خانه / رستوران آگهی / کافه رستوران موگه مکانی دنج برای یک گپ و گفت مفصل
کافه رستوران موگه

کافه رستوران موگه مکانی دنج برای یک گپ و گفت مفصل

کافه رستوران موگه که چند ماهی از افتتاح آن می‌گذرد با ایجاد فضایی صمیمی ‌برای مشتریان توانسته محبوبیت زیادی در منطقه فرمانیه به دست آورد. برای اغلب آن هایی که موگه را یکبار امتحان می‌کنند این کافه رستوران تبدیل به پاتوقی دوست داشتنی می‌شود. زیرا  هدف گردانندگان موگه ایجاد فضایی راحت برای کسانی است که موگه را انتخاب می‌کنند. با مجله فیدیلیو همراه باشید تا بیشتر از موگه بدانید.

تازگی مواد اولیه

خانم همراهی، مدیریت کافه موگه در مورد این کافه می‌گوید: خرید‌های کافه به صورت روزانه انجام می‌شود و ما معتقدیم که باید مواد غذایی به صورت تازه و به‌روز برای مشتریان سرو شود. یک باریستای حرفه‌ای با بیش از 15 سال سابقه فعالیت که سابقه کار در کشورهای خارجی را دارد در کافه موگه مشغول است که خیال ما را برای نوشیدنی‌های سرد و گرم راحت کرده است.

در موگه قلیان سرو می‌شود و از تنباکویی مرغوب برای تهیه آن استفاده کردیم.

او در ادامه می‌گوید: منوی غذا که شامل مواردی مثل استیک مرغ به همراه سبزیجات، پاستا، سالاد سزار و … می‌شود محدود است اما همان غذاها به صورت کاملا حرفه‌ای و خاص سرو می‌شود.

کیک‌هایی که در موگه سرو می‌شود بر خلاف بسیاری از کافه‌ها که از شیرینی فروشی‌ها کیک را تهیه می‌کنند از یک آشپز خانگی تهیه می‌شود تا طعمی ‌منحصر به فرد داشته باشد.

مبلمان‌های راحت

روی سقف موگه یک هواکش قوی قرار گرفته که باعث می‌شود دود به سرعت خارج شود. پس با خیال راحت می‌توانید پا در موگه بگذارید بدون این که نگرانی و دغدغه‌ای بابت سردرد خودتان و اطرافیانتان به خاطر دود سیگار و یا قلیان داشته باشید.

در طراحی دکور کافه موگه از مبلمان‌های راحت عربی استفاده شده تا مراجعان بتوانند ساعت‌ها بدون این که احساس خستگی پیدا کنند در کافه حضور داشته باشند. مبلمان‌های عربی به دلیل پهن و کوتاه بودن برای ساعت‌ها نشستن مشتریان گزینه بسیار مناسبی هستند.

برنامه‌های جانبی

مدیریت کافه در نظر دارد تا در بعد از ظهر‌های روزهای تعطیل برای مهمان‌های کافه فیلم‌های سینمایی خارجی که از نظر هنری ارزشمند هستند را در کافه پخش کند تا مراجعان در فضایی صمیمی ‌در یک عصر تعطیل به تماشای فیلم سینمایی بشینند. ضمن این‌که از ایده‌های جالب کافه این است که مهمانان با هماهنگی با مدیریت کافه می‌توانند برای برگزاری مراسم خاص خود مانند تولد دوستان و … یک نوازنده بیاورند تا فضایی دلنشین‌تر برای خودشان ایجاد کند.

نگاه کلی به کافه رستوران موگه

در مجموع باید گفت برخورد خوب پرسنل کافه موگه شاید یکی از ویژگی‌های مهمی ‌باشد که برای اکثر افرادی که وارد آن شده‌اند آن را به یک پاتوق تبدیل می‌کند. مدیریت کافه برنامه دارد در بعضی از ساعات روز هم تخفیف‌هایی برای مشتریان در نظر بگیرد مثلا بین ساعات 1 تا 4 بعد از ظهر که جای پارک سخت‌تر پیدا می‌شود. اگر به دنبال فضایی آرام برای یک قرار دو نفره هستید موگه رضایت شما را فراهم خواهد کرد.

منو و آدرس کافه رستوران موگه را اینجا ببینید

درباره محمد وحیدپور

مدت هاست رستوران گردی یکی از علایق اصلیم محسوب میشه و فیدیلیو یکی از مهم ترین گزینه هام توی انتخاب رستوران ها بوده. به نظرم توی شرایطی که تهران پر از رستوران های جور و واجوره وجود سایتی که بتونه با جزییات رستوران ها و کافه ها رو معرفی کنه کاملا ضروری و مفیده.