خانه / تاپ / معرفی رستوران آژمان

معرفی رستوران آژمان

گذراندن اوقات خوش در کنار عزیزانمان در یک رستوران عالی و یک غذای خوب، چیزی است که همه ما آرزویش را داریم. در شهر تهران نیز رستوران‌ها بسیاری وجود دارد که انتخاب یکی از آن‌ها ممکن است برای ما سخت باشد. از این رو، در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین کافه رستوران‌های تهران را با کادری فوق العاده و غذا‌هایی بی نظیر به شما معرفی کنیم. به جرات می‌توانیم بگوییم کافه رستوران آژمان بهترین گزینه برای گذراندن وقت با دوستانتان باشد. با ما همراه باشید تا این ادعا را به شما ثابت کنیم!

نکات کلیدی هنگام انتخاب رستوران

قبل از این که به سراغ معرفی رستوران آژمان برویم، بهتر است نگاهی به مواردی بیاندازیم که هر فردی باید در انتخاب رستوران به آن‌ها اهمیت دهد. هنگام انتخاب یک رستوران برای تفریح یا صرفا غذا خوردن لازم است به غیر از در دسترس بودن و قیمت غذاها نکات دیگری را نیز در نظر بگیرید. این نکات عبارتند از؛

مکان

رستورانی را انتخاب کنید که بتوانید به راحتی از محل زندگی خود به آن‌جا بروید. رانندگی بعد از آن زمانی که می خواهید اوقات خوبی داشته باشید، می‌تواند یک مشکل واقعی ایجاد کند. البته، زمانی که موقعیت مکانی عالی باشد، متفاوت است؛ دریاچه، کنار دریا، کنار رودخانه، یا منظره‌ای دیدنی از کوه یا یک معماری زیبا.

خوشبختانه کافه رستوران آژمان یکی از بهترین موقعیت‌های مکانی را دارا است. مهم نیست دارای خودرو باشید یا نه! می‌توانید با هر وسیله نقلیه‌ای به راحتی به مقصد خود برسید. همچنین داشتن منظره‌ زیبا از طبیعت و داشتن معماری چوبی منحصر به فرد می‌تواند لذت میل کردن غذا را برای شما چند برابر کند.

محیط

گاهی اوقات ممکن است رستوران زیبا باشد، اما دکور آن مطابق سلیقه شما نیست. پس قبل از هر چیزی توصیه می‌کنیم فضای رستوران را در نظر بگیرید. به جایی بروید که از اتمسفر آن لذت می‌برید. گاهی اوقات، باید در یک جلسه خصوصی شرکت کنید و در مورد مسائل مالی صحبت کنید پس بهتر است رستورانی را انتخاب کنید که دارای اتاق خصوصی باشد.

کافه رستوران آژمان دارای فضای ۴۰ نفری است و می‌تواند میزبان مهمانی‌های اختصاصی شما نظیر تولدها و دورهمی خانوادگی نیز باشد.

غذا و نوشیدنی

بعد از ظهرهایی وجود دارد که شما یک غذای خاص می خواهید و رفتن به یک رستوران تنها گزینه‌ای است که روی میز دارید. منو باید مطابق با ذائقه شما باشد. این جا است که اگر منوی رستوران دارای تنوع زیادی باشد می‌تواند تمام افراد را با ذائقه‌ها و سلیقه‌های مختلف راضی و خوشنود نگه دارد.

به عنوان مثال، برخی از مشتریان رژیم‌های غذایی خاصی را می‌پسندند؛ مانند غذاهایی بدون گلوتن و لاکتوز. به این ترتیب، رستوران هایی که این نیازها را در نظر می گیرند، نسبت به بقیه رستوران‌ها دارای محبوبیت بیشتری هستند.

در کافه رستوران آژمان می‌توانید انواع و اقسام غذاها و نوشیدنی‌های سرد و گرم را امتحان کنید. اگر عاشق تست کردن نوشیدنی‌ها و غذاهای جدید هستید، باید بگوییم که این کافه رستوران بهترین مکان برای شما است؛ چرا که با به روز کردن منو خود مزه‌های جدیدی را برای شما به ارمغان می‌آورد. نکته حائز اهمیتی که درباره این رستوران وجود دارد استفاده از مواد اولیه خاص و منحصر به فرد است؛ به عنوان مثال، استفاده از آرد پیتزا ارگانیک و سالم که در کمتر رستورانی یافت می‌شود.

قیمت مناسب

وقتی صحبت از رستوران می‌شود، قیمت غذاها اولین چیزی است که به ذهن ما خطور می‌کند. وقتی می‌خواهید رستورانی را انتخاب کنید، سعی کنید در کنار توجه به قیمت غذاها به کیفیت آن‌ها نیز توجه کنید؛ چرا که هیچکس دوست ندارد هزینه بالایی برای یک غذا یا نوشیدنی بی کیفیت بدهد. این انتخاب به معنای ارزان بودن نیست، بلکه به معنای دریافت یک معامله خوب برای پول شما است. شما باید در نهایت از چیزی که دریافت می‌کنید، راضی باشید.

خدمات عالی

کارکنان و کادر خوش برخورد یکی از مهم‌ترین مسائلی است که شما باید به آن دقت کنید. این که بتوانید از تمام خدمات رستوران در آرامش خاطر بهره مند شوید، مطمئنا موجب لذت بردن بیشتر شما از غذایتان می‌شود. کافه رستوران آژمان به داشتن کادر دوست داشتنی زبانزد بسیاری از افراد است. چیزی که کارکنان این رستوران را منحصر به فرد ساخته این است که تمام آن‌ها دوره‌ها بین المللی را گذرانده و دارای مدارک معتبر نیز هستند. آن‌ها به تمامی سوالات شما با صبر و حوصله پاسخ می‌دهند و به شما این امکان را می‌دهند تا با لبخند و رضایت کامل اوقات خوش خود را در کنار دوستانتان بگذرانید.

بهداشت خوب

یک ضرب المثل معروف بین رستوران‌گردها وجود دارد آن هم این است که: «برای پی بردن به بهداشت رستوران، دسشویی‌هایش را بررسی کن.» برای این که یک رستوران برای گذراندن آخرهفته با دوستانتان انتخاب کنید، ممکن است بخواهید قبل از اینکه تصمیم بگیرید میز رزرو کنید، رستوران را بررسی کنید. ابتدا یک نوشیدنی بنوشید و مکان را بررسی کنید.

قبل از رفتن خوب تحقیق کنید

قبل از رفتن به رستوران مورد نظر می‌توانید از طریق اینترنت یا دوستان و آشنایان درباره آن تحقیق کنید. می‌توانید با خواندن نظرات آنلاین مشتریان، دریابید که کیفیت این رستوران در چه سطحی قرار دارد. همچنین با سر زدن به سایت آن درباره منو غذا و محل اطلاعات زیادی را به دست آورید. همچنین مهم است که رستوران‌ها را روی نقشه پیدا کنید تا بدانید مناظر و مکان‌های تفریحی دیگری در نزدیکی آن وجود دارد یا خیر.

چگونه به رستوران آژمان برویم

همانطور که پیشتر گفتیم دسترسی به کافه رستوران آژمان بسیار راحت است و با هر وسیله‌ای می‌توانید به آن برسید. آدرس این رستوران محبوب سعادت آباد، خیابان سرو شرقی، خیابان مجد، نبش نسترن است. آژمان از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب حاضر به خدمات رسانی به تمامی مشتریان عزیز خواهد بود.

 

 

منو رستوران آژمان

خوشبختانه در رستوران آژمان هیچ محدودیتی در سفارش دادن غذای مورد علاقتان، وجود ندارد. همانطور که پیشتر گفتیم این رستوران مدام در حال به روز کردن منو خود و اضافه کردن نوشیدنی‌ها و غذاهای متنوع است. یکی از غذاهای معروف و با کیفیتی که می‌توانید در فضای دوستانه و صمیمی این رستوران نوشیدنی سنتی زعفرانی است.

زعفران بین ما ایرانیان محبوبیت خاصی دارد. در بعد از ظهرهای گرم تابستانی یک نوشیدنی خنک زعفرانی اصل و خوشمزه است که می‌تواند تمام خستگی را از تن به در کند. این نوشیدنی در کافه رستوران آژمان با زعفران بسیار باکیفیت و مرغوبی درست می‌شود. پیشنهاد ما برای روزهای گرم این نوشیدنی خوشمزه است.

یکی دیگر از نوشیدنی‌هایی که هم خوشمزه است و هم منحصر به فرد، نوشیدنی سنتی تمر هندی است. این نوشیدنی که اصالتی تایلندی دارد، در کنار خوشمزه بودن یک نوشیدنی سالم و بسیار مقوی است. این نوشیدنی به خصوص در ماه مبارک رمضان برای رفع عطش و خشکی مزاج بسیار توصیه می‌شود. با نزدیک شدن این ماه زیبا می‌توانید افطاری خود را در این کافه رستوران صرف کنید و از این نوشیدنی بسیار مقوی لذت ببرید و اوقات خوشی را در کنار عزیزانتان داشته باشید.

برخی دیگر از نوشیدنی‌ها پرطرفداری که در این رستوران سرو می‌شود عبارتند از:

  • آیس لته
  • کلد برور
  • آیریش کافه
  • اسکارلت پرسو
  • فنیکس
  • ارورپرس
  • فرنچ پرس
  • کمکس
  • کالیتا کلور

غذاهای محبوب این رستوران نیز از این قرارند:

  • بوربون کاقی چیکن اسکاپ
  • استیک کرپ بیسترو
  • برگر دست ساز
  • مک اند چیز مرغ و پنیر بلوچیز
  • فیتنس دیش
  • بشقاب سوخاری

کلام آخر

بدون شک می‌توان گفت رستوران آماژ یکی از بهترین رستوران‌هایی است که می‌توانید به آن قدم بگذارید. چرا که دارای دو مقوله اصلی یک رستوران فوق العاده است؛ یعنی کادر مجرب و دوست داشتنی و غذاهای فوق العاده و با کیفیت. توصیه می‌کنیم دفه بعدی که قصد دارید وقت خود را بیرون بگذرانید، به این رستوران سر بزنید.

درباره یلدا نوروزی