خانه / رستوران آگهی / رستوران دریاباز یک کشتی بر فراز تهران

رستوران دریاباز یک کشتی بر فراز تهران

رستوران دریاباز

برخی از رستوران‌هایی که برای تهیه‌ی گزارش می‌رویم به واقع بدون آن که نیازی به حرف و سخنی داشته باشند، گویای همه‌ی داستان هستند.

رستوران دریاباز نیز یکی از همین رستوران‌ها است. این کشتی سه طبقه به محض آن که به آن داخل می‌شوید به شما می گوید که می‌توانید قصه‌های بسیاری از آن بشنوید و قصه‌های تازه‌ای در آن بیافرینید.
رستوران دریاباز رستورانی است که می‌تواند در شهری مثل تهران یک عملکرد ویژه داشته باشد.این رستوران در ولنجک ،بلوار دانشجو،خیابان گلریزان، بالاتر از میدان گلریزان  واقع شده است.
می‌توان به جرأت گفت که منظره‌ی دریاباز را به ندرت می‌توانید در رستوران‌های دیگر نظیرش را شاهد باشید. این رستوران فضای باز دارد که در بهار و تابستان می‌توانید در فضای باز آن بنشینید و هوای مطبوع را با منظره ای تکرار نشدنی همراه با غذاهای منحصر به فرد آن تجربه کنید.

فضای باز رستوران دریاباز در پاییز و زمستان بر اساس تمهیداتی مسقف می‌شوند اما همچنان زیبایی و چشم انداز ویژه را دارا است.
در هر طبقه‌ی دریاباز خبرهایی است! برای مثال یک طبقه دارای black light و کف شیشه‌ای است و طبقه‌ی دیگر تمام چوب و وسایل چوبی دکور شده است.
خلاصه که شما با هر سلیقه‌ای که دارید می‌توانید با خیال راحت وارد رستوران دریاباز شوید و یکی از طبقه‌های این کشتی را بنا بر سلیقه‌ی خود انتخاب کنید.

اگر اهل کافه باشید هم می‌توانید رستوران دریاباز را به عنوان یک کافه‌ی حرفه‌ای که قلیان هم سرو می‌کند تجربه کنید و مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد.

منوی دریاباز تجربه ای تازه از رنگ ها و بوها

رستوران دریاباز

می‌توان به راحتی ادعا کرد که رستوران دریاباز تنوع ویژه‌ی خود را تنها برای دکور و فضاسازی به کار نبرده است.
دریاباز دارای منویی است که کمتر جایی می‌توان چنین منوی متنوعی را پیدا کرد. تنوع این منو تنها در ردیف کردن اسم‌های مختلف پشت سر یکدیگر نیست بلکه تفکری نوین پشت طراحی آن بوده است.
منوی دریاباز منویی است دارای غذاهای دریایی، فرنگی، ایرانی و… که در هر جایی پیدا نمی‌شود. شما می توانید سوشی انتخاب کنید و یا ماهی ازون برون یا طبخ جالب و ویژه‌ی رستوران دریاباز یا می توانید یک جوجه کباب اعلای ایرانی را میل کنید که کیفیت آن را همیشه به یاد داشته باشید.
یادتان باشد که منوی دریاباز آنقدری تنوع دارد که حتی می‌توانید از داخل منو، پیتزای کباب سفارش دهید و اولین کسی باشید که در میان دوستان خود این پیتزا را میل کرده و به دیگران نیز آن را پیشنهاد دهید.
در ضمن قیمت غذاها در دریاباز قیمتی متوسط است که مدیران آن بر این اعتقاد هستند که منوی آن ها منویی ارزان‌تر از رقیبان هم سطح خودشان است.

پیشنهادات ویژه‌ی کافه وقلیان

رستوران دریاباز

همانطور که پیش‌تر نیز گفته شد، رستوران دریاباز منوی کافه نیز دارد که این منو هم مانند منوی غذای این رستوران جال توجه است.
کافه‌ی دریابار دارای بار سرو گرم است که قلیان نیز سرو می‌کند. در حالت عادی قیمت سرویس قلیان 100 هزار تومان است. اما اگر بین ساعت‌های 12 ظهر تا 6 بعداز ظهر به دریاباز بروید می‌توانید سرویس قلیان را با 50 درصد تخفیف دریافت کنید.

 

برای مشاهده منو، نظرات و آدرس درباره‌ی رستوران دریاباز بر روی نام رستوران کلیک کنید

 

درباره sadaf peykami