خانه / رستوران آگهی / رستوران شاخه نبات گل سرسبد فشم

رستوران شاخه نبات گل سرسبد فشم

رستوران شاخ نبات رستورانی در اوایل جاده فشم

از همان ابتدا که وارد فضای رستوران شاخه نبات می‌شوید با برخورد خوب پرسونل روبرو هستید. فضای سنگی که با گلدان‌های شمعدانی و آب نماهای زیبا تزئین شده است تا حس و حال خوبی را به مشتریان انتقال دهد.

رستوران بیرون از شهر

این رستوران که به تازگی از بازگشایش آن میگذرد دارای فضایی دوست داشتنی و بسیار بزرگی است که از فضای بزرگش استفاده مفیدی کرده است.

فضای داخلی رستوران شاخه نبات

بخش اول آلاچیق ها هستند از چوب ساخته شده اند و با تعداد پنجره های مناسب که برای نمایش بیشتر فضای زیبای رستوران طراحی شده اند.

رستوران با فضای زیاد

بخش دوم که شامل طبقه بالای آلاچیق‌ها می شود که دارای میز و صندلی های حصیری شکل است برای افرادی که فضای آلاچیق رو دوست ندارند.
البته چند پله بالاتر از صندلی ها با دوتا آلاچیق مدرن تر از طبقه پایین هم روبرو می شوید.

در رستوران بیرون از شهر و زیبای رستوران شاخه نبات حتی نگران سرما در فصل سرد نباشید چون شاخ نبات در فصل زمستان نیز فضای گرمی را برای مشتریانش فراهم کرده.

انواع غذاهای رستوران شاخه نبات

رستوران شاخ نبات با فضای ایرانی و دلچسب، در کنار تنوع بسیار بالا در انواع کباب های ایرانی و با سرو غذاهای خوشمزه، پذیرای شما دوستان عزیز است.

رستوران شاخه نبات جشنواره‌ای از غذاهای خوشمزه است که می توانید دوستان، خانواده و میهمانان خود را به آنجا برده و آن ها را تحت تاثیر قرار دهید.
در این رستوران دوست داشتنی نان داغ همراه با غذایتان سرو می شود که لذت خوردن غذا را چند برابر می کند.

اگه به دنبال رستوران با فضای بزرگ هستید تا بتوانید دورهمی‌های بزرگ را در آن برگزار کنید، قطعا شاخ نبات با آلاچیق‌ها و سالن‌های بزرگی که دارد گزینه‌ی خوبی برای شما خواهد بود.
کافیست از شهر تهران و شلوغی آن خارج شوید و به محیط آرامش بخش این رستوران بروید.

رستوران در باغ

 

برای مشاهده منو، آدرس و نظرات درباره‌ی رستوران شاخه نبات در فشم بر روی نام رستوران کلیک کنید

درباره ali khani