خانه / دنیای غذا و نوشیدنی / در یخچال سلبریتی‌ها چه می‌گذرد؟

در یخچال سلبریتی‌ها چه می‌گذرد؟

مواد غذایی که باید در فریزر و یخچال قرار بگیرند دغدغه بسیاری از افراد دنیا هستند. جای دادن وسایل مختلف در یخچال و فریزر یکی از سخت ترین و خسته کننده ترین کارهاست. اکثر افراد برای این که به فریزر خود نظم و ترتیب بدهند اغلب دچار بحران می‌شوند. البته سلبریتی ها هم در این میان استثنا نیستند. در این مطلب برای این که بدانیم سلبریتی‌ها چه طور فریزر خود را منظم نگه می‌دارند با متدهای آن‌ها آشنا می‌شویم. پس در بخش دنیای غذا و نوشیدنی در مجله فیدیلیو همراه ما باشید تا با شیوه‌های این افراد مشهور آشنا شوید.

مواد غذایی یخچال کلویی کارداشیان

شیوه کلویی بسیار ساده اما کاربردی است. او طبقه بالا را مخصوص نوشیدنی‌هایش قرار داده است. به عنوان مثال شیر بادامی، قوطی‌های سودا و بطری‌های آب معدنی همه در طبقه بالای یخچال قرار می‌گیرند. طبقه‌های روی درب یخچال مخصوص انواع سس‌ها و طعم دهنده‌هایی هستند که به راحتی خراب نمی‌شوند. و در آخر طبقات پایینی به سبب این که خنک ترند مخصوص مواد فاسد شدنی مانند انواع گوشت هستند. او در یخچال خود محفظه مخصوص بیکن نیز دارد که یک نایلون مخصوص است و بیکن‌ها را تازه نگه می‌دارد و البته در طبقه مخصوص گوشت‌ها قرار می‌گیرد.

یخچال جورج کلونی

کلونی معروف قبل از این که پدر دو فرزند دوقلوی خود باشد زندگی خیلی راحتی داشته است. او می‌گوید هرگز تصور نمی‌کرده که در سن ۵۶ سالگی مسئولیت دو بچه بر عهده اش گذاشته شود. او و همسرش آمل قبل از بچه دار شدن همیشه از غذاهای آماده به مصرف در یخچال خود نگهداری می‌کردند و در کمتر از ۷ دقیقه می‌توانستند یک شام خوشمزه درست کنند. ولی خب در همیشه به روی یک پاشنه نمی‌چرخد. طبق گزارش‌هایی که کلونی به خبرگزاری‌های معروف داده است یخچال آن‌ها همیشه لبریز از بوریتو، تورتیلا، بیف، کاهو، گوجه، سالسا و انواع مختلف پنیر بوده است. اما با وجود دو کودک نوپا احتمالا هم اکنون بیشتر محتویات یخچال را سرلاک تشکیل می‌دهد.

تیلور سویفت

مواد غذایی روزانه تیلور سویفت

تیلور از جمله افرادیست که آشپزی را دوست دارد. او همیشه با دستورهای جدید غذایی خود دوستانش را شگفت زده می‌کند. البته از غذاهای پیچیده اجتناب می‌کند و بیشتر در پی دستورهای ساده آشپزی است. به همین منظور همیشه مقداری آب پرتقال، انواع پنیر، تخم مرغ، گوشت و مرغ‌های ریش ریش شده باریک برای درست کردن ساندویچ در یخچال خود نگهداری می‌کند. علاوه بر این‌ها اغلب مقداری از انواع طعم دهنده‌ها از جمله چوب دارچین و شیرینی‌های مختلف نیز در دسترس خود دارد. گویا این خواننده معروف در آشپزی هم استعداد خوبی دارد.

فریزر اپرا

مواد غذایی فریزر اپرا وینفری

جای تعجبی نیست که اپرا که به تازگی محصولات غذایی سالم خود را به راه انداخته است یخچالی لبریز از مواد غذایی سالم و تازه داشته باشد. در عکسی که به تازگی از او در خبرگزاری‌های مختلف منتشر شده است در یخچال او انواع سبزیجات خرد شده و طبقه بندی شده از جمله سیر پیاز و فلفل موجود است. او می‌گوید با این مواد غذایی طبقه بندی شده به راحتی می‌تواند انواع غذاهای سالم را در عرض چند دقیقه درست کند و توصیه می‌کند که همه از این مواد غذایی سالم در یخچال خود نگهداری کنند.

جی جی حدید

مواد غذایی فریزر جی.جی حدید

این ستاره مشهور از این که نشان بدهد عاشق غذاست هیچ ابایی ندارد. او می‌گوید آشپزی و هنر جزیی از وجود اوست که همیشه سبب خوشحالی اش می‌شود. او همیشه دوست دارد غذاهای جدید درست کند و زمانی که آشپزی نمی‌کند یخچالش را لبریز از نوشیدنی و هله هوله می‌کند تا در مواقع لازم از قار و قور شکمش جلوگیری کند. او نوشیدنی‌های مختلفی از جمله سودا، آب پرتقال و لیموناد در یخچال خود نگهداری می‌کند. و در کنار آن‌ها اسنک‌های مورد علاقه اش از جمله سالامی، چیپس، هویج و میوه دارد.

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.