خانه / رستوران آگهی / ورتا طعم اصالت
رستوران ورتا

ورتا طعم اصالت

رستوران‌هایی که به صورت خانوادگی اداره می­شوند انرژی مثبتی دارند. چرا که صاحب رستوران آنجا را مانند خانه­­ و مشتری‌ها را هم مانند اعضای خانواده­اش می­داند. ورتا هم یکی از این رستوران‌هاست که در غرب تهران و در نزدیکی مرکز خرید کوروش قرار دارد. با مجله فیدیلیو همراه باشید تا ببینید چرا باید ورتا را انتخاب کرد؟

راحت دوست داشتنی

ورتااولین نکته­ ای که با ورود به ورتا به چشم می­آید طراحی داخلی رستوران و چیدمان میز و صندلی است. رستوران ورتا از دو سالن جداگانه تشکیل شده و هر سالن ویژگی‌های منحصر به فردی دارد.

سالن بزرگ­تر با میز و صندلی‌های بیشتر، رنگ‌های گرم و دیوار‌های برجسته. سالن کوچکتر با فضایی صمیمی­تر، میزو صندلی‌های کوچک­تر و اجازه کشیدن سیگار. در ورتا می­توانید فضای اختصاصی خودتان را داشته باشید، چرا که بخش‌هایی از سالن با دیوارهای میانی از هم جدا شده و محیط وی‌آی‌پی را به وجود آورده است. همچنین می­توانید بدون پرداخت هزینه‌ای اضافه سالن کوچکتر را برای جشن‌های اختصاصی­تان رزرو کنید. البته لازم نیست در این رستوران حتما سفارش غذا داشته باشید، چرا که سالن کوچکتر به راحتی به شما این اجازه را می­دهد تا از منو کافی شاپ سفارش داده و ساعت‌ها با دوستان و عزیزانتان معاشرت کنید.

قهوه­های ورتا از برند فیلیکوری که یکی از برندهای معروف در ایران است تهیه می­شود و شیک­ها و نوشیدنی‌های آن هم طرفداران زیادی دارد.

با من به آشپزخانه بیا

ورتااگر کنجکاوید بدانید در آشپزخانه رستوران­ها چه می­گذرد، می­توانید بر سر یکی از میزهای ورتا که کاملا رو به روی آشپزخانه قرار دارد بنشینید و تمام مراحل آماده سازی غذایتان را مشاهده کنید. اما اگر این موقعیت را تجربه نکردید کافی است تا اخر این گزارش را بخوانید چرا که از طرف فیدیلیو به آشپزخانه ورتا رفتیم و با سرآشپز و کارکنان صحبت کردیم.

با اینکه رستوران ورتا تازه تاسیس است اما تمام تجهیزات آشپزخانه مانند فر ،گاز ، یخچال و … به صورت نو تهیه شده است. چرا که به گفته صاحب رستوران استفاده تجهیزات آکبند در کیفیت نهایی محصول تاثیر مثبتی دارد. نکته دیگری که در آشپزخانه ورتا توجه فیدیلیو را جلب کرد استفاده از مواد اولیه درجه یک و با کیفیت است.

پاستای اصل ایتالیایی، ریحان ایتالیایی یا بازیلیکو، ادویه‌های ایتالیایی مانند اورگانو و مهمتر از همه استفاده از ماهی آنچوی در سس سزار از جمله همان مواد درجه یک است.

شاید تعجب کنید و برایتان این سوال پیش بیاید که چرا استفاده از ماهی آنچوی در سس سزار ویژگی مثبت محسوب می­شود؟ در پاسخ باید بگوییم آنچه در رسپی اصلی سس سزار آمده و در تمام دنیا رعایت می­شود وجود این ماهی در ترکیب اصلی سس سزار است. اما در ایران به دلیل هزینه بالا و شاید علاقه نداشتن سرآشپز به استفاده از ماهی آنچوی، این نکته کمتر رعایت می­شود. پس اگر به دنبال تجربه طعم واقعی سس سزار هستید باید خودتان را به سرآشپز ورتا بسپارید.

تازگی و اصالت، هدیه ورتا به مشتریان

تمام تلاش سرآشپز این رستوران حفظ اصالت غذاهای ایتالیایی و تغییر ندادن رسپی اصلی آن‌ها است.  صاحب رستوران هم تاکید زیادی بر این موضوع داشته و می­گوید: وقتی یک مشتری خارجی به رستوران می­آید و بعد از صرف غذا از کیفیت آن تعریف می­کند یا آن را مطابق با نمونه اصلی می­داند خستگی کار از تنمان در می­رود. ورتایی‌ها برای اینکه به هدفشان نزدیک شوند خمیر پیتزاهایشان را به صورت روزانه در آشپزخانه تهیه می­کنند. نان برگرشان هم فرمول مخصوصی دارد و به صورت روزانه سفارش داده می­شود.

تخفیف افتتاحیه تا پایان سال

رستوران ورتا به مناسبت افتتاحیه تا پایان سال تخفیف بیست درصدی را برای مشتریانش لحاظ کرده است. این می­تواند یک امتیاز مثبت برای کسانی باشد که خریدهای آخر سال خود را در مجتمع کوروش انجام می­دهند و می­خواهند خستگی خرید را با یک طعم اصیل ایتالیایی یا یک فنجان نوشیدنی پر از آرامش جایگزین کنند.

برای مشاهده منو و اطلاعات دیگر رستوران ورتا اینجا را کلیک کنید.

درباره آوا فوشریان

من علاقه زیادی به کافه و رستوران دارم. نه صرفا بخاطر غذا و خوراکی. بلکه به دلیل دور هم بودن و اتفاق های خوبی که تو اینجور جاها برام میفته. انرژی زیادی هم برای تجربه طعم ها و مکان های جدید دارم. همه این ها در کنار عشق به نویسندگی باعث شده تا عضو تیم فیدیلیو بشم.

یک نظر

  1. از دغدغه‌های ما که معمولا برای دیدن فیلم انتخابمون #پردیس_کوروش هست پیدا کردن یه جای دلنشین و آروم بعد از دیدن یک فیلم خوب برای خوردن غذا و تفسیر فیلمه،به دور از شلوغی و همهمه ی فود کورت، #کافه_ورتا دقیقا رو به روی کوروش که دنج و آرومه و #غذاش حرف نداره، از زمانی که افتتاح شده و ما باهاش آشنا شدیم هر هفته سر زدیم و انواع غذاهای مختلفش رو امتحان کردیم ، همگی بدون اغراق بی نظیر بودن