خانه / رستوران آگهی / ماتیسا مکانی برای آرامش
ماتیسا

ماتیسا مکانی برای آرامش

اگر در شلوغی شهر به دنبال کافه رستورانی دنج و آرام هستید، اگر دوست دارید در محیطی به دور از هیاهوی خیابان‌ها بنشیند و از غذا و نوشیدنی‌های متنوع در کنار دوستان و خانواده خود لذت ببرید و با یکدیگر معاشرت کنید، ماتیسا می‌تواند مکان مناسبی برای شما باشد. با مجله فیدیلیو همراه باشید تا بیشتر در مورد این کافه رستوران بدانید.

ماتیسا با منویی بسیار متنوع از صبحانه تا شام و از چای و قهوه صبحگاهی تا انواع دمنوش برای ساعات استراحت شما در غروب میزبان شما خواهد بود.

ماتیسا (ماهتیسا) نامِ دختر و با ریشه فارسی بوده که در گویش مازندرانی به معنی ماه تنهاست. مدیر جوان، فعال و صبور ماتیسا آقای زمانی است که در راه اندازی کسب و کار جدید خود حرفه‌ای عمل کرده است. سعی در رعایت و پایبندی به کیفیت را در تمام مراحل کار از طراحی تا اجرای این کافه رستوران، همواره می‌توان مشاهده کرد. پایبندی کیفیت در سطوح بالا را می‌توان از جذب کارمندان مستعد تا انتخاب بهترین تجهیزات و استفاده از مرغوب‌ترین و تازه‌ترین مواد در تهیه تمام غذاها و نوشیدنی‌ها مشاهده کرد.

ماتیسا هوای شما را دارد

ماتیساجلب نظر شما بعنوان دوست و مشتری، مهم‌ترین هدف برای تمام پرسنل ماتیسا است. تمیزی و توجه به بهداشت از مواردی است که در تمام قسمت‌های این کافه رستوران به چشم می‌خورد. این مهم را بیشتر در آشپزخانه می‌توان حس کرد. به کارگیری یک آشپز خانم، خود تا حدود زیادی سطح بهداشت و همچنین دقت و خلاقیت در کار را بالا می‌برد و وجود یک خانم در آشپزخانه ماتیسا خود حاکی از این امر است.

ماتیسا دارای دو بخش مجزا است. سالن بالا و حیات. سالن اصلی شامل قسمت رستوران و کافه است البته انتخاب شما باز است. می‌توانید هر میزی در هر بخشی که مدنظرتتان است را برای نشستن انتخاب کنید و هرچیزی که میل دارید سفارش دهید. راحتی شما مهمترین اصل است. سالن دوم یا حیات شما را یاد رستوران‌های کوهستانی تهران مانند آن‌هایی که در دربند و درکه است، می اندازد. فضایی شبیه آنجا، دنج و گرم که آماده برای برگزاری دورهمی‌ها و تولد‌های خودمانی شما است. جایی در دل شلوغی شهر که می‌توانید ساعت‌ها آنجا بنشینید و از کنار هم بودن لذت ببرید.

ماتیسا همیشه سورپرایزهایی برای مشتریان خود دارد که برای اطلاع از آن‌ها می‌توانید سری به صفحه اجتماعی آنها در اینستاگرام بزنید. از دیگر مواردی که موجب تمایز ماتیسا با دیگر کافه رستوران ها می‌شود این است که کیک ها و دسرها نیز در آشپزخانه مجهز خودشان تهیه می‌شوند. همین موارد است که باعث تمایز کار آن‌ها می‌شود.

منوی بسیار کامل

محدوده سعادت آباد و شهرک غرب پر است از کافه‌ها و رستوران‌های گوناگون، اما به سختی می‌توانید مکانی را بیابید که به اندازه ماتیسا منوی گسترده‌ای داشته باشد. بخشی از این گستردگی به دلیل کافه رستوران بودن است، که دست شما را در انتخاب، چه از لحاظ زمان و چه از لحاظ سفارش، بسیار باز گذاشته است.

منوی ماتیسا از لحاظ تنوع و تعداد می‌تواند هر سلیقه‌ای را راضی نگاه‌دارد. انواع صبحانه‌ها از نیمروی مفصل ایرانی تا صبحانه فرانسوی، انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، مانند انواع قهوه و دمنوش، آبمیوه‌های طبیعی، شیک و… می‌شود. شیک‌ها و قهوه‌های ماتیسا رو حتما امتحان کنید، چرا که مزه دیگری دارند و از محبوب‌ترین‌های منوی هستند. در منوی غذا هم گزینه‌های زیادی برای انتخاب دارید از انواع پیتزا که چانو و استپو از پر فروش‌ترین و محبوب‌ترین آنهاست تا انواع برگر ها. چیز برگر اینجا بسیار لذیذ است و تمام کسانی که آن را امتحان کرده‌اند به مشتری ثابت آن تبدیل شده‌اند.

همه چیز در کنار هم

فرقی نمی‌کند صبح زود یا آخر شب، هر وقت که بخواهید ماتیسا آماده پذیرایی از شماست.  محیطی شیک و مرتب، پرسنل جوان و خوش برخورد، تنوع غذایی بسیار، کیفیت بالای خدمات و محصولات در کنار قیمت مناسب همه و همه باعث می‌شود که اگر تا به حال گذرتان به ماتیسا نیافتاده، مسیرتان را به آن سمت تغییر دهید تا بعد از اولین تجربه به جمع مشتریان همیشگی آن بپیوندید.

 

برای دیدن منو و آدرس کامل ماتیسا اینجا کلیک کنید

درباره ایمان تیموریان

یک علاقه‌مند به غذا و آشپزی، رستوران و کافه گردی هستم که تحصیلاتم را در رشته مهندسی برق تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه دادم ولی هیچ وقت دست از علایقم نکشیدم. همیشه دوست داشتم مکان‌های خوب و بد را به دیگران معرفی کنم تا به نحوی باعث پیشرفت و بالا رفتن سطح استانداردها در رستوران‌ها و کافه‌ها شوم . فیدیلیو بستری هست که این شرایط را برای ما فراهم کرده تا به این هدف برسیم.