خانه / رستوران آگهی / این کافه گالری را “نه” صدا بزنید (کافه گالری نه بلوار کشاورز)

این کافه گالری را “نه” صدا بزنید (کافه گالری نه بلوار کشاورز)

امروز می‌خواهیم از کافه‌ای که در یکی از زیباترین خیابان‌های تهران قرار دارد برای شما بگوئیم. یک کافه گالری در بلوار کشاورز، حوالی خیابان وصال، که دکور جذابی برای عکاسی و قهوه‌های خوش عطر و بویی برای یک گپ دوستانه دارد. با ما در مجله فیدیلیو همراه باشید تا با هم سری به کافه گالری نه بزنیم.

حوضی بزرگ میانه کافه‌ام آرزوست

کافه گالری نه در طبقه زیرین ساختمان شماره 210 در بلوار کشاورز قرار دارد. از پله‌ها که پائین بیایید و وارد کافه شوید یک دیگ یا تشت فلزی بزرگ نگاه شما را به خود جلب می‌کند. ظرفی پر از آب که دیگر شبیه به حوض شده، حوضی که می‌توانید با پرتاب سکه بخت و اقبال خودتان را بیازماید.

فضا و آمبیانس داخلی کافه گالری نه حال و هوای هنری و آنتلکت گونه‌ای دارد. نور کم، میزهایی با مبلمان متفاوت، تابلوهای هنری و موزیک لایت و آرامش بخش در کنار بوی قهوه حس و حال حضور در کافه را به طور کامل به شما منتقل می‌کند. اگر اهل فضای باز هم باشید، کافه گالری نه یک حیاط با چند میز و صندلی و باغچه‌های کوچک و باصفا هم دارد که در سرمای زمستان نوشیدن یک چای گرم در حیاط لذتی دارد وصف نشدنی.

 

کافه گالری نه بلوار کشاورز بیشتر مناسب چه کسانی است؟

کافه گالری نه به خاطر دکور داخلی و مبلمانی که دارد فضای بسیار جذابی برای عکاسی، آن هم از نوع چهره نگاری و ثبت تصاویر هنری است.

کافه گالری نه برای شمایی که به دنبال یک جای دنج می‌گردید تا قرار کاری، ملاقاتی دو نفره یا یک خلوت دلچسب داشته باشید هم بسیار مناسب است.

کافه گالری نه برای شمایی که اهل صبحانه و برانچ و میان وعده هستید و میلتان به چای تازه دم و قهوه دمی می‌کشد هم بسیار مناسب خواهد بود. مخصوصا اگر این چای از یک سماور بزرگ آن هم در خود همین حیاط ریخته شود.

 

ترکیبی از جنس کافه گالری نه

منوی کافه گالری نه با نوشیدنی گرم شروع می‌شود. از اسپرسو و آمریکانو بگیر تا انواع قهوه‌های دمی. برای صبحانه و میان وعده هم نیمرو و املت دارد (که به سبک قهوه خانه‌ای سرو می‌شود) که در کنارش صبحانه انگلیسی و کیک براونی هم جز آیتم‌های جذاب شیک اینجا محسوب می‌شود. سالاد سزار و پنه آلفردو را هم می‌توانید با نوشیدنی ترکیبی کافه گالری نه امتحان کنید (یک اسموتی ترکیبی از هندوانه و توت فرنگی و پونه). این تمام منوی کافه گالری نه بلوار کشاورز نیست، برای کشف بیشتر کافه گالری نه پیشنهاد می‌کنیم کافه گالری نه را در لیست کافه‌هایی که باید سری به آن بزنید قرار دهید و تجربیات خود را با ما به در مجله فیدیلیو به اشتراک بگذارید.

 

برای مشاهده منو، نظرات و آدرس درباره‌ی کافه گالری نه بر روی نام کافه کلیک کنید

درباره ایمان تیموریان

یک علاقه‌مند به غذا و آشپزی، رستوران و کافه گردی هستم که تحصیلاتم را در رشته مهندسی برق تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه دادم ولی هیچ وقت دست از علایقم نکشیدم. همیشه دوست داشتم مکان‌های خوب و بد را به دیگران معرفی کنم تا به نحوی باعث پیشرفت و بالا رفتن سطح استانداردها در رستوران‌ها و کافه‌ها شوم . فیدیلیو بستری هست که این شرایط را برای ما فراهم کرده تا به این هدف برسیم.