خانه / رستوران آگهی / کافه کارزین یک پیشنهاد عالی

کافه کارزین یک پیشنهاد عالی

اگر قصد دارید لذت کافه نشینی رو در کنار خانواده ،دوستان یا عزیزان خود در یک فضای عالی با منوی خوشمزه داشته باشید پس تا انتهای این مقاله از مجله فیدیلیو با ما همراه باشید . چون قصد داریم یکی از بهترین ها را معرفی کنیم.

 

کافه کارزین مکانی دوست داشتنی و دنج است که در آن لحظه های خوبی را می‌توانید در کنار کیفیت بالای منو در کنار عزیزانتون تجربه کنید. کافه کارزین در تلاش است تا با حضور در محیطی دلباز وچشم‌نواز و انتخاب رنگ مناسب ، فضایی گرم و دلنشینی رو برای دورهمی های دوستانه و خانوادگی فراهم کند .  این مجموعه با ظرفیت ۸۰ نفر در شعب متفاوت آماده میزبانی از شما عزیزان است . همچنین با باشگاه مشتریان خود و نظرسنجی از مهمانان عزیز، سعی دارد منو رو مطابق با میل آنها ارائه داده و از انتقادات و پیشنهادات عزیزان برای بهتر شدن و بودن در مسیر درست استفاده کند.

صبحانه در کافه کارزین: 

صبحانه در کافه کارزین

کافه کارزین در تمامی شعب ، هر روز صبح از ساعت ۸ الی ۱۲:۳۰ میزبان شما عزیزان برای صرف صبحانه میباشد. یکی از پرطرفدار ترین منوهای صبحانه کافه کارزین و پیشنهاد فیدیلیو ، املت رول قارچ و اسفناج با دورچین سیب زمینی تنوری و فرنچ تست است.

کافه کارزین

 

 همچنین کراسان ها با انواع مخلفات یک صبحانه کامل و خوشمزه و پر طرفدار در کافه کارزین است. تنوع در منوی صبحانه این مجموعه بی نظیر است.

کراسان

 

 

تنوع سفارش غذا در کافه کارزین: 

کافه کارزین

منوی متنوع کافه کارزین با انواع ساندویچ، برگر، پاستا ، استیک مرغ و… گزینه های خوشمزه ای برای یک سفارش در اختیار مهمانان قرار میدهد.

 

 

نوشیدنی های متنوع در کافه کارزین:

نوشیدنی گرم

 نوشیدن قهوه هر ساعتی از روز لذت بخش است مخصوصا در پایان یک روز کاری به همراه کیک. علاوه بر این، انواع چای و دمنوش و نوشیدنی های ایرانی و پیشنهادات خنک در کافه کارزین ،میتواند تجربه ای عالی برای رفع خستگی یک روز کاری باشد.

 

شعب کافه کارزین:

 

۱- کاخ نیاوران:

کاخ نیاوران

 این شعبه با فضایی زیبا و سبز ، داخل مجموعه فرهنگی تاریخی کاخ نیاوران واقع شده است و پیشنهاد ویژه ای به دوستداران کافه در فضای سبز است. ساعت کاری این مجموعه هر روز از ساعت  ۸ صبح تا ۲۲:۳۰ میباشد و شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۰۴۶۳۱۸۴۴۰ تماس حاصل نمایید.

 

۲- شهرک غرب:

شهرک غرب

 

این شعبه با فضایی آرام و دلنشین، در خیابان ایران زمین،باغ راه فدک واقع شده است. مانند شعب دیگر ساعت کاری هر روز از ساعت  ۸ صبح تا ۲۳ میباشد. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۰۴۶۳۱۳۸۵۰ تماس حاصل نمایید.

 

۳- باشگاه انقلاب: 

باشگاه انقلاب

این شعبه با فضایی رویایی، واقع در مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب، کلوپ صخره‌ نوردی آماده پذیرایی از تمامی عزیزان از ساعت  ۸ صبح تا ۲۳ می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۲۶۲۱۶۳۷۷ تماس حاصل نمایید.

 

۴- پاسداران

پاسداران

این شعبه واقع در خ پاسداران گلستان یکم نبش پایدارفرد ، با فضایی منحصر بفرد آماده میزبانی از شما عزیزان در ساعات کاری همه روزه از  ۸ صبح تا ۲۳ بوده و می توانید جهت هماهنگی های  بیشتر با شماره ۰۲۱۲۲۷۷۷۹۶۰ تماس حاصل نمایید.

 

۵- فرودگاه مهر آباد : 

این شعبه واقع در فرودگاه مهرآباد ترمینال ۲،  بصورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران و همراهان آنان میباشد. فضایی بسیار دنج و راحت برای گذراندن زمان تا رسیدن زمان پرواز. جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره ۰۲۱۴۴۶۷۵۰۶۶تماس حاصل نمایید.

 

برای دیدن تصاویر بیشتر از فضا یا کسب اطلاعات بیشتر و منو حتما به پیج اینستا کافه کارزین سر بزنید.

درباره safoora makhmalbaf