خانه / رستوران آگهی / کافه رستوران موخولانژ و درخت اسرارآمیز

کافه رستوران موخولانژ و درخت اسرارآمیز

کافه رستوران موخولانژ همانطور که از نام آن هم پیداست، کافه رستورانی منحصر به فرد در محله‌ی ولنجک تهران است. کلمه‌ی موخولانژ به معنای بخت و اقبال خوب و خوش شانسی است. به این کافه رستوران رفتیم تا گزارشی تهیه کنیم. در ابتدای امر و قبل از آن که وارد رستوران شویم، سرراستی آدرس و دردسترس بودن این کافه رستوران به چشم می‌آید. کافه رستوران موخولانژ دقیقا در مجاورت رستوران معروف باغ گیلاس قرار دارد. اما وقتی که وارد موخولانژ می‌شویم به دنیایی کاملا متفاوت از آنچه فضای بیرون آن است برمی‌خوریم.

درب رستوران که باز می‌شود، پلکانی تقریبا بلند به سمت پایین وجود دارد. پایین می رویم و سمت راست با کانتر آشپزخانه که یخچالی بزرگ هم دارد روبرو می‌شویم. بلافاصله بعد از این، وارد فضای خاص سالن رستوران موخلانژ می‌شویم. فضای خاص این رستوران با سقف بسیار بلند و درختی پیر در وسط رستوران بیشتر از پیش ویژه و منحصر به فرد به نظر می‌رسد. این درخت داستان‌هایی دارد که برای دانستن بهتر است به کافه و رستوران بروید و درباره‌ی آن بشنوید.

فضای داخلی کافه رستوران موخولانژ

این فضای ویژه با صدای خنده‌ی مشتریان که دور هم برای جشن تولد گرفتن یکی از دوستانشان در این رستوران جمع شده‌اند به چشم می‌آید. همه چیز حکایت از آن دارد که با رستورانی دنج و در عین حال شاد و پر انرژی مواجه هستید.

از مدیر سالن درخواست کردیم که داستان کافه رستوران موخولانژ را برای ما بگوید.
داستان از این قرار بود که کافه رستوران موخولانژ در فروردین ۱۳۹۸ دوباره افتتاح شد. این یعنی، موخولانژ پیش از آن نیز یک کافه بوده که به دلایلی مدیریت آن تصمیم می‌گیرد که این کافه را به کسی دیگر تحویل دهد. مدیریت فعلی موخولانژ با ایجاد فضایی نو و منحصر به فرد از بهار امسال کار خود را شروع کرد.

از همان روزهای اول برای مشتریان این کافه رستوران مشخص شد که یک تیم کاربلد و حرفه‌ای آمده‌اند تا تولدی دوباره به این کافه‌رستوران ببخشند. آن‌ها از منو شروع کردند. منوی موخولانژ اکنون منوی کاملی از رستوران و کافه است.

مدیریت موخولانژ تیمی برای طراحی منو داشته است. در منوی موخولانژ شما با اسامی آشنای غذاها، انواع سالاد، قهوه، شیرینی و … طرف هستید که همه‌ی آن ها را می‌شناسید.

اما تفاوت منوی کافه‌رستوران موخولانژ در رسپی (طرز تهیه) آیتم های منو است. البته گفتنی است که به برخی از آیتم‌ها چیزهایی اضافه شده که کمتر کسی در جایی دیگر می‌تواند این غذاها را تجربه کند. برای مثال در منو به پنینی مرغ با فندق و یا شیک کارامل نمک برمی خورید که منحصر به منوی موخولانژ است و طعم آن تجربه ‌ای متفاوت با آنچه تاکنون داشته‌اید را برای شما به ارمغان می‌آورد.

به طور خلاصه اگر بگوییم، منوی کافه رستوران موخولانژ منویی ویژه و منحصر به فرد و در عین حال آشنا است. یکی از پرطرفدارترین آیتم‌های منوی موخولانژ سالاد سزار است که در آن از مرغ پارما استفاده می‌شود. بسیاری از مشتریان این کافه رستوران در واقع مشتری سالاد سزار آن هستند. مدیریت جدید موخولانژ شعاری با این مضمون دارد: “ما مجبوریم بهترین باشیم”. به نظر می‌رسد که آن‌ها تمام سعی خود را می‌کنند و تاکنون نیز موفق بوده‌اند.

نکته‌ی آخر اینکه، موخولانژ یکی از دنج‌ترین کافه رستوران ‌ها برای برگزاری انواع اینونت مثل تماشای مسابقات ورزشی، تولد و …. است.

آدرس و امکانات:

ولنجک ، بلوار دانشجو، بالاتراز میدان یاسمن (حسام الحکما)، نبش کوچه باغ
تلفن: ۰۲۱۲۲۱۷۰۰۰۰
ساعت کار: ۱۲-۲۴
وای فای
جای پارک و پارکبان
قلیون لبنانی
قیمت: $$

برای مشاهده نظرات درباره ی موخولانژ بر روی نام آن کلیک کنید

درباره sadaf peykami