خانه / پیشنهاد سردبیر / سلامی چو بوی خوش قرمه سبزی!
مجله

سلامی چو بوی خوش قرمه سبزی!

سلام!

به مجله مجله فیدیلیو خوش آمدید. شاید جزو کاربراهای قدیمی فیدیلیو باشید و شاید هم جدیدا با ما آشنا شده باشید. قدیمی و جدید بودنش زیاد مهم نیست. در هر صورت مهم این است که الان اینجا هستید. در نقطه آغاز مجله فیدیلیو.

شاید بسیاری از کاربران فیدیلیو انتظار دارند که این سایت فقط یک راهنما یا بانک اطلاعاتی جامع باشد برای انتخاب کافه و رستوران. خود ما هم تا همین چند سال پیش فقط همین انتظار و از خودمون داشتیم تا اینکه به تدریج احساس کردیم می‌توانیم علاوه بر اطلاعات رستوران‌ها، مطالب جذاب و خواندی هم در این بخش برای مخاطبانمان داشته باشیم. راستش ایده شکل‌گیری این بخش یه جورایی به مکالمات بسیاری از شما در فیدیی پلاس بر می‌گشت. هر چند که بخش محتوا چند سالی می‌شه که به سایت فیدیلیو اضافه شده اما در این نسخه جدید قرار است خیلی حرفه‌ای تر از قبل با شما همراه باشیم.

ما در این بخش یک کپی پیست کار ساده نیستیم. بلکه برنامه‌های بسیاری برای تمام مخاطبان‌ خود در نظر گرفته‌ایم. از صاحبان و فعالان حاضر در صنعت غذا و رستوران گرفته تا عاشقان و شکم بازان رستوران گرد.

ما در مجله فیدیلیو برای هر نوع سلیقه‌ای بخشی خاص در نظر گرفتیم. در بخش ورود غیر حرفه‌ای ها ممنوع، قرار است مطالب تخصصی برای صاحبان رستوران‌ها داشته باشیم. مطالب مدیریتی و به شکل کلی هر نوع محتوایی که بتواند سرویس‌دهی این افراد را به کاربران بهتر و مطلوب‌تر کند. هر چند که این بخش تخصصی‌ترین قسمت مجله فیدیلیو است اما شاید مطالبش برای شما نیز جذاب باشد. پس سعی کنید هفته‌ای دو بار بهش سربزنید.

در دو بخش زندگی سالم و بشقاب سبز، مطالب سلامتی و بهداشتی در بخش مواد غذایی و به شکل کلی سبک زندگی را برای شما تهیه می‌کنیم.

بخش کافه رستوران جذاب قرار است در هفته کافه‌های محبوب و رستوران‌های خاص کشف شده توسط تیم تولید محتوای فیدیلیو را برای شما به نمایش بگذارد. راستی اگر فکر می‌کنید که جایی کافه یا رستوران خاصی دیده‌اید که بهتر است دیگران هم با آن آشنا شوند حتما اسم و آدرس و چند عکسش را برای ما بفرستید تا پس از بررسی نویسندگان مجله فیدیلیو به سراغش بروند.

در بخش دنیا غذا و نوشیدنی، خبرها و گزارش‌های تازه‌ای از دنیای خوراکی‌ها و محصولات جدید و حتی سلبریتی‌ها برای شما خواهیم داشت. رستوران آگهی هم قرار است پلی باشد میان صاحبان رستوران و شما برای آشنایی بیشتر با فعالیت‌ آن‌ها.

در بخش سوشیال‌بار که اتفاقا سردبیرمان خیلی با آن حال می‌کند به سراغ فعالیت برندهای معتبر و جهانی صنایع غذایی در دنیای مجازی و شبکه‌های اجتماعی رفته‌ایم تا ببینیم هر کدام از آن چه برنامه‌هایی برای کاربران خود تهیه دیده‌اند.

دو بخش یک برند خوشمزه و پیشنهادی ویژه فیدیلیویی را در نسخه قبلی مجله هم داشتیم. اما قرار است اینجا به‌روزتر از قبل باشند. در بخش یک برند خوشمزه علاوه بر برندهای جهانی می‌‌خواهیم به سراغ برندهای داخلی هم برویم.

به‌جز این بخش‌ها به زودی مطالب ویدیویی هم برای شما خواهیم داشت. البته فعلا در برخی از مطالب سعی کرده‌ایم که اگر محتوای ویدیویی خاصی مربوط به همان مطلب وجود دارد برای شما به اشتراک بگذاریم. اما در آینده در بخش ویدیو فیدیلیو هم غافلگیر خواهید شد.

به هر حال تمام سعی خود را کرده‌ایم تا با جمع‌آوری یک تیم خلاق و با سابقه و مهمتر از آن عاشق و دلداده غذا، از میان روزنامه‌نگاران و رستوران گردهای شهر محتوایی جذاب و ارزشمند برای شما تهیه شود.

فراموش نکنید که ما در ابتدای راه خود در این تجربه جدید هستیم. شاید در چند هفته آینده با تغییراتی هم در بخش مجله روبرو باشیم. پس حتما و حتما و باز هم حتما پیشنهادها و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید. سعی کرده ایم از امروز به بعد حداقل یک روز درمیان به روز باشیم پس یادتان نرود که در هفته چند باری به ما سر بزنید تا با خوشمزه ترین مطالب و خوشمزه ترین سایت وب فارسی همراه باشید.

درباره ادمین