خانه / رستوران آگهی / کافه رستوران شهران، بهترین مکان برگزاری مافیا در تهران
فضای داخلی کافه رستوران شهران

کافه رستوران شهران، بهترین مکان برگزاری مافیا در تهران

گاهی وقت ها خصوصا تعطیلات یا آخر هفته ها، دلمان می خواهد از شلوغی ها فاصله گرفته و در کنار خانواده و دوستان چند ساعتی را خوش بگذرانیم. اگر که انتخابتان برای گذران این لحظات مراجعه به کافه یا رستوران است همراه ما باشید. در این میان آن دسته از کافه رستوران هایی که علاوه بر داشتن فضایی دنج و خودمانی، پخش موسیقی زنده هم دارند؛ قطعا لذت خوردن غذایی خوشمزه را دو چندان می کنند و قابلیت این را دارند که به پاتوقی برایمان تبدیل شوند. اگر ساکن شهران که یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق تهران بوده، هستید یا آوازه کافه و رستوران هایش را شنیده اید؛ یا حتی به فکر دورهمی خانوادگی و دوستانه در محیطی امن و آرام می باشید، پیشنهاد می کنیم سری به کافه رستوران شهران بزنید. در این تور کافه و‌ رستوران گردی با ما همراه باشید.

سر در رستوران شهران

کافه رستوران شهران

در بدو ‌ورود به این مکان با بنایی به متراژ ۲۷۰ متر مربع متوجه خواهید شد که از دو قسمت مجزا تشکیل شده است. رستورانی با ظرفیت ۱۰۰ مهمان و کافه ای با ظرفیت ۴۰ نفر که در مجموع گنجایش ۱۴۰ نفر را شامل می شود. فضای داخلی شهران به‌ گونه ‌ای طراحی شده است که در آن احساس راحتی و آرامش خواهید کرد و می ‌توانید اوقات خوشی را در کنار خانواده خود سپری کنید. غذاهای رستوران شهران هم به سبک فرنگی و هم ایرانی در دو وعده ناهار و شام سرو می ‌گردند.

ویژگی های کافه شهران

همانطور که پیش تر اشاره شد کافه این مجموعه با ظرفیت ۴۰ نفر علاوه بر اینکه پذیرای حضور گرم شما میهمانان عزیز با سرو انواع نوشیدنی های خوشمزه می باشد، امکان برگزاری ایونت هایی از جمله مافیا را فراهم آورده است تا با شما در رقم زدن یک شب هیجان انگیز و پراسترس سهیم باشد.  در این مکان اجازه استعمال قلیان وجود دارد و شما می توانید مطابق با سلیقه ی خود هر نوع قلیانی که تمایل دارید را سفارش دهید.

چیدمان داخلی کافه رستوران شهران

ویژگی های رستوران شهران

سالنی که جهت سرو غذا چیدمان شده است با داشتن پرسنلی حرفه ای، این امکان را فراهم کرده تا حین تناول غذا از اجرای گوش نواز گروه موسیقی زنده این مجموعه هم بی بهره نباشید. البته باید اشاره کرد مادامی که در کافه حضور دارید، هم از شنیدن این صدا می توانید برخوردار شوید.

آیا امکان برگزاری مراسم در کافه رستوران شهران وجود دارد؟

در پاسخ به این سوال باید خیالتان را راحت کنیم. هم سالن رستوران مناسب برگزاری مراسمات شما است و هم سالن کافه! شما می توانید ایونت های مختلفی از جمله جشن ها و مراسمات خود را در هر دو سالن برگزار کنید.

لیوان

برگزاری مراسم نیاز به هماهنگی دارد؟

این روزها دیگر نیازی نیست برای داشتن یک شب به یاد ماندنی در رستوران، کافه و … به صورت حضوری به این محل ها مراجعه کنید. برای برگزاری ایونت های مختلف از جمله جشن تولد، سالگرد ازدواج و.. تنها کافیست با شماره 44332838 تماس حاصل فرمایید و این موضوع را به پرسنل مربوطه اطلاع دهید. برای اطلاع از قیمت های منو می توانید به صفحه اختصاصی کافه رستوران شهران در فیدیلیو مراجعه فرمائید. تیم مجموعه شهران تمام تلاش خود را خواهد کرد تا مراسمات شما به بهترین نحو ممکن برگزار گردند.

چای و نبات

رستوران شهران در کجای تهران واقع شده است؟

این روزها جستجوی یک کافه یا رستوران خوب از نظر موقعیت مکانی و کیفیت دیگر دشوار نیست. به لطف پلتفرم هایی چون فیدیلیو امکان مقایسه این مکان ها با یکدیگر وجود دارد و شما می توانید بر اساس نظرات کاربران محل مورد نظر خود را انتخاب کنید. در نتیجه برای انتخاب کافه یا رستورانی که هم به لحاظ موقعیت مکانی برای شما مناسب باشد و هم غذای خوش طعم و خوشمزه ای داشته باشد، دیگر جای نگرانی نیست. اگر برای بار اول است که می خواهید به کافه رستوران شهران مراجعه کنید، دغدغه جای پارک را نداشته باشید، ضمن اینکه دسترسی به آن هم راحت است.

کافه رستوران شهران واقع در شهران شمالی، بین فلکه اول و دوم شهران، روبه روی بانک سپه قرار گرفته است. شما عزیزان می توانید برای دسترسی به موقعیت مکانی این کافه رستوران از طریق گوگل مپ یا نشان اقدام نمایید.

سر در کافه رستوران شهران

ساعت کاری رستوران و کافه شهران

این رستوران همه روزه از 11 صبح تا 12 شب پذیرای حضور شما عزیزان می باشد.  البته پیشنهاد می کنیم قبل از رفتن، با رستوران تماس حاصل فرمائید و میز خود را رزرو کنید تا هنگام مراجعه حضوری به دلیل شلوغی رستوران به مشکل برنخورید.

چگونه سفارش خود را از کافه رستوران شهران ثبت کنیم؟

در کنار سفارش از پلتفرم هایی که امکان رزرو غذا را برای ما به آسان ترین شیوه ممکن فراهم آورده اند، در رابطه با کافه رستوران شهران می توانید به صورت مستقیم با شماره تلفن ثابت رستوران (44332838) تماس حاصل فرمائید. برای اطلاع از قیمت های منو هم بهتر است به قسمت صفحه این کافه رستوران در فیدیلیو مراجعه کنید. همچنین برای ارتباط مستقیم با مدیریت جهت ارائه نظر خود  از طریق شماره 09197814397 اقدام به تماس نمائید.

 

مروری بر اطلاعات کافه رستوران شهران

آدرس شماره تلفن
شهران، بین فلکه اول و دوم، رو به روی بانک سپه 44332838

مشتاق دیدارتان هستیم

درباره الناز مجاوری