن چنین محیطی با برخورداری از تمامی این ویژگی‌ها برای بسیاری از افراد اقدامی دشوار است.

به همین دلیل در این مقاله یکی از بهترین کافه رستوران‌هایی که می‌توانید برای سپری کردن اوقات فراغت خویش در نظر بگیرید، معرفی خواهیم کرد و برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن را برخواهیم شمرد.

پس اگر شما هم تمایل دارید محیطی مناسب و فضایی دنج و جذاب برای دورهمی‌های خود انتخاب کنید با ما همراه باشید .

کافه رستوران آرمن

کافه رستوران آرمن یکی از شناخته‌شده‌ترین مجموعه‌های رستورانی در کلانشهر تهران است. این مجموعه را می‌توان پادشاه نان بولکی و یا نان سفید در ایران به شمار آورد. در واقع نان بولکی، پیاز و جعفری و ارائه انواع مختلفی از غذاهای خانگی از جمله مشخصات اصلی و منحصر به فرد اغذیه خانگی آرمن به شمار می‌رود.

همان‌طور که می‌دانید برخی از رویدادها از قبیل ورود نان بولکی به کشور و یا وقوع جنگ جهانی و ورود مهاجرین خارجی به ایران، به بروز برخی از تحولات و تغییرات شگرف در عادات فرهنگی و سبک زندگی ایرانیان کمک کرد. به ویژه تغییرات خاصی را در زندگی پایتخت‌ نشینان به وجود آورد.

یکی از مهمترین تاثیرات ورود نان بولکی به کشور ایران راه اندازی انواع مختلف ساندویچ فروشی‌ها بود. وجود این تحولات خود، ساختار اجتماعی ایران را نیز با تغییراتی خاص مواجه ساخت. به این ترتیب و طی این سال‌ها، نان بولکی یکی از محبوب‌ترین انواع نان در ایران به ویژه در میان تهرانیان است.

این نان از ظاهری مشابه با نان باگت برخوردار شده اما شیوه فراهم کردن و پخت آن با نان باگت اختلافات اساسی دارد و کافه رستوران آرمن در فراهم کردن آن تخصص ویژه‌ای دارد.

این مجموعه، فعالیت‌های خود را از سال ۱۹۷۸ میلادی مصادف با ۱۳۵۶ شمسی آغاز کرد. پیش از انقلاب این مجموعه با نام و عنوان تجاری آناهیتا فعالیت داشته است.

در سال ۱۳۹۰ برخی از تغییرات مدیریتی در مجموعه انجام شده که به افزایش منوی غذایی آن و اضافه کردن غذاهای دست ساز و خانگی و توسعه محصولات غذایی منجر شد. روند توسعه و ترقی این مجموعه همچنان ادامه دار بوده به نحوی که در سال ۱۳۹۵ انواع مختلفی از پیتزاهای آمریکایی به منوی آن افزوده شده و غذاهای پرسی در مجاورت رستوران فعلی عرضه شدند.

هدف اصلی از راه اندازی این کافه رستوران، ایجاد فضایی مناسب و مطلوب، صمیمانه، شاد و دوستانه برای گردهمایی و جمع آوری افراد با احساس خوب در کنار یکدیگر است.

برای دسترسی به این مجموعه باید به خیابان مطهری بروید. نرسیده به سهروردی و در نبش سنندج، این مجموعه را با پلاک ۱۱۰ مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس این کافه رستوران ۸۸۳۴۷۰۰۰ بوده و برای رزرو تلفنی انواع مختلف غذا می‌توانید با شماره ۸۸۸۱۴۴۱۰ تماس حاصل نمایید. ساعات کاری این رستوران ۱۱:۳۰ تا ۲۳:۳۰ است .

مزایا و ویژگی‌های کافه رستوران آرمن

برخورداری از فضای دنج و مناسب

بدون شک برخورداری از یک فضای دنج، دلنشین و مناسب برای نشستن و سپری کردن اوقات، یکی از مهمترین ویژگی‌ها و مزایا برای یک مجموعه رستورانی است.

در واقع بسیاری از افرادی که به کافه‌ها و رستوران‌ها مراجعه می‌کنند به دنبال دستیابی به یک محیط مناسب برای استراحت هستند و یا می‌خواهند لحظاتی خوب و به یاد ماندنی را در کنار عزیزانشان رقم بزنند. در شرایط کنونی این مراکز به محیط‌هایی بسیار مناسب برای گفتگو و گردهمایی‌های دوستانه و خانوادگی تبدیل شده‌اند.

بسیاری از افراد نیز این مکان‌ها را برای قرارهای خود انتخاب می‌کنند. پس آرام و دنج بودن و یا دور بودن از هیاهو، ویژگی بسیار مهمی برای چنین محیط‌هایی است. از سوی دیگر نوع چیدمان و محیط یک کافه رستوران هم اهمیت بسیار زیادی دارد و چیزی است که در نگاه اول نظر مشتریان را جلب می‌کند.

ظاهر کافه رستوران و رنگ‌هایی که در طراحی وسایل، تجهیزات و دکوراسیون آن به کار رفته نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این چیدمان نقش قابل توجهی در انتقال یک حس خوب به مشتریان داشته و می‌تواند به آن‌ها انرژی مثبت ارائه دهد و کمک کند تا خستگی‌های روزانه از تنشان خارج شود.

مدیران و موسسان کافه رستوران آرمن نسبت به این نیازها و تقاضاهای مشتریان بی توجه نبوده و لذا فضایی کاملاً صمیمی، دوستانه و دلچسب را برای نشستن خانواده‌ها و دوستان در کنار یکدیگر فراهم کرده‌اند.

این کافه رستوران مکانی برای نشستن به اندازه ۳۰ نفر دارد. پس می‌توانید تعدادی از دوستان و یا اعضای خانواده و اقوام خود را با خود همراه ساخته و به این مجموعه سر بزنید .

تنوع غذایی

بسیاری از افرادی که به یک کافه رستوران مراجعه می‌کنند، تمایل دارند با تنوعی از غذاها و با یک منوی وسیع مواجه شوند. منویی که بتواند تمامی سلایق و ذائقه‌ها را پوشش دهد و مشتریان بتوانند از میان آن، هر آنچه را که می‌خواهند سفارش دهند.

به همین دلیل کافه رستوران آرمن تنوعی از غذاهای محبوب ایرانی و فرنگی پرطرفدار را در منوی خود جای داده است. پس هیچ گونه نگرانی و دغدغه‌ای بابت انتخاب غذای مد نظر خود نخواهید داشت.

کیفیت غذا

کیفیت بالا و مطلوب غذا از جمله ویژگی‌های اصلی و مزایایی است که موجب شده کافه رستوران آرمن بتواند طی این سال‌ها یکی از محبوب‌ترین و پر طرفدارترین رستوران‌های سراسر کشور باشد.

همان‌طور که می‌دانید کیفیت پخت غذا و کیفیت مواد اولیه به کار رفته در فرایند طبخ، یکی از مهمترین نکات و موارد مد نظر مشتریان یک رستوران است. این مجموعه توانسته از این نظر نیز مشتریان خود را راضی و خشنود نگه دارد و روز به روز به توسعه کسب و کار خود دست بزند .

 

قیمت مناسب و مقرون به صرفه

قیمت مناسب و اقتصادی یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت و مزایای برجسته کافه رستوران آرمن است. در واقع شما با مراجعه به این مجموعه، غذاهایی بسیار متنوع با طعم و عطر ویژه را میل خواهید کرد و از کیفیت مطلوب آن هم بهره خواهید برد. با این حال در مصرف هزینه‌های خود نیز صرفه جویی به عمل خواهید آورد و قیمتی مناسب را پرداخت خواهید نمود.

از سوی دیگر این امکان فراهم شده که شما بتوانید سرویس، خدمات و غذای مد نظر خود را سفارش داده و از هزینه سرویس در محدوده که کاملا رایگان است نیز برخوردار شوید.

ذکر این نکته ضرورت دارد که این مجموعه در حال حاضر دارای پارکینگ برای پارک اتومبیل شما نبوده و اینترنت نیز ندارد و از امکان پخش موزیک به صورت زنده هم برخوردار نیست.

https://fidilio.com/restaurants/armen_/%D8%A2%D8%B1%D9%85%D9%86/

درباره یلدا نوروزی