خانه / رستوران آگهی / از بهترین رستوران های شیراز آنلاین غذا سفارش دهید

از بهترین رستوران های شیراز آنلاین غذا سفارش دهید

به شیراز پررمزوراز که می‌روید، همه‌چیز برای خوش‌‌تر گذراندن لحظه‌ها فراهم است. دیدنی‌های طبیعی و تاریخی، معاشرت با مردمان خوش‌‌اخلاق و البته رستوران‌هایی که طعم غذاهایشان را فراموش نخواهید کرد. انواع رستوران‌ها، کافه‌ها و مراکز فست‌فود در شیراز، دست‌تان را برای انتخاب باز می‌گذارند اما اگر از پیش با بهترین‌هایشان آشنا باشید، در سفر یا مدت اقامت در این شهر، انتخاب‌های بهتری خواهید داشت. امکان سفارش غذا از اسنپ فود هم در شیراز هست. با چند کلیک و لمس چند گزینه روی موبایل و تبلت هم می‌توانید در شیراز غذا سفارش بدهید و به‌جای رفتن به رستوران‌ها، بعضی از روزهای سفر، انرژی‌تان را برای گشت‌وگذار دیدنی‌های رنگارنگ ذخیره کنید.

سفارش غذا از بهترین رستوران‌های شیراز

شیرازی‌ها مردمان باصفایی هستند. قدر لحظه‌ها را می‌دانند و دوست دارند که برای دیگران هم چنین تجربه‌ای رقم بزنند. برای همین، بسیار مهمان‌نواز هستند و در شهرشان رستوران‌های فراوانی برای پذیرایی از گردشگران پرتعداد دارند. هم رستوران‌های سنتی زیادی در شیراز وجود دارد و به شما امکان امتحان‌کردن غذاهای معروفی مانند کلم‌پلوی شیرازی را می‌دهد و هم رستوران‌هایی با غذاهای رایج و فست‌فود.

نیم‌نگاهی به موارد فهرست پیش رویتان داشته باشید تا در سفر به شیراز زیبا به‌راحتی شکم‌گردی کنید. سفارش غذا از اسنپ فود هم یکی از چیزهایی است که در سفر یا اقامت در شهری به‌جز شهر مادری باید به‌خاطر داشته باشید. در سفر هم که هر روز امکان رستوران‌گردی وجود ندارد. گاهی می‌توانید با شناخت بهترین‌ها، سفارش آنلاین غذا بدهید. اما بهترین‌ها کدام‌اند؟

۱. خانه سنتی پرهامی

این پیشنهاد مخصوص کسانی است که عاشق خانه‌های قدیمی‌اند. خانه سنتی پرهامی فضای به‌شدت جذابی دارد؛ حوضی زیبا و پر از ماهی، درهای چوبی و اتاق‌هایی به‌سبک معماری قدیمی که تودرتو هستند و سقف‌هایی بلند دارند.

صندلی‌های ساده و گل‌وگیاهان باطراوت هم محیطی به‌وجود می‌آورند که لذت چشیدن طعم غذای آشپزهای شیرازی را دوبرابر می‌کند. اگر هم راهی این خانه نشوید و در جای دیگری از شهر اقامت داشته باشید، امکان سفارش آنلاین غذا برایتان وجود دارد. کلم پلوی شیرازی یا قنبرپلو را در خانه پرهامی امتحان کنید.

  • خیابان لطفعلی خان زند، کوچه ۳۶، ۱۲۰متر داخل کوچه، خانه سنتی پرهامی

۲. رستوران سنتی شرزه

شرزه از قدیمی‌ترین رستوران‌های شیراز است. دکوراسیون و فضای این رستوران هم سبکی سنتی دارد. البته یادتان نرود که برای چشیدن غذاهای اصیل شیرازی نمی‌توانید به‌سراغ شرزه بروید. این رستوران غذاهایی خوشمزه و سنتی دارد اما خبری از دوپیازه و قنبرپلو و… در آن نیست.

کباب‌های لذیذ و غذاهای دریایی شرزه معروف‌اند. پیش‌غذاهایش هم طعمی بسیار خوشمزه دارند. در این رستوران می‌توانید از موسیقی سنتی هم لذت ببرید. اگر هم بخواهید امکان سفارش آنلاین غذا هم برایتان مقدور است.

  • خیابان طالقانی، خیابان مسجد وکیل، ساختمان شرزه، رستوران سنتی شرزه

۳. رستوران صوفی

اگر با افرادی با سلیقه‌های مختلف همسفر شیراز شده‌اید، حتما رفتن به رستوران صوفی را در برنامه‌تان بگنجانید. این مجموعه که قدمت فعالیتش از ۳۰ سال هم می‌گذرد، انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را برایتان آماده می‌کند.

صوفی فضا و دکوراسیونی جذاب دارد و از لوکس‌ترین‌ها و معروف‌ترین‌های شیراز است. حال‌وهوای این رستوران متعلق به دوران زندیه است. عجیب نیست که در شیراز زیبا ردپایی از زندیان را ببینید.

  • شیراز، بلوار ستارخان، روبروی کوچه ۱۸، رستوران صوفی

۴. رستوران برنتین

برنتین هم از آن رستوران‌هایی است که تقریبا تمام سلیقه‌ها را راضی نگه می‌دارد. البته این تنوع در منوی رستوران باعث افت کیفیت نمی‌شود و انواع غذاهای دریایی و سنتی آن با کیفیت و سرویس‌دهی بسیار خوب به مشتریان عرضه می‌شوند.

اگر به هردلیلی در سفر به شیراز یا اقامت در آنجا، نتوانستید یا نخواستید به‌طور حضوری راهی برنتین شوید با سفارش غذا از اسنپ فود سعی کنید که غذاهای خوش‌طعمش را امتحان کنید.

  • خیابان ستارخان، نبش کوچه ۱۲،رستوران برنتین

۵. رستوران هفت‌خوان

هفت‌خوان از همان صبح زود تا ساعات انتهایی شب می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌هایتان برای شکم‌گردی در شیراز باشد. کله‌پاچه‌های خوشمزه در صبح، انواع کباب و غذاهای فست‌فودی در هنگام ناهار و امتحان‌کردن غذاهای دریایی برای شام. البته انتخاب با شماست ولی بدانید که هرنوع غذایی و برای هر وعده‌ای در هفت‌خوان وجود دارد.

این رستوران مجموعه بزرگی است که بسیاری از جشن‌ها و مراسم شیرازی‌ها هم در آن برگزار می‌شوند. یکی از جذاب‌ترین نکات درباره‌اش هم داشتن منوی غذای گیاهی است. اگر شما هم به جمع روبه‌رشد گیاه‌خواران پیوسته‌اید، نگران نباشید. در منوی هفت‌خوان انتخاب‌های دندان‌گیری برایتان فراهم است.

  • بلوار جدید قرآن، نبش کوچه هفدهم

۶. کافه ژولب

کافه ژولب از بهترین‌ها است و امکان سفارش غذا آنلاین هم به شما می‌دهد. یکی دیگر از جذاب‌ترین ویژگی‌هایش نزدیک‌بودن به مکان‌های دیدنی مانند ارگ کریمخان، بازار و حمام وکیل است. اگر شیرازگردی‌تان در این نواحی تمام شد، خودتان را مهمان کافه ژولب کنید. دوپیازه آلو را در این کافه امتحان کنید یا اگر عصر راهی آن می‌شوید، با دمنوش‌های باکیفیتش لبی تَر کنید و خستگی شیرازگردی را از تن‌تان دربیاورید.

  • فلکه شهرداری، خیابان طالقانی، روبروی حمام وکیل، کافه ژولپ

۷. ایران برگر

حتی اگر شیرازی نباشید، حتما می‌دانید که نام یکی از لوکیشن‌های معروف این شهر فلکه گاز است. راهی این منطقه که شوید، فست‌فود ایران‌برگر با انواع ساندویچ‌ها و سوخاری‌ها و البته سالادهای خوشمزه در انتظارتان است.

راستی! یادتان نرود که شیرازی‌ها به تلفظ اشتباه فلکه گاز از سوی غیرشیرازی‌ها گلایه دارند. اگر راهی ایران‌برگر شدید و خواستید به راننده تاکسی آدرس بدهید، از فِلکه گازو استفاده نکنید چون ظاهراً درست نیست.

  • فلکه گاز، ایران برگر (فلکه گاز)

۸. پلوپک

برای نوش‌جان‌کردن غذاهای ایرانی یا فرنگی پلوپک را هم به‌خاطر بسپارید. امکان خرید غذا از اسنپ فود هم از پلوپک وجود دارد. پس اگر روزی از روزهای سفر یا اقامت در شیراز، دوست داشتید که خوراکی باکیفیت را بدون مراجعه حضوری به رستوران و با درخواست غذای انلاین بچشید، پلوپک را از یاد نبرید.

  • عفیف آباد، نبش کوچه ۱۲، پلوپک

۹. عمارت شاپوری

عمارت شاپوری هم واقعا و حتما از بهترین انتخاب‌ها برای رستوران‌گردی در شیراز است. این عمارت که در باغی مصفا قرار دارد، قدیمی است و در زمان پهلوی ساخته شده است. سبک معماری‌اش قجری است و محوطه‌ای سبز و دیدنی دارد.

برای گذران وقت در مکانی باصفا و میل‌کردن غذاهایی باکیفیت یا عصرانه‌ای خوشمزه به عمارت شاپوری سر بزنید. این عمارت خاطره خوش شیرازگردی را در ذهنتان پررنگ‌تر هم می‌کند.

  • خیابان کریم خان زند، خیابان انوری، تقاطع اهلی

۱۰. رستوران کته ماس

کته ماس هم از بهترین‌های شیراز است. خورشت‌های خوشمزه این رستوران معروف‌اند. چلوخورشت‌تان را با ته‌دیگ ماست سفارش بدهید. اگر هم تابه‌حال قلیه ماهی نخورده‌اید، این رستوران یکی از بهترین مکان‌ها برای رقم‌زدن تجربه نخست‌تان است.

ظرف‌های سِرو غذا، موسیقی زنده و دکوراسیون رستوران کته‌ماس هم به جذابیت‌هایش اضافه می‌کند. در شیرازگردی حتما این نام را به‌خاطر بسپارید و بدانید که پشیمان نمی‌شوید.

  • سه راه نمازی، طبقه زیرین هتل سعید

در آخر 

سفر به شیراز زیبا و باصفا را دست‌کم یک‌بار هم که شده تجربه کنید. از غذاهای سنتی و رستوران‌های باکیفیتش هم غافل نشوید. یادتان هم باشد که امکان سفارش آنلاین غذا شیراز و شیرازگردی را برایتان خوشایندتر هم می‌کند. با سفارش غذا از اسنپ فود می‌توانید در سفر و اقامت در شیراز راحت‌تر به غذاهای باکیفیت این دیار پرناز و راز دسترسی داشته باشید.

درباره ali khani