خانه / رستوران آگهی / تماشای تهران از ایوان میلاد
رستوران ایوان میلاد

تماشای تهران از ایوان میلاد

تا به حال برایتان پیش آمده که به دنبال یک رستوران شیک و خاص بگردید که در آن بتوانید یک قرار مهم کاری یا یک میهمانی رسمی خانوادگی‌تان را برگذار کنید و دغدغه‌هایی مثل سطح سرویس دهی خوب، غذای لذیذ، چشم انداز مناسب و حتی جای پارک را نداشته باشید. درست است که در سطح تهران بی‌شمار کافه و رستوران داریم ولی یافتن مکانی شیک و رسمی کمی سخت است. در این گزارش از مجله فیدیلیو می‌خواهیم به معرفی رستوان ایوان میلاد بپردازیم که در نوع خود رستوران خاص و ویژه‌ای به حساب می‌آید.

بعدی قبلی

بعدی قبلی

ایوان میلاد پنجره‌ای رو به روشنایی‌های شهر

رستوران ایوان میلاد که پیش‌تر با نام رستوران سنتی مجموعه برج میلاد شناخته می‌شد، به جرات یکی از خوش منظره‌ترین رستوران‌های پایتخت است. رستورانی با افق باز و مشرف به اکثر نقاط تهران که این موقعیت را برای میهمانش فراهم کرده تا منظره غروب خورشید را در کنار نوشیدن یک فنجان قهوه خوب و یا هنگام میل کردن شام و عصرانه نظاره‌گر باشند.

مجموعه برج میلاد شامل چند رستوران و فودکورت است اما رستوران ایوان میلاد با تمام این رستوران‌ها متمایز است. آرامش و دنج بودن مهمترین نکته از ویژگی‌های این رستوران در قیاس با دیگر رستوران‌های این مجموعه است. وجود پارکینگ اختصاصی، دو سالن غذا خوری، سالن VIP، کافه و تراس به همراه میز و صندلی در فضای آزاد همگی مواردی هستند که رستورن ایوان را به یک رستوان خاص و ویژه تبدیل کرده است.

طراحی داخلی این رستوران شیک و کلاسیک است و بیشتر شما را یاد هتل‌های مجلل می‌اندازد. با ظروف یکپارچه و رومیزی‌های سفید و سرویس‌های غذاخوری از پیش چیده شده، همگی نشان دهنده این است که رستوران ایوان میلاد یک رستوران لوکس و ویژه است.

بعدی قبلی
ا
بعدی قبلی

مزه‌های ناب در ایوان میلاد

ایوان یک کافه رستوران است و منوی آن هم شامل نوشیدنی‌های گرم و انواع شیک‌هاست و هم منوی غذایی شام و ناهار و حتی گزینه‌های سبک‌تری هم برای عصرانه شامل می‌شود. سبک رستوران ایوان میلاد ایرانی فرنگی است و با وجود سرآشپز جوان اما با تجربه و خلاق خود دنیایی از طعم‌ها و مزه‌ها را در منوی این رستوران می‌توانید بیابید. غذاهای ایوان میلاد چنان هنرمندانه گارنیش و تزئین شده‌اند که بهم زدن این ترکیب زیبا برای میل کردنش را برای میهمانان خود سخت می‌کند. بله در ایوان هم چشمانتان از زیبایی غذاها سیر می‌شود و هم دلتان پس از صرف آن.

پیش خوارک‌ها هم از چند مدل سوپ و سالادهای بسیار سالم و تازه و زیبا تشکیل شده است و البته از همه شیرین‌تر دسرهایی است که پس از صرف غذا می‌توانید میل کنید دسرهایی مثل کیک باقلوا و تیرامیسو. البته باید بگوییم صرف غذا در ایوان به همراه موسیقی زنده است و در اینجا همه حواس پنج گانه شما مشغول خواهند بود.

منظره‌ای که از آن سیر نخواهید شد

رستوران ایوان میلاد با ارائه سرویس دهی خوب و قیمت مناسب در موقعیتی متفاوت به نسبت دیگر رستوران‌های شهر، محیط بسیار مناسبی برای قرارهای کاری دونفره است. همچنین این رستوران به دلیل داشتن سالن مخصوص، امکان برپایی مجامع شرکت‌ها، همایش‌ها و میهمانی‌های خصوصی را نیز دارد.

رستوران ایوان میلاد نه فقط در زمینه سرویس دهی کیفیت بالایی را به شما ارائه می‌دهد بلکه این سطح بالای استاندارد را در منوی غذایی ایوان هم می‌توانید تجربه کنید. همه این اتفاقات را بگذارید در کنار منظره زیبای تهران که از پنجره ایوان قابل رویت است. داشتن چنین حس و تجربه‌ای منجر به این می‌شود که چاره‌ای جز سر زدن به ایوان میلاد و تجربه کردن این همه اتفاق خوب از نزدیک نداشته باشید.

برای اطلاع از منو و آدرس رستوران ایوان میلاد اینجا کیک کنید