خانه / دنیای غذا و نوشیدنی / رستوران‌های مورد علاقه نیل پاتریک در نیویورک
نیل پاتریک هریس

رستوران‌های مورد علاقه نیل پاتریک در نیویورک

نیل پاتریک هریس بازیگر معروف باید به لیست استعدادهایش رستوران یابی را هم اضافه کند. این بازیگر و خواننده مشهور که دارنده جوایز بسیاری در بخش تهیه کنندگی نیز است در موضوعات مختلفی دارای استعداد بالا است. اما در کنار تمامی این نبوغ در بین طرفدارانش به شکمو بودن نیز مشهور است. به گفته عموم رستوران‌هایی که نیل انتخاب می‌کند همیشه از بین برترین‌ها هستند و بهترین غذاها را سرو می‌کنند.

در این مطلب از مجله فیدیلیو مروری داریم به برخی از رستوران‌های معروفی که پاتوق همیشگی نیل هستند. با ادامه این مطلب از دنیای غذا و نوشیدنی همراه ما باشید.

بعدی قبلی

رستوران کوسمه-نیل پاتریک

 

  • رستوران کوسمه (Cosme)

رستوران کوسمه در نیویورک به جذب مشتریان مشهور از سراسر جهان معروف است. در واقع هر کس که به دنبال طعم‌های مکزیکی اصیل است به این رستوران مراجعه می‌کند. البته به غیر از انواع ناچو باقی غذاهای مکزیکی در این رستوران یافت می‌شوند. (ناچو نوعی نان ذرت است که دور گوشت و لوبیا پیچیده می‌شود و با پنیر سرخ می‌شود). نیل پاتریک هم در این میان اشتثنا نیست. او در این رستوران انواع مختلف غذاهای مکزیکی که چشم را خیره می‌کنند سفارش می‌دهد.

رستوران ایتالی-نیل پاتریک

  • رستوران ایتالی (Eataly)

رستوران ایتالی یک پیشنهاد خوب برای دور همی‌های خانوادگی است. خانواده نیل پاتریک بی شک نمی‌توانند فروشگاهی بزرگ تر از این فروشگاه چند منظوره ایتالیایی پیدا کنند. با این تفاسیر اصلا عجیب نیست که این خانواده بارها از این فروشگاه دیدن کرده اند.

این فروشگاه چند منظوره که شامل قسمت‌های مختلفی از جمله چندین غذاخوری، ایستگاه نوشیدنی، قنادی و نانوایی، خرده فروشی و حتی یک مدرسه آشپزی است به شدت مورد توجه خانواده هریس قرار گرفته است. البته با این همه امکانات چه چیزی بهتر از این؟

رستوران لی کوکو-نیل پاتریک

  • رستوران لی کوکو (Le Coucou)

با وجود این که رستوران لی کوکو  از محل زندگی نیل پاتریک فاصله زیادی دارد، اما او خوب می‌داند چگونه میل زیادش به غذا خوردن در این رستوران خوشمزه را فرو بنشاند. رستوران لی کوکو که در سال گذشته جایزه James Beard برای بهترین رستوران تازه تاسیس را از آن خود کرده است یکی از رستوران‌های مورد علاقه نیل است. به هر حال بی شک این رستوران باید غذاهای خوبی داشته باشد که نیل حاضر است یک مسافت طولانی را برای صرف غذا در این رستوران طی کند.

رستوران جورجی-نیل پاتریک

  • رستوران جورجی (GEORGIE)

احتمالا شما هم تاکنون نمی‌دانسته اید که دوقلوهای بانمک نیل پاتریک جوان ترین و با مزه ترین بچه‌های دنیا هستند که عاشق غذاهای خوشمزه اند. در نتیجه کوچکترین خبری از این دو کوچولوی بامزه ارزش فراوانی برای طرفدارانشان در بر خواهد داشت حتی اگر در حد یک اشاره انگشت باشد. غذاهای مدرن آمریکایی رستوران جورجی که در بورلی هیلز واقع شده است از همه افراد متعصب آمریکایی از جمله خانواده نیل مهر تایید نظر مساعد را می‌گیرد. به هر رو خانواده ای که در حال ملچ و ملوچ کردن صدف باشند به خوبی نشان می‌دهند که در این رستوران و در کنار هم چه قدر شادند.

رستوران ببو-نیل پاتریک

  • رستوران ببو (Babbo)

شام کریسمس برای افراد متعصب بسیار مهم و با ارزش است. نیل پاتریک و گروهش نیز از این قاعده مستثنی نیستند. آن‌ها وقتی در تعطیلات به سر می‌بردند قبل از ملاقات با بابانوئل این رستوران را برای شام شب کریسمس خود انتخاب کردند. با این تفاسیر چه کسی جرات دارد در مورد کیفیت این رستوران فکر کند؟ چه در این رستوران بشقاب هفت نوع ماهی‌ را انتخاب کنید چه یک پاستای ساده، مطمئن باشید این رستوران ایتالیایی نا امیدتان نخواهد کرد.

رستوران شلونا-نیل پاتریک

  • رستوران شلونا (SHELLONA)

نیل پاتریک هر زمان که کیفش کوک باشد به این رستوران قدم می‌گذارد. رستورانی که به سختی می‌توان از دورنمای زیبا و کوکتل‌های خوشمزه اش دل کند. نیل هر از گاهی در اوقات فراغتش به این رستوران می‌رود تا از غذاهای خوشمزه یونانی آن لذت ببرد و به تماشای مناظر طبیعی دریای کاراییب بنشیند. البته بی شک در چنین شرایطی غذا خیلی بیشتر می‌چسبد.

بعدی قبلی

 

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.