خانه / رستوران آگهی / دنگ کافه رستورانی برای اتفاقات خاطره‌ساز

دنگ کافه رستورانی برای اتفاقات خاطره‌ساز

یکی از توقعاتی که مشتریان از یک کافه رستوران خوب دارند، برپایی و اجازه برگزاری جشن‌های کوچک خودمانی مانند جشن تولد و سالگردها است. البته که کم نسیتند کافه‌ها و رستوران‌هایی که به شما اجازه برگزاری چنین مراسمی را نمی‌دهند و یا امکاناتی محدود در اختیار شما می‌گذارند. با مجله فیدیلیو همراه باشید تا با هم سری به کافه رستوران دنگ بزنیم، جایی که بهترین سورپرایزهای تولد در انتظار شماست.

بعدی قبلی
بعدی قبلی

کافه‌ای با دکور ترکیبی

دنگ از آن کافه رستورانی‌هایی است که می‌تواند همه جور سلیقه‌ای را راضی کند، از سنتی تا مدرن. نمای بیرونی دنگ آجری سفید و زیباست، پس از ورود به آن ابتدا وارد بخش مدرن با طراحی جدید و به روز آن می‌شوید که با میز و صندلی‌های شیک و متنوع مبلمان شده است. سپس وارد بخشی می‌شود که قسمت سنتی و بار کافه رستوران دنگ در آن قرار دارد، قسمتی که صندلی‌هایش شبیه به تخت هستند و جان می‌دهد برای لم دادن و اگر اهل قلیون باشید می‌توانید یک قلیون عربی خوب هم سفارش دهید و ریلکس کنید.

انتهای این بخش راه پله‌ای است که شما را به طبقه دوم دنگ می‌برد. بخشی که تقریبا مجزا از سالن پایین این کافه رستوران است و بسیار مناسب برپایی مراسم، جشن‌ها و دورهمی‌هاست، درواقع این سالن بخش VIP دنگ است و شما در صورت تمایل می‌توانید این قسمت را به طور کامل رزو کنید.

مهمترین ویژگی دنگ حرفه‌ای بودن آن‌ها در برپایی تولد است، یعنی اگر قصد دارید تولدتان را در اینجا برگذار کنید کافیست تا ریش و قیچی را به دست آن‌ها بسپرید تا یکی از بهترین خاطرات شما را رقم بزنند. تیم کافه رستوران دنگ همه بخش‌های آماده‌سازی مراسم شما را به عهده می‌گیرد و تزئینات ویژه تولد، به انتخاب شما، تهیه کیک‌های خوشمزه و سفارشی، سرویس‌دهی حرفه‌ای و موسیقی زنده گوش نواز باعث می‌شود که این کافه رستوران یکی از بهترین مکان‌ها برای برپایی تولد در تهران باشد. این اداعا را می‌توانید در نظری سنجی بهترین کافه‌ها برای تولد فیدیلیو مشاهده کنید.

بعدی قبلی
 
 
بعدی قبلی

دور دنیا در یک منو

دنگ کافه رستورانی است که تقریبا از هر سبکی و برای هر سلیقه‌ای گزینه‌ای در منوی پر پیمان آن در نظر گرفته شده‌است. در بخش خوراک‌ها و غذاهای اصلی از دیزی سنگی و ته چین تا پاستای آلفردو را می‌توان در منو مشاهده کرد.  منوی غذایی دنگ به چند بخش ایرانی، فرنگی، غذای روز و سنتی تقسیم می‌شود و این اتفاق باعث شده که اگر دسته جمعی اینجا آمدید مشکلی در انتخاب غذا نداشته باشید. از محبوب‌ترین غذاهای دنگ که بسیار پر طرفدار هستند کباب تابه‌ای، پنینی مرغ و قارچ، دلمه و کوفته با عطر طعم خانگی است.

غذاهای اصلی دنگ را گفتیم اما نباید از سالاد بار آن غافل شویم چرا که چنیدن مدل سالاد تازه وخوشمزه هم برای گیاهخواران و هم در کنار غذا برای شما سرو می‌شود مثل سالاد چیکن و کرنبری و بروکلی. در بخش کافی شاپ این رستوران هم انواع قهوه و دم‌نوش و اسموتی‌ها وآب میوه‌های تازه و خوشمزه وجود دارد که هم می‌توانید آن‌ها را با غذا سفارش دهید و هم جدا. در اینجا قلیان هم سرو می شود آن هم در چندین طعم خاص و ویژه و در مدل‌های عربی، مصری و… که می‌توانید در کنار آن بشقاب میوه و اسنک و … هم سفارش دهید.

کافه رستوران دنگ یک روز به یاد ماندنی

کافه رستوران دنگ با طراحی زیبا و منوی کامل و متنوعی که دارد، مکان بسیار مناسبی برای برپای جشن تولدهای شما دوستان است. این کافه رستوران با پخش مستقیم مسابقات ورزشی پر طرفدار یکی از بهترین مکان‌ها هم برای دورهمی‌های رفیقانه و تبدیل شدن به پاتوقی دوستانه است، این اتفاقات را باید تجربه کنید تا متوجه شوید که دنگ یک کافه رستوران خوب و به یاد ماندنی است.

برای اطلاع از آدرس و منو کافه رستوران دنگ اینجا کلیک کنید