خانه / رستوران آگهی / کافه رستوران وسترن پالاس، قصری لوکس برای سرو غذا
وسترن پلاس

کافه رستوران وسترن پالاس، قصری لوکس برای سرو غذا

حدود یک سال و ده ماه از افتتاح مجموعه رستورانی ایسترن پالاس می‌گذرد. رستورانی که همانند ترجمه نامش یعنی قصر شرقی، سعی کرده میزبان مخاطبانی باشد که به دنبال سرو غذایی دلچسب در محیطی لوکس هستند. با مجله فیدیلیو همراه باشید تا بیشتر با این رستوران آشنا شوید.

ایسترن پالاسایسترن پالاس و وسترن پالاس یک مجموعه رستورانی است که در دو طبقه ساخته شده و هر کدام منوی مجزایی دارند. ایسترن پالاس صرفا یک رستوران است اما وسترن پالاس که نزدیک به دو ماه از افتتاحش می‌گذرد یک کافه رستوران است که غذاهای غربی از جمله ایتالیایی، فرانسوی و مکزیکی را در کنار کافه سرو می‌کند.

حسین زنجانی مدیریت رستوران ایسترن پالاس در مورد افتتاح وسترن پالاس می‌گوید: از آنجایی که بسیاری از مشتریان ما در خواست وجود یک کافی شاپ را داشتند،  تصمیم به افتتاح وسترن پالاس گرفتیم تا بتوانیم در محیط مجزا و به صورت تخصصی برای منوی کافه در خدمت مشتریان باشیم. ضمن این که ایسترن پالاس یک رستوران لوکس است که شاید مشتریان خاصی داشته باشد اما در وسترن پالاس منو طوری طراحی شده که افراد زیادی بتوانند از خدمات این رستوران و کافی شاپ بهره ببرند.

وسترن پالاس شامل سه قسمت است. بالکن با ظرفیت 30 نفر،  برای آن دسته از افرادی که سیگار می‌کشند. یک سالن عمومی‌که حدود 60 نفر ظرفیت دارد و سالن VIP که با ظرفیت 30 نفره اش مخصوص برگزاری جلسات  و مراسم است. در سالن VIP،  امکاناتی از قبیل ویدیو پروژکشن، موزیک مجزا، سرویس دهی مجزا، و مسیری اختصاصی به آشپزخانه وجود دارد که باعث می‌شود در هنگام برگزاری مراسم خصوصی رفت و آمدهای خدمه مزاحم جلسه نباشد.

قهوه‌های خاص و متفاوت

برای آن‌هایی که قهوه را به عنوان یک نوشیدنی خاص قبول دارند و به کیفیت بالای قهوه اهمیت می‌دهند، وسترن پالاس گزینه بسیار مناسبی است. در این کافه رستوران قهوه هم به وسیله قهوه ساز کمکس و هم به وسیله قهوه ساز سایفون ارائه می‌شود.

قهوه ساز کمکس یک قهوه‌ساز دستی است که به روش ریختن آب روی پودر قهوه عمل می‌کند. سایفون اما به معنی قوری دارای سیستم خلاء است که بر اساس قانون انبساط و انقباض گازها عمل می‌کند.  این دستگاه با استفاده از فشار بخار آب و خلاء موجود درون ظرف‌ها قهوه‌ای به روش غوطه‌وری یا همان فیلتری برای شما تهیه می‌کند.

در وسترن پالاس برای این که محیطی جذاب و سرگرم کننده به وجود بیاید بازی‌های فکری مثل مار و پله، منچ و … در نظر گرفته شده است. ضمن این که به زودی یک پلی استیشن 4 هم به این محیط اضافه می‌شود تا یک تجربه هیجان انگیز برای مهمانان رقم بخورد.

نیم نگاهی به منوی وسترن پالاس

وجود هشت نوع پیش غذا و چهار نوع پاستا، انواع استیک و سه نوع پیتزا در کنار انواع اسپرسو، قهوه دمی، چای و هات چاکلت، آیس تی و قهوه، شیک، نوشیدنی سرد و اسموتی منویی هیجان انگیز و مفصل را برای وسترن پالاس تشکیل داده است.

از جمله غذاهایی که در منوی رستوران ایسترن پلاس وجود دارد می‌توان از شیشلیک، کباب ترش، آدانا کباب (که شامل گوشت چرخ کرده و پنج نوع فلفل است)، اسکندر کباب و بشقاب دریایی نام برد. ضمن این که میکس اسموتی، لیموناد، آب پرتقال طبیعی، وکس دتاکس واتر( آب معدنی غنی شده) هم در منوی رستوران به عنوان نوشیدنی وجود دارد. نام پیش غذاهایی از جمله حمص، متبل، شاورما و فتوش هم در منو به چشم می‌خورد. از آب هندوانه طبیعی هم به عنوان ولکام درینک استفاده می‌شود.

آشپز اصلی رستوران و ایده پرداز اصلی ایسترن و وسترن پالاس حسین زنجانی است در کنار او سامان کریمی‌ هم به عنوان سرآشپز فعالیت می‌کند.

باریستا‌های وسترن پالاس در تلاش هستند تا با موفقیت در مسابقات لته آرت، اعتبار خود و وسترن پالاس را بالاتر ببرند. در وسترن پالاس و ایسترن پالاس، مجموعا 240 صندلی وجود دارد. برای محدوده جردن به صورت رایگان غذا ارسال می‌شود. تا حدود 2 ماه آینده صبحانه هم به منوی وسترن پالاس اضافه می‌شود. هیچ گونه محدودیت زمانی برای حضور در کافه وجود ندارد و یکی از بزرگترین مزایای این مجموعه دارا بودن پارکینگی با ظرفیت 50 ماشین است که خیال مشتری‌ها را از جای پارک مناسب راحت می‌کند. دسترسی به این مجموعه از طریق مترو میرداماد و اتوبوس بی‌آرتی هم مهیا است. در پایان می‌توان گفت مجموعه رستورانی پالاس جایی است که می‌تواند اغلب سلیقه‌ها را در برگیرد و انتظار شما را از یک فضای دوست داشتنی برآورده کند.

برای دیدن منو و آدرس وسترن پلاس اینجا کلیک کنید

درباره محمد وحیدپور

مدت هاست رستوران گردی یکی از علایق اصلیم محسوب میشه و فیدیلیو یکی از مهم ترین گزینه هام توی انتخاب رستوران ها بوده. به نظرم توی شرایطی که تهران پر از رستوران های جور و واجوره وجود سایتی که بتونه با جزییات رستوران ها و کافه ها رو معرفی کنه کاملا ضروری و مفیده.