خانه / دنیای غذا و نوشیدنی / رستوران های مورد علاقه ترامپ
رستوران‌های محبوب ترامپ

رستوران های مورد علاقه ترامپ

رستوران‌های محبوب ترامپ رییس جمهور آمریکا چگونه غذاهایی سرو می‌کنند؟ آیا دونالد‌ترامپ رستوران‌های لوکس را می‌پسندد یا ساده؟ چه غذاهایی بیشتر مورد توجه رییس‌جمهور آمریکا قرار دارند؟ دونالد‌ترامپ رییس‌جمهور آمریکا از جمله اولین سیاست‌مدارانی است که عاشق گوشت و سیب زمینی و به طور کلی انواع فست فود و غذاهای چرب ناسالم است. او استیک خود را کاملا پخته دوست دارد و جت شخصی‌اش با کی. اف. سی قرارداد ویژه دارد. محتویات غیر منتظره و جدید در غذاهای رییس جمهور جایی ندارند.

بنابراین خیلی هم عجیب به نظر نمی‌رسد که ناگهان در نزدیکی اقامتگاه کنونی رییس‌جمهور در کاخ سفید چند رستوران جدید که مورد علاقه‌اش هستند، باز شوند. با ادامه این مطلب در دنیای غذا و نوشیدنی از مجله فیدیلیو همراه ما باشید تا با سبک غذایی و رستوران‌های مورد علاقه رییس‌جمهور آمریکا بیشتر آشنا شوید.

کلوپ 21 - رستوران‌های محبوب ترامپ

کلوپ‌۲۱ (The 21 club)

کلوپ ۲۱ یکی از رستوران‌های محبوب ترامپ است که در مرکز شهر نیویورک واقع شده است. این کلوپ هم‌اینک نزدیک به ۸۰ سال است که غذاهای خوشمزه و گران خود را برای مشتریان خاصش سرو می‌کند. از جمله این مشتریان خاص که از طرفداران پر و پا قرص کلوپ‌۲۱ هستند دونالد ترامپ رییس‌جمهور حال آمریکا است. علاقه ترامپ به این رستوران تا آن‌جا پیش می‌رود که حتی در این رستوران میز اختصاصی هم دارد. سفارش همیشگی او در این رستوران یک همبرگر ۳۶ دلاری است. علاقه او به این غذاخوری تا حدی است که از هفته‌ها قبل از رفتنش خود به شخصه برای رزرو رستوران اقدام می کند.

رستوران‌های محبوب ترامپ

جین – جورج (Jean-George)

بر اساس اخبار منتشر شده در خبرگزاری‌ها، زمانی که رییس‌جمهور هوس غذایی به مرغوبیت سفارشات ویژه نیویورکی‌اش می‌کند بی‌درنگ به سمت رستوران جین‌جورج سرازیر می‌شود. رستوران جین‌جورج در هتل بین‌المللی ترامپ در سنترال پارک قرار دارد و یکی از رستوران‌های محبوب ترامپ است. تمام قیمت‌های منو در این رستوران ثابت و تغییر ناپذیرند و این موضوع سبب آسان شدن قرارهای کاری و دوستانه می‌شود.

رستوران نینو - رستوران‌های محبوب ترامپ

رستوران نینو (Nino)

شهروندان نیویورکی اصیل خیلی خوب می‌دانند که از کجا باید یک پاستای خوشمزه و مرغوب تهیه کنند. این رستوران اعیانی غذاهای ایتالیایی سرو می‌کند و بسیاری از مشتریان ثابت وی. آی. پی این غذاخوری از افراد مشهور از جمله دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون هستند. گویا این رقبای سیاسی سابق در مسائل غذایی هم همیشه با هم در رقابت بوده و هستند.

جکسون هول - رستوران‌های محبوب ترامپ

برگرهای جکسون‌هول (Jackson Hole Burgers)

در رابطه با این رستوران چیزی برای گفتن نداریم جز این که فرمانده آشپزهای آمریکا در این رستوران به تاخت و تاز مشغول است و به واقع هم بیف‌های خاص و خوشمزه‌ای درست می‌کند. با این تفاسیر عجیب نیست که دونالد ترامپ همیشه در این رستوران جا خوش می‌کند و به مشاهده طرز تهیه این گوشت‌های جادویی و خوشمزه می‌نشیند.
پولو بار - رستوران‌های محبوب ترامپ

پولوبار (The Polo Bar)

وقتی حس ویژه بودن در ترامپ گل می‌کند به این رستوران لوکس که فقط پذیرای مهمانان خاص خود است می‌رود. در این رستوران با دربان‌های آموزش دیده از ورود اراذل و اوباش و افراد عادی جلوگیری به عمل می‌آورند. در واقع برای قدم گذاشتن در این مکان لوکس فقط  باید یکی از مشتری‌های ویژه رستوران باشید. این رستوران که غذاهای آمریکایی سرو می‌کند، در نوبه خود یکی از استثنایی‌ترین رستوران‌های دنیا است که بسیاری افراد آرزوی قدم گذاشتن بر سنگفرش نفیس آن را دارند.

رستوران‌های محبوب ترامپ

ترامپ‌گریل (Trump Grill)

رستوران ترامپ‌گریل که در طبقه هم‌کف برج ترامپ قرار دارد، با انواع تاکوهای خوشمزه خود پذیرای مهمانان ویژه این رستوران است. بی‌شک صاحب این برج و رستوران معروف هم از این غذاهای خوشمزه بی‌نصیب نمی‌ماند.

 

پیزریا- رستوران‌های محبوب ترامپ

پیزریای زنجیره‌ای مشهور (Famous Famiglia Pizzeria)

با این همه پیتزا فروشی‌های فراوانی که در شهر نیویورک وجود دارد، در کمال تعجب ترامپ این رستوران‌های زنجیره‌ای را برای خود انتخاب کرده است. البته اگر این‌ها همه سیاست‌های جهانی این پیتزا فروشی نباشد. در واقع هنوز علت اصلی انتخاب این رستوران توسط ترامپ مشخص نیست. چرا که رستوران‌های بی‌شمار و بسیار بهتری در نیویورک وجود دارند. به هر رو انتخاب رییس جمهور هنوز همین پیتزا فروشی است.

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.