خانه / رستوران آگهی / تجربه لذتی مدیترانه‌ای در کافه رستوران آشا

تجربه لذتی مدیترانه‌ای در کافه رستوران آشا

حتما برای شما هم پیش آمده که به دنبال یک کافه رستوران دنج و راحت باشید اما جای خوب و خاصی به ذهنتان نرسد. حتما برای شما هم پیش آمده که به دنبال فضایی باشید برای ریلکس کردن و لذت بردن از اوقات خوش بودن با دوستان، اما به کافه یا رستوران اشتباهی رفته باشید. در این گزارش آگهی از مجله فیدیلیو سری زدیم به کافه رستوران آشا یک کافه رستوران دنج با فضایی گرم، هوکالانژی عربی و غذاهای مدیترانه ای لذیذ و دلچسب.

کافه رستوران آشا هوکالانژی دنج با عطر و بویی عربی

کافه رستوران آشا در منطقه نیاوران قرار دارد، بیش از ۵ سال است که این کافه رستوران سابقه فعالیت دارد و از دو سال پیش این فضا به اسم کافه رستوران آشا تغییر نام داده است، از دو ماه پیش (اواخر سال ۹۷) یک سری اتفاقات خوب و جذاب برای اینجا افتاده است. با تغییر مدیریت و تغییر سبک و دکور و حتی منو، این کافه بیش از پیش جذاب و هوس انگیز شده است. سبک کافه رستوران آشا ملل با رنگ و بویی مدیترانه‌ای است. این کافه رستوران فضای نسبتا بزرگی دارد که تقریبا هر سلیقه و ذائقه‌ای را راضی می‌کند. از لانژی مناسب برای قلیان تا مبلمانی راحت و زیبا برای لم دادن، از میزی برای وعده های غذایی کاری تا … بهتر است خودتان بروید و از نزدیک آشا را تجربه کنید تا متوجه منظور ما شوید.

هوکا با طعم هویج بستنی

کافه رستوران آشا به سرویس‌های قلیان عربی‌اش معروف است که این قلیان‌ها تا ۵ بعد از ظهر بصورت نیم بها محاسبه می‌شوند. در کنار این سرویس عربی باید مزه‌های ناب و مدیترانه ای آشا را هم چاشنی کار کرد تا بر عیار این لذت تا جای ممکن افزود، مزه هایی مثل حمص، محمره و …. کافه رستوران آشا یکی از کافه‌های جذاب برای گرفتن جشن تولد است، سرویس و خدماتی که این کافه برای جشن تولد به شما ارئه می‌دهد را در هر کافه رستورانی نمی‌توانید بیابید.

از جذابیت‌های هوس انگیز کافه رستوران آشا منوی غذایی متنوع و خوشمزه آن است. سبک این رستوران ملل است اما در منوی آن از ناب‌ترین غذاهای عربی تا برگر و پیتزاهای ایتالیایی اصیل هم به چشم می‌خورد. بیتی یکی از محبوب‌ترین و پر طرفدارترین غذاهای آشا است که یک کباب لبنانی بوده و جزو پیشنهادهای ما به شما است. شیش طاووق که چیزی شبیه به جوجه کباب است تا لحمی و هویج بستنی بعنوان دسر از دیگر جذابیت‌های این آلبوم غذایی است.

لذت خاطره و راحتی در آشا

کافه رستوران آشا به میهمانانش بسیار اهمیت می‌دهد، از سرویس والت و پارکینگ اختصاصی تا وجود کلاب مشتریان که برای میهمانان دائم سرویس ۱۰% تخفیف را در نظر می‌گیرد. سرویس خوب و کامل در کنار پخش مسابقات فوتبال با تعداد زیادی LCD و فعالیت از حدود ظهر تا دیرو وقت همه و همه دلالیلی است که این کافه رستوران را به یک جای متفاوت تبدیل می‌کند. جای متفاوتی که اگر تا به حال آن را تجربه نکرده‌ایم باید در لیست کافه رستوران‌هایی که می‌خواهیم به آن برویم قرار دهیم.

برای مشاهده منو آدرس و مشخصات آشا بر روی این لینک کلیک کنید

درباره ایمان تیموریان

یک علاقه‌مند به غذا و آشپزی، رستوران و کافه گردی هستم که تحصیلاتم را در رشته مهندسی برق تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه دادم ولی هیچ وقت دست از علایقم نکشیدم. همیشه دوست داشتم مکان‌های خوب و بد را به دیگران معرفی کنم تا به نحوی باعث پیشرفت و بالا رفتن سطح استانداردها در رستوران‌ها و کافه‌ها شوم . فیدیلیو بستری هست که این شرایط را برای ما فراهم کرده تا به این هدف برسیم.