خانه / کافه و رستوران / بابیلون ، کافه ای در صحنه تئاتر
کافه بابیلون

بابیلون ، کافه ای در صحنه تئاتر

چند وقتی است که مجتمع مسکونی آ‌اس‌پ (ASP) به آوردگاه کافه‌های خاص و متفاوت شهر تبدیل شده که اهالی کافه گرد را به سوی خود می‌کشاند. در میان انبوهی از کافه‌ها و رستوران‌ها و بوتیک‌های مختلف یک کافه رستوران با طراحی متفاوت و خاص به چشم می‌آید. با مجله فیدیلیو همراه باشید تا بیشتر درباره کافه رستوران بابیلون بدانید.

شاید در نگاه اول به دلیل وجود ویترین سراسری شما را یاد یک مغازه آنتیک فروشی بیاندازد. ولی با کمی‌دقت متوجه می‌شوید که  این مغازه یک کافه رستوران است. کافه رستوران بابیلون.

اگر از علاقه مندان به هنر تئاتر باشید به محض ورود به این کافه و شنیدن موسیقی خاص احساس یک هنرپیشه تئاتر که نوبت به اجرای نقشش رسیده را تجربه خواهید کرد. گویی وارد صحنه یک نمایش با دکوری جذاب شده باشید.

طراحی و فضای داخلی بابیلون

دکور متفاوت اولین چیزی است که  به چشم می‌آید. وارد بابیلون که شوید در سمت راست خود بار کافه را  مشاهده می‌کنید که نوشیدنی‌های سرد و گرم را آماده می‌کنند، قفسه‌ای فلزی و قدیمی ‌برای کیف و متعلقات همراهتان هم در سمت راست درب ورودی قرار دارد.

از لوسترهای بزرگ و متفاوت که از سقف آویخته‌اند، شومینه‌ای که با شمع حس گرما را به شما انتقال می‌دهد، نازل بنزینی که در گوشه‌ای از کافه مشغول استراحت است تا تابلوی فضانوردی که در سالن اصلی کافه است همه و همه در تلاش‌اند تا حس بودن در فضای متفاوت را به شما القا کنند.

خدمه، نحوه خدمات رسانی، منو

کافه بابیلونپس از ورود به کافه بابیلون یکی از خدمه به پیشواز شما می‌آید شما را به سمت میزی مناسب راهنمایی می‌کند. سپس منوی کافه را که شبیه به روزنامه‌ای قدیمی ‌است برای شما می‌آورند. منو در بخش نوشیدنی انتخاب‌های متعددی را به شما می‌دهد. از قهوه ترک تا انواع شیک‌ها و نوشیدنی‌های سرد، در بخش سالاد و غذا تنوع به نسبت نوشیدنی‌ها کمتر است ولی می‌تواند انتظار اکثر مشتریان خود را برآورده سازد.

ارزان‌ترین آیتم منو قهوه ترک با 10 هزارتومان و گران‌ترین آن استیک با 55 هزار تومان است. انتخاب موسیقی‌هایی هماهنگ با فضای داخلی کافه، حس خوبی را هنگام مشاهده منو به شما می‌دهد. اگر سوالی در مورد منوی کافه دارید می‌توانید با خیال راحت از خدمه بپرسید چرا که آن‌ها با روی باز و به تفصیل تمام سوالات شما را پاسخ می‌دهند و سعی می‌کنند که شما بهترین انتخاب ممکن را از منوی آن‌ها داشته باشید. شاید تعدادی از آیتم‌های منو هنگام مراجعه شما موجود نباشد، با این حال شما را به نزدیک‌ترین گزینه به ذائقه‌تان راهنمایی خواهند کرد.

کافه‌ای برای قرارهای خاص

کافه بابیلون

کافه بابیلون از اواخر تابستان 95 با مدیریت آقای ذوالفقاری راه اندازی شده و تقریبا یک کسب و کار خانوادگی است و تعدادی دیگر از بستگانشان نیز در این کافه مشغول به کار هستند. اگر از علاقه‌مندان به قهوه باشید بهتر است بدانید که باریستای کافه بابیلون دارنده مقام کشوری در مسابقات لاته آرت است. اگر بخش غذای کافه برای شما جذاب‌تر است، بد نیست که بدانید منوی غذاهای این بخش توسط یک سرآشپز ترک طراحی شده است. این موارد خود نشان دهنده اصل مهم بودن مشتری و رسیدن به سطح بالای توقع مشتریان در کافه و رستوران داری است، پس اگر نکته مثبت یا منفی در کافه رستوران بابیلون به چشمتان می‌خورد با خیال راحت با میزبانان و مدیریت درمیان بگذارید و مطمئن باشید آن‌ها در جهت بهبود خدماتشان از نظرات شما استفاده خواهند کرد.

ساعت کار کافه از 11 صبح تا 12 شب می‌باشد، اگر عصر به بعد قصد رفتن به بابیلون را دارید بهتر است از قبل میز خود را رزرو کنید تا در لیست انتظار قرار نگیرید. درآخر اگر به دنبال یک کافه جدید با دکوری خاص هستید، تا قرارهای دو نفره را آنجا برگزار کنید یا می‌خواهید یک قرار کاری در فضایی متفاوت داشته باشید، کافه بابیلون را می‌توانید بعنوان یک گزینه مناسب به یاد داشته باشید.

درباره ایمان تیموریان

یک علاقه‌مند به غذا و آشپزی، رستوران و کافه گردی هستم که تحصیلاتم را در رشته مهندسی برق تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه دادم ولی هیچ وقت دست از علایقم نکشیدم. همیشه دوست داشتم مکان‌های خوب و بد را به دیگران معرفی کنم تا به نحوی باعث پیشرفت و بالا رفتن سطح استانداردها در رستوران‌ها و کافه‌ها شوم . فیدیلیو بستری هست که این شرایط را برای ما فراهم کرده تا به این هدف برسیم.

2 نظرها

  1. چه مطلب خوبی بود

  2. خیلی خوب بود