خانه / تاپ / رستوران تیسا لانژ

رستوران تیسا لانژ

همان‌طور که می‌دانید انتخاب یک رستوران مناسب با فضای دنج و دلنشین برای استراحت در ایام تعطیل و یا ترتیب دادن یک جلسه گپ و گفت خانوادگی و دوستانه، اهمیت بسیار زیادی دارد. بسیاری از افراد به دنبال این هستند که بهترین رستوران را برای دورهمی‌های خود انتخاب کنند تا لحظاتی شاد و به یاد ماندنی را در کنار دوستان و اعضای خانواده و اقوام خود پشت سر بگذارند. یکی از بهترین رستوران‌هایی که این افراد می‌توانند برای دستیابی به اهداف مورد نظر خود انتخاب کنند، رستوران تیسا لانژ است.

این رستوران از ویژگی‌های خاصی برخوردار بوده و محیطی جالب توجه برای بسیاری از افراد است. به همین دلیل یکی از محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین رستوران‌ها در تهران به شمار می‌رود.

در این مقاله به معرفی رستوران تیسا لانژ خواهیم پرداخت و برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن را مرور و بررسی خواهیم کرد. پس اگر شما هم به دنبال دسترسی به یک رستوران جذاب با ویژگی‌های منحصر به فرد برای برگزاری دورهمی‌های دوستانه و یا خانوادگی خود هستید با ما همراه باشید .

رستوران تیسا لانژ

رستوران تیسا لانژ را می‌توان یکی از بهترین رستوران‌های بسیار لوکس در پایتخت ایران به شمار آورد. این رستوران در خیابان جردن واقع شده است. برای دسترسی به این مجموعه غذاخوری باید به نبش خیابان آرش و ساختمان اکسین (جین وست) بروید. در شماره ۱۱۵ و طبقه ۹ به این مرکز دسترسی خواهید داشت.

شماره تماس و تلفن ثابت این رستوران ۲۲۶۴۴۱۶۱ بوده و برای رزرو غذای مورد نظر و میز در این مجموعه باید با شماره تلفن ۰۹۰۲۲۱۹۱۹۲۳ تماس حاصل نمایید.

این مجموعه در طول یک روز در ساعات مختلفی از مهمانان خود پذیرایی به عمل می‌آورد. به گونه‌ای که شما می‌توانید از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۲:۳۰ نیمه شب به آن مراجعه کرده و غذای مورد نظرتان را میل کنید.

هدف از طراحی و ساخت این مجموعه، ایجاد فضایی مناسب و دلنشین برای برگزاری مراسم دوستانه و صمیمانه مشتریان و لذت بردن از غذاهای متنوع با کیفیت بالا و قابل توجه است. در ادامه برخی از مهمترین ویژگی‌های این مجموعه غذاخوری را مرور خواهیم کرد .

برخورداری از سه طبقه کاملاً مجزا و سبک مختلف چیدمان و غذا

مجموعه رستورانی تیسا لانژ در سه طبقه مجزا طراحی و ساخته شده و آماده پذیرایی از مشتریان با سلایق و ذائقه‌های گوناگون است. هر کدام از این طبقه‌ها نیز از ساختار ویژه و سبکی خاص برخوردار شده است. برای نمونه طبقه بالا به شکل روف گاردن طراحی شده و سبک و منوی غذایی آن هم به طور کامل فرنگی است.

پس اگر تمایل دارید طعم و عطر غذاهای فرنگی مورد نظر خود را امتحان کنید می‌توانید به این طبقه سر بزنید. برخورداری از یک ویوی بی نظیر و ۱۸۰ درجه از دیگر ویژگی‌های خاص این طبقه است. این بخش از دیزاین منحصر به فردی برخوردار بوده و مناظر خاص و زیبای آن هم منحصر به فرد و جالب توجه‌اند.

طبقه دیگر این مجموعه به سبک ست منو طراحی شده و به طور ویژه مخصوص مهمانی‌ها و مراسم خاص مشتریان خود تدارک دیده شده است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این طبقه پذیرایی به روز دنیا از مشتریان با ۳ بشقاب ۵ بشقاب و یا ۷ بشقاب است .

امکان پخش موزیک زنده

بدون شک پخش موزیک زنده در حال حاضر یکی از مهمترین ویژگی‌ها و قابلیت‌های یک مجموعه رستورانی محسوب می‌شود. بسیاری از افرادی که به این مراکز مراجعه می‌کنند تمایل دارند غذای مورد نظر خود را به همراه پخش موزیک آن هم به صورت زنده میل کنند.

چراکه اجرا و پخش موزیک به صورت زنده نقش قابل توجهی در آرامش ذهنی آن‌ها خواهد داشت و آنان را از هیاهو و خستگی‌های روزمره دور خواهد کرد.

مجموعه رستورانی تیسا لانژ نسبت به این دغدغه و نیاز مشتریان خود بی توجه نبوده و این امکان را فراهم کرده که مشتریان و متقاضیان بتوانند در ایام و روزهای آخر هفته از امکان پخش موزیک آن هم به شکل زنده برخوردار شوند.

موزیک‌های این مجموعه به صورت مناسبتی انتخاب شده و با ایام و روزهایی که در آن به سر می‌برید به طور کامل هماهنگی دارند .

برخورداری از فضای مناسب و دلنشین

سپری کردن ایام و اوقات، برگزار کردن یک جشن، انجام گپ و گفت‌های دوستانه و خانوادگی و .. در یک محیط دنج، بدون هیاهو و آرام هدف و نیاز بسیاری از افراد است. بیشتر افرادی که به یک رستوران مراجعه می‌کنند دوست دارند فرصت به دست آمده را در یک فضای جذاب با چیدمان خاص و جالب توجه پشت سر بگذارند و محیطی مناسب برای نشستن در کنار یکدیگر داشته باشند.

در حقیقت نوع چیدمان، دکوراسیون و فضای یک رستوران از نظر مشتریان به ویژه آن‌هایی که به تازگی یک مجموعه را برای استراحت و یا سپری کردن اوقات خاص خود انتخاب کرده‌اند اهمیت بسیار زیادی دارد.

فضای یک رستوران را می‌توان نخستین عاملی به شمار آورد که در نگاه اول به جذب مشتری منجر می‌شود و سپس به باقی ماندن وی در این فضا کمک می‌کند. ظاهر یک رستوران و از سوی دیگر رنگ‌ها و طرح‌هایی که در وسایل و تجهیزات و گوشه و کنار آن به چشم می‌خورد نیز اهمیت قابل توجهی برای مشتریان دارد.

چرا که نشان می‌دهد موسسین و مدیران و برپا کنندگان این رستوران تا چه اندازه به میل، سلیقه و نگاه مشتری توجه کرده‌اند. نحوه چیدمان و دکوراسیون و دیزاین چنین مراکزی نقش قابل توجهی در انتقال یک احساس خوب و رضایت‌ بخش به مشتریان داشته و می‌تواند به آن‌ها انرژی مثبت ارائه دهد.

در این صورت به راحت‌ترین شکل ممکن و در سریع‌ترین زمان، خستگی‌های روزانه را از تن دور ساخته و به تمدد اعصاب و تجدید قوا دست می‌زنند. بیشتر افرادی که یک رستوران تاسیس و راه اندازی می‌نمایند سعی خود را به کار می‌گیرند تا بهترین و مناسب‌ترین فضاها را برای مجموعه خود تدارک ببینند و به بهترین نحو از مشتریان خود پذیرایی کنند.

مجموعه رستورانی تیسا لانژ نیز برای پاسخگویی به این نیاز مشتریان فضایی جذاب تدارک دیده و چیدمان جالب توجهی برای هر بخش و طبقه آن در نظر گرفته است. تعداد صندلی در این مجموعه برای نشستن ۷۰ عدد بوده و از همین تعداد مهمان پذیرایی به عمل می‌آورد.

پس می‌توانید چند تن از دوستان، اقوام و اعضای خانواده را با خود همراه ساخته و از زیبایی‌ها و جذابیت‌های این محیط دنج بهره‌مند شوید .

سایر امکانات و ویژگی‌های رستوران تیسا لانژ

یکی از مهمترین دغدغه‌ها برای افرادی که به یک رستوران مراجعه می‌کنند آگاهی از نوع غذای طبخ و سرو شده در آن مجموعه است. لازم است بدانید که رستوران تیسا لانژ نوع غذای خود را بین المللی انتخاب کرده تا شما مشتریان با هیچ گونه دغدغه‌ای در زمینه انتخاب نوع غذا مواجه نشوید.

در این صورت می‌توانید با هر نوع طبع و سلیقه‌ای به این واحد مراجعه کرده و طعم غذای مناسب و مد نظر خود را امتحان کنید. این مجموعه دلیوری و سفارش غذا را در محدوده مکانی و جغرافیایی خود انجام داده و دارای پارکینگ اختصاصی نیز است.

پس می‌توانید اتومبیل خود را به پارکینگ هدایت کرده و از بابت آن نیز خیالتان راحت باشد. این مجموعه رستورانی، اینترنت نداشته و هیچ گونه محدودیتی نیز بابت مدت زمان نشستن شما در مجموعه، تعیین نکرده است. پس می‌توانید تا هر زمانی که دلتان می‌خواهد در این فضای دنج در کنار دوستان و اقوامتان نشسته و خاطراتی به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.

برخورداری از سبک لانژ یکی از ویژگی‌ها و مزایای منحصر به فردی است که این مجموعه را به یک رستوران مجلل، شیک و امروزی تبدیل کرده است.

در کنار کیفیت بالای غذا، سبک خاص رستوران، نوع چیدمان و طراحی منحصر به فرد، ویوی خاص و سایر امکانات و ویژگی‌ها، غذاهای رستوران تیسا لانژ از قیمت بالایی برخوردار شده‌اند.

https://fidilio.com/restaurants/tisa_lanzh/%D8%AA%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D9%84%D8%A7%D9%86%DA%98/

درباره یلدا نوروزی