خانه / 10کاری که خوب است انجام دهیم / کافه‌هایی که تولد بازی در آن‌ها کِیف می‌دهد
تولد در کافه

کافه‌هایی که تولد بازی در آن‌ها کِیف می‌دهد

برگزاری تولد در کافه از چند جهت مزیت دارد و این روزها تب آن بین مردم بیشتر از قبل شده است. اولین و مهم‌ترین مزیت این است که از زحمت‌های مرسوم مهمانی گرفتن خبری نیست. از بهم ریختگی‌ها و تمیزکاری‌های بعد از مهمانی و از تدارک خوراکی و غذا تا پذیرایی افراد.

مزیت بعدی هم این است که فضای کافه خصوصی است. یعنی می‌توانید یک جشن تولد دو نفره و خاص را در کافه بگیرید یا تعداد زیادی از مهمان‌ها را با اجاره سالن کافه به تولدتان دعوت کنید. در کنار این شرایط امروزه کافه‌ها و حتی رستوران‌ها برای سورپرایز کردن مشتری‌ها تلاش زیادی می‌کنند. همین که شما بتوانید دوست یا اعضای خانواده‌تان را در یک کافه و رستوران غافلگیر کنید به خودی خود بسیار جذاب است. به همین دلیل هم رقابت برای میزبانی شایسته بین کافه‌ها بالا گرفته است.

اگر شما هم از کسانی هستید که دغدغه پیدا کردن یک کافه برای رقم زدن خاطره‌ای خوب و خوشحال کردن عزیزانتان را دارید با مجله فیدیلیو همراه باشید تا بدانید که از نظر کاربران اینستاگرام فیدیلیو کدام کافه و رستوران برای برگزاری تولد در کافه انتخاب بهتری است.

تولد در کافه

کافه نوآ

1 در کافه نوآ برای برگزاری تولد به یک مجتمع مدرن دعوت هستید. سازه‌ای موجی شکل در یکی از شمالی‌ترین نقاط تهران که هم آب و هوای خوبی دارد و هم یک تیر و چند نشان است.

کافه نوآ در پردیس سینما گالری ملت قرار دارد. مجموعه‌ای در کنار پارک بزرگ ملت، با چند سالن نمایش فیلم وگالری و کتاب فروشی. تمام این امکانات در کنار هم به شما اختیار می‌دهد که برنامه‌های مختلفی را بتوانید عملی کنید. از تفریح در پارک و دیدن فیلم شروع کنید و بعد هم جشنی خاص در کافه‌ای خاص. هزینه جشن شما در کافه نوآ بستگی دارد که چه خدماتی را بخواهید.

کمترین آن از صد هزار تومان برای یک میز دو نفره شروع می‌شود و هر چقدر که تزیینات بیشتری بخواهید یا تعداد مهمان‌هایتان بیشتر شود این هزینه بالاتر می‌رود. همچنین کافه نوآ با کیک های خاص، فینگر فود و نوشیدنی که ارایه می‌کند یک قدم در برگزاری مهمانی و تولد جلو رفته است و از این بابت می‌تواند برای کسانی که به دنبال برگزای مهمانی به سبک جدید هستند راضی کننده باشد.

منو، آدرس و نظرات درباره کافه نوآ را اینجا بخوانید

تولد در کافه

کافه رستوران گاردن هاوس

2 گاردن هاوس در محله نیاوران و در باغ خسرو شاهی قرار دارد. باغی خوش آب و هوا در کوچه‌های نیاوران که میزها و صندلی‌های آن در فضای باز قرار دارد. درختان قدیمی و کهنسال این باغ و فضای باز در کنار حوض پر آب محیطی را در گاردن هاوس به وجود آورده که برای برگزاری هر تولد، جشن و مهمانی‌ای می‌تواند محیط رویایی باشد.

خصوصا این که با میز آرایی و تزیین بادکنک و گل و شمع به شما کمک می‌کنند تا مهمانی باشکوه‌تری را داشته باشید. قیمت برگزاری مراسم تولد در گاردن هاوس بستگی دارد که کدام پکیج را انتخاب کنید.

ارزان‌ترین آن گویا قیمتی حدود ۱۵۰ هزار تومان دارد و هر آیتمی که به آن اضافه شود مثل کیک تولد، گل آرایی و تزیین خاص و … قیمت پکیج را بالاتر می‌برد. نکته بعدی این است که گاردن هاوس یک کافه رستوران است و اگر تصمیم دارید مهمانی شما با شام همراه باشد اینجا انتخاب خوب و البته نسبتا پرهزینه‌ای برای شما خواهد بود.

منو، آدرس و نظرات درباره گاردن هاوس را اینجا بخوانید

تولد در کافه

تولد در کافه دنگ

3 کافه رستوران دنگ در خیابان شیخ بهایی یکی از کافه‌هایی است که کاربران فیدیلیو تاکید زیادی روی برگزاری مهمانی در آن داشته‌اند. اینطور که در کامنت‌ها نوشته‌اند همه چیز در دنگ عالی بوده و برایشان خاطره خوبی از یک جشن تولد به جا گذاشته است.

همه ما زمانی که برگزاری مهمانی‌مان را به کافه یا رستورانی واگذار می‌کنیم هیچ چیز جز آبروداری برایمان مهم نیست و آنطور که کاربران فیدیلیو نوشته‌اند کافه رستوران دنگ همه کاری کرده است تا آبرو مشتری‌ها مقابل مهمانانش را به بهترین شکل حفظ کند.

اما تولد در کافه دنگ چطور است؟ اینجا یک کافه رستوران دو طبقه است که در طبقه بالا فضایی تقریبا اختصاصی به وجود آورده‌اند و با خیال راحت می‌توانید در آن مهمانی‌تان را برگزار کنید.

ظرفیت طبقه بالا حدود ۲۵ نفر است و با کشیدن پرده‌ها فضایی جداگانه از سایر قسمت‌ها را خواهید داشت. اینجا هم مانند دیگر کافه‌ها پکیج‌های متفاوتی را برای تولد در نظر گرفته‌اند که از ۵۰ تا ۱۵۰ هزارتومان است و بستگی دارد که میزان خدماتی که می‌خواهید چقدر باشد.

این خدمات شامل میز آرایی، گل آرایی، بادکنک آرایی و کیک تولد است. کیک‌هایی که در کافه پخته می‌شود و طعم خوب آن با همه کیک‌های قنادی‌ها فرق دارد. همچین در کافه دنگ برای هر مهمان هزینه‌ای معادل ۱۰ هزارتومان برای سرویس و پذیرایی باید پرداخت کنید و حتما قبل از رفتن به آنجا لازم است که مراسم خود را رزرو کنید.

منو، آدرس و نظرات درباره کافه دنگ را اینجا بخوانید

تولد در کافه

کافه شش و بش

4 کافه شش و بش را می‌توان یکی از کافه‌های متخصص در برگزاری تولد و سورپرایز دانست. میزآرایی و بادکنک آرایی این کافه حرفه‌ای و زیباست و مشتری‌ها را شگفت زده می‌کند.

در کافه شش و بش برای ساعت اول تولدتان هزینه‌ای دریافت نمی‌شود اما از ساعت دوم به بعد نفری ۱۰ هزارتومان بابت سرویس باید پرداخت کنید. تزییات اینجا هم از ۱۵۰ هزارتومان شروع می‌شود و با موزیک و بادکنک‌های هلیومی، شمع‌های وارمر و بادکنک‌های عدد تولد و … میز شما را آرایش می‌کنند.

کافه شش و بش در مجموع ۴۰ نفر ظرفیت دارد اما قسمت اختصاصی یا به قول معروف وی آی پی آن ۱۵ نفره است و فضایی اختصاصی‌تر را برایتان فراهم می‌کند.

منو، آدرس و نظرات درباره کافه شش و بش را اینجا بخوانید

تولد در کافه

کافه شکسپیر

5 کافه شکسپیر در محمودیه و میدان الف قرار دارد. همین موضوع باعث شده است تا یکی از کافه‌های سطح بالا به حساب بیاید و برای برگزاری تولد متفاوت‌تر از کافه‌های دیگر عمل کند. اگر در کافه شکسپیر تولد بگیرید بخاطر فضا و دکوراسیونی که دارد عکس‌هایتان بسیار زیبا می‌شود.

فضایی به سبک فرانسوی با میزها و صندلی‌های سفید و با نور طبیعی و پنجره‌های بزرگ. علاوه بر این کافه شکسپیر یک کافه تشریفاتی است و سطح بالاست که از این جهت هم همیشه مورد توجه گرو خاصی از افراد قرار می‌گیرد.

در کافه شکسپیر هزینه تولد از پکیجی هشت نفره به مبلغ ۱۶۰ هزارتومان شروع می شود که شامل میزآرایی و تزیین است. هرچقدر تعداد مهمان‌ها بیشتر شود این هزینه بالاتر می‌رود. همچنین برای مهمان‌های بالاتر از هشت نفر به ازای هر نفر ۵ هزارتومان بابت سرویس کیک دریافت می‌شود.

در مجموع اگر به آرایش میز و دکوراسیون کافه اهمیت زیادی می‌دهید کافه شکسپیر را انتخاب کنید چون مثل یک آتلیه عکاسی به عکس‌های شما رنگ و لعاب می‌دهد.

منو، آدرس و نظرات درباره کافه شکسپیر را اینجا بخوانید

تولد در کافه

کافه آلبالو

6کافه آلبالو در پاساژ آیینه ونک در اتوبان کردستان قرار دارد. اینجا یک پاساژ قدیمی و تقریبا بدون زرق و برق است. اما کافه‌ای که در آن قرار دارد بسیار دنج و صمیمی است. می‌توانید ساعت‌ها در کافه آلبالو بنشینید و به دور از تشریفات و تعارف‌ها تولدی دوستانه داشته باشید.

نسبت قیمت هم در اینجا از کافه‌ها و رستوران‌های دیگر کمتر است. سرویس تولد هزینه اضافه‌ای ندارد و مشتری به سلیقه خودش می‌تواند میزآرایی یا بادکنک آرایی کند. درواقع کافه آلبالو اختیار همه چیز را به مشتری می‌دهد و از این بابت هیچ هزینه‌ای از او دریافت نمی‌کند.

بخاطر این صمیمیت و برخورد دوستانه است که کافه آلبالو در بین کاربران فیدیلیو محبوب شده و از برگزای تولد در آن مثل مهمانی گرفتن در خانه یاد کرده‌اند. البته قبل‌ترها در همسایه کافه آلبو کافه‌ای دیگر قرار داشت با نام کافه کومه که در حقیقت شلوغی این پاساژ بیشتر به دلیل صمیمیت مدیران این دو کافه با مشتریانشان بود. کومه اما چند سال پیش بعد از ۱۰ سال تعطیل شد و کافه آلبالو ماند و آیینه ونک. ظرفیت کافه آلبالو هم ۱۸ نفر است و هر چقدر در اینجا بنشینید هیچ معذوریتی برایتان وجود نخواهد داشت.

منو، آدرس و نظرات درباره کافه آلبالو را اینجا بخوانید

 

تولد در کافه

بیشه و تولد در کافه

7 برای برگزاری تولد در غرب تهران یکی از کافه هایی که از طرف کاربران فیدیلیو معرفی شده است کافه بیشه است. کافه‌ رستورانی که برای تولد اتاق وی آی پی دارد و در فضای داخلی جشن‌ها را برگزار نمی‌کند.

ظرفیت این اتاق ۲۰ نفر است و مانند یک خانه اختصاصی برای شما مهمانی‌ای بدون حضور دیگران را رقم می‌زند. اما هزینه‌ها و خدمات کافه بیشه چطور است؟ در کافه بیشه چیزی که بیشتر از دیگر کافه‌ها وجود دارد تزیین سقف با بادکنک‌های هلیومی و تزیین کف با شمع و گل‌های پر پر شده است.

این تزیین‌ها از  ۱۵۰ هزار تومان شروع می‌شود. نرخ بعدی ۲۵۰ هزار تومان است و اگر بخواهید تزیین خیلی ویژه‌ای داشته باشید باید ۴۰۰ هزار تومان هزینه کنید. در مجموع کافه بیشه از این جهت که اتاق اختصاصی برای تولد دارد انتخاب مناسبی محسوب می‌شود.

منو، آدرس و نظرات درباره کافه بیشه را اینجا بخوانید

تولد در کافه

کافه لیوینگ روم

8 کافه لیوینگ روم در مجتمع بامیک زعفرانیه از کافه‌هایی است که مشتری‌های همیشگی زیادی دارد. محیط آرامشبخش این کافه یکی از دلایلی است که لیوینگ روم را در اولین انتخاب کافه رو ها قرار می‌دهد. دلیل دوم هم این است که خوراکی ها و نوشیدنی های این کافه واقعا خوشمزه و با کیفیت است  و نسبت به قرار داشتن در یک پاساژ بالای شهر قیمت‌های کمی دارد.

لیوینگ رومی‌ها اما برای تولد چه امکاناتی به شما می‌دهند؟ در لیوینگ روم یک میز بزرگ وجود دارد که دیوار پشت سر آن تمام شیشه است و رو به درخت‌های کهنسال  و فضای باز بسیار زیبایی است. آن‌ها این میز را برای شما بادکنک آرایی کرده و با تزیین‌های دیگر در صورت انتخاب فضا را برای برگزاری یک تولد خوب آماده می‌کنند.

از بابت سرویس دهی و برخورد خوب عوامل کافه هم خیالتان راحت باشد چون آن‌ها شما را بسیار دوست دارند و مثل مهمان‌های خانه‌شان با مشتری‌ها برخورد می‌کنند. لیوینگ روم کافه قبلا در نظر سنجی بهترین پنکیک تهران هم از طرف کاربران فیدیلیو انتخاب شده بود.

منو، آدرس و نظرات درباره لیوینگ روم را اینجا بخوانید

تولد در کافه

کیوب کافه

9 نظرتان درباره مهمانی تولد در فضای بازی مثل توچال و بام تهران چیست؟ کیوب کافه در توچال یکی از کافه‌هایی است که کاربران فیدیلیو برای برگزاری تولد در کافه به آن رای داده‌اند. این کافه به سبک مدرن و کاملا متفاوت از کافه‌های دیگر ساخته شده است.

فضای داخل آن در واقع کانتینری است که با فاصله از زمین قرار گرفته است. نرده‌های فلزی را بالا می‌روید و به محیطی سربسته از ترکیب فلز با رنگ های زرد و آبی می‌رسید. البته این فضای پوشیده کیوب کلاب است و در فضای باز هم با میزها و صندلی‌های بزرگ از مهمان‌ها پذیرایی می‌کنند.

اینجا یک کلاب مخصوص جوانان است که بازی‌های هیجان انگیز و اسکیپ روم هم دارد. به همین دلیل هم مورد توجه جوان‌ها قرار گرفته و نه فقط برای کافه بلکه برای بازی و داشتن هیجان و اوقات خوش هم به کیوب کلاب می‌آیند.

در کیوب کلاب میزآرایی و بادکنک آرایی برای مشتری‌ها وجود ندارد. اما از نوع سرویس دهی و برخورد خوب پرسنل خیالتان راحت است که می‌توانید با مهمان‌های پر تعداد به آنجا رفته و بعد هم بخواهید که کیک را برایتان بیاورند تا مراسم تولدتان با شادی برگزار شود.

منو، آدرس و نظرات درباره کیوب کلاب را اینجا بخوانید

 

تولد در کافه

تولد در کافه اربن

10کافه اربن در سعادت آباد کافه‌ای با چند ویژگی خاص است. اولین و مهمترین ویژگی دوستانه بودن آن است و همینطور خوراکی‌ها و غذاهایی که این کافه را به اندازه یک رستوران جذاب کرده است. ویژگی‌ دیگری که اربن را شلوغ و پرطرفدار کرده است فضای جالب آن است. ابتدا که وارد می‌شوید در حیاط تعدادی میز و صندلی قرار دارد که ظرفیت آن حدود ۳۰ نفر است و در مواقعی که می‌خواهید سیگار بکشید یا هوا خوب است و تمایل به معاشرت در فضای باز دارید می‌توانید از این میز و صندلی‌ها استفاده کنید. اما یک نیم طبقه را که طی کنید وارد سالن بسته می‌شوید که اینجا هم ۵۰ نفر ظرفیت دارد و با دکوراسیون خاص جلب توجه می‌کند.

کافه اربن برای برگزاری تولد هیچ هزینه‌ای جز نفری ۵ هزارتومان سرویس از شما نمی‌گیرد. هر نوع تزییناتی که داشته باشید را به کافه می‌برید و آن‌ها بدون دریافت پول برایتان نصب می‌کنند. در واقع همه جزییات برگزاری تولد با خودتان هست و اربن تنها این فضا را در اختیارتان قرار می‌دهد و از مهمان‌هایتان پذیرایی می‌کند.

منو، آدرس و نظرات درباره اربن را اینجا بخوانید

درباره آوا فوشریان

من علاقه زیادی به کافه و رستوران دارم. نه صرفا بخاطر غذا و خوراکی. بلکه به دلیل دور هم بودن و اتفاق های خوبی که تو اینجور جاها برام میفته. انرژی زیادی هم برای تجربه طعم ها و مکان های جدید دارم. همه این ها در کنار عشق به نویسندگی باعث شده تا عضو تیم فیدیلیو بشم.