خانه / رستوران آگهی / لبنیات بیساکو پیشگام در عرصه تامین فراورده‌های لبنی رستوران و کافه‌های پایتخت
لبنیات بیساکو تولید و تامین فراورده های لبنیاتی با کیفیت برای رستوران های شهر تهران

لبنیات بیساکو پیشگام در عرصه تامین فراورده‌های لبنی رستوران و کافه‌های پایتخت

راه‌اندازی یک کارخانه موادغذایی نسبت به سایر کارخانه‌های تولیدی دارای پیچیدگی و حساسیت‌های بیشتری است. از طرفی در دنیای امروز رقابت در حوزه تولید محصولات غذایی کاره ساده‌ای نیست. چراکه برندهای غذایی مختلف همواره در تلاشند که محصولی باکیفیت و هنگام با استاندارهای جهانی تولید کنند تا بتوانند در بازار رقابت بمانند.

با این مقدمه می‌خواهیم به سراغ یکی از شرکت‌های تولیدکننده فراورده‌های لبنیاتی برویم. شرکتی که در صدد است تا خود را به عنوان یکی از بهترین‌های این حوزه به مشتریان بشناساند. با معرفی “کارخانه لبنیات بیساکو” در این مطلب از مجله فیدیلیو همراه باشید.

کارخانه لبنیاتی بیساکو با برند تجاری “رز طلایی” در سال ۱۳۹۴ در تهران تاسیس شد و ۲ سال بعد (۱۳۹۶) خط تولید آن شروع به کار کرد. لبنیات بیساکو یکی از کارخانه‌های فعال در صنعت شیر و فراورده‌های لبنی است که به پشتوانه نیروهای متخصص و کارآزموده، در کنار مدیریت حرفه‌ای و همچنین با استفاده از پیشرفته‌ترین فن‌آوری‌ها و سیستم‌های تمام مکانیزه تولید موادغذایی در مدت زمان کوتاهی توانسته اعتماد مصرف‌کننده را جذب کرده و جایگاه رو به رشدی در بازار لبنیات پایتخت و نیز کشورهای همسایه برای خود رقم بزند.

لبنیات بیساکو استفاده از پیشرفته‌ترین فن‌آوری‌ها و سستم‌های تمام مکانیزه تولید موادغذایی

ظرفیت تولید روزانه لبنیات بیساکو بالغ بر ۱۵۰ تن محصولات لبنی متنوع بوده که همگی از مواد اولیه باکیفیت و متناسب با سلیقه مشتریان تهیه می‌شود. درحال حاضر محصولات این کارخانه شامل ماست در طعم‎ها و اندازه‌های مختلف (تک نفره یا سطلی حجم بالا) و هچنین دوغ در اندازه و طعم‌های مختلف (رویال، سنتی، لیمو و سبزی) و نیز شیر (کیسه‌ای و بطری) قابل عرضه است.

لبنیات بیساکو تامین‌کننده محصولات لبنی برای رستوران‌ها، فست فود، کافی‌شاپ‌، آبمیوه و بستنی فروشی، قنادی و نانوایی در سطح شهر تهران است.

لبنیات بیساکو تولید و تامین فراورده های لبنیاتی با کیفیت برای رستوران ها

بیساکو خیلی زود جای خود را در بین اهالی صنف غذا و رستوران پایتخت باز کرد؛ به طوری که درحال حاضر چندی از مطرح‌ترین رستوران و کافه‌های تهران از مشتری‌های پر و پا قرص این شرکت خوش نام هستند. شعار اصلی این کارخانه “کیفیت ضامن سلامتی” است. و سعی مدیران شرکت لبنیات بیساکو این است که همواره بر این تعهد خود وفادار بمانند.

لبنیات بیساکو تولید و تامین فراورده های لبنیاتی با کیفیت برای رستوران های شهر تهران

همچنین پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین محصول این شرکت دوغ غلیظ سبزیجات است که علاوه بر بازار داخل به کشور همسایه، عراق هم صادر می‌شود. انواع دوغ طعم‌دار و سنتی نیز جز کالاهای صادراتی این شرکت به‌شمار‌ می‌رود.

پرفروش ترین و محبوب ترین محصول شرکت لبنیات بیساکو

اپلیکیشن سفارش‌گیری

یکی از نوآوری‌های این شرکت ارائه اپلیکشن سفارش‌گیری آنلاین برای مدیران رستوران در سطح شهر تهران است. این نرم‌افراز برای سیستم عامل اندروید قابل استفاده بوده و تمام مشخصات محصولات اعم از تصویر، قیمت، حجم و غیره در آن قابل مشاهده‌است. زمان تحویل محصول نیز ۲۴ ساعت بعد از ثبت سفارش خواهدبود. همچنین امکان ثبت و دریافت سفارش از طریق این اپلیکیشن در روزهای تعطیل نیز فراهم شده‌ تا جای هیچ نگرانی برای تامین مواد لبنی مورد نیاز شما باقی‌نماند. یکی دیگر از مهمترین مزیت‌های این نرم‌افزار حفظ تاریخچه فاکتورهای صادر شده‌است. چراکه در هر زمان و به راحتی می‌توانید به بایگانی فاکتورهای خود دسترسی داشته‌باشید.

همچنین لازم به ذکر است که پرداخت و تسویه صورت حساب بعد از تحویل سفارش انجام می‌گیرد.

 

لبنیات بیساکو دوست‌دار محیط‌ زیست

کارخانه بیساکو در نظر دارد دامنه تولید محصولات خود را بسط داده و انواع ماست طعم‌دار و پنیر طعم‌دار را به آیتم‌های تولیدی خود بیافزاید. اما خبر خوب‌تر این است که در بیساکو، به عنوان مدعی حامی محیط‌ زیست، به زودی استفاده از بطری‌های پلاستیکی جای خود را به بسته‌بندی‌هایی با مواد پایدار خواهندداد. این بسته‌بندی‌ها تجدیدپذیر و قابل بازیافت بوده و به محیط‌ زیست آسیب نمی‌رساند.

درحال حاضر لبنیات بیساکو تامین‌کننده محصولات لبنی رستوران و کافه‌ها در شهر تهران است. اما در آینده‌ای نه چندان دور حوزه فعالیت آن به سایر شهرها و شهرستان‌های کشور گسترش خواهدیافت. از آنجایی که خوش قولی و تعهد در مورد تحویل فوری برای این شرکت بسیار حائز اهمیت است، فعلا امکان تحویل فوری به شهرستان‌ها وجود ندارد.

راه‌های برقراری تماس با کارخانه لبنیات بیساکو و دریافت اطلاعات بیشتر:

 

برای ثبت تلفنی سفارش می‌توانید با شماره‌های ۲۶۴۰۰۳۵۸ و ۲۶۴۰۰۳۵۷ و ۰۹۱۲۶۲۷۳۴۴۱ تماس حاصل فرمایید. برای شماره‌گیری مستقیم بر روی شماره کلیک کنید.

و ب‌سایت: http://www.bisacodairy.com

آدرس ایمیل : bisacodairy96@gmail.com

اپلیشن سفارشگیری لبنیات بیساکو را از اینجا دریافت کنید.

 

درباره زهرا بیدمشکی

دنیای خوراکی‌ها همیشه برای من یه دنیای هیجان‌انگیز بوده؛ یه غذای دلچسب می‌تونه حال آدمو عوض کنه و فیدیلیو اونجاییه که میشه یه عالمه بهونه خوشمزه رو برای ساختن یه حال خوب توش پیدا کرد.