خانه / رستوران آگهی / زست کافه رستورانی برای لحظات خوش با هم بودن
کافه رستوران زست

زست کافه رستورانی برای لحظات خوش با هم بودن

کافه رستوران‌ها به محلی تبدیل شده‌اند که بسیاری اوقات فراقت و زمان دورهم بودن خود را آن جا می‌گذرانند. در میان برخی از این کافه رستوران‌ها هستند که تبدیل به پاتوق می‌شوند، پاتوق‌هایی که در آن‌ احساس راحتی کرده و از امکاناتی که مدیریت و عوامل این مکان‌ها برای شما تهیه می‌کنند به طور قطع لذت خواهید برد. با مجله فیدیلیو همراه باشید تا شما را با کافه رستوران زست که یکی از این پاتوق‌های دنج است آشنا کنیم.

بعدی قبلی
بعدی قبلی

زست پاتوقی در حوالی کوهستان

چند سالی می‌شود که محدوده سعادت آباد تبدیل به یکی از مراکز غذاگردی شده است و تراکم انواع کافه‌ها و رستوران‌های آن به نسبت دیگر مناطق به چشم می‌آید. رستوران و کافه‌هایی از سبک‌ها و استایل‌های مختلف. یکی از مشکلاتی که اکثر این کافه رستوران‌ها با آن مواجه هستند کم بود جای پارک در این محدوده است. این اتفاق معضلی است که شما در کافه رستوران زست با آن رو به رو نخواهید بود. پارکینگ اختصاصی نخستین ویژگی است که در شلوغی این محدوده به چشم می‌آید و جلب توجه می‌کند.

کافه رستوران زست با آسانسور اختصاصی در طبقه دوم ساختمان بزرگی است که یک چشم انداز سراسری و مشرف به سعادت آباد دارد. زست به دو بخش تراس مسقف و سالن اصلی تقسیم می‌شود. سالنی بزرگ با مبلمان شیک و راحت که بسیار مناسب دورهمی‌های دوستانه و صمیمی است. شما اگر دوست داشته باشید که فضای به نسبت دنج‌تری را در زست تجربه کنید می‌توانید از میز و صندلی‌های چوبی دو سه نفره‌ای که در تراس قرار دارد استفاده کنید و از چشم انداز زیبای آن هم لذت ببرید.

کافه رستوران زست یک پاتوق است و برای این پاتوق بودن ویژگی‌های خاص خود را دارد از جمله سرو قلیان، موسیقی زنده و ویدئو پروجکشنی که در زمان برگذاری رویدادهای مهم ورزشی از جمله مسابقات فوتبال با پخش مستقیمشان محلی برای دورهمی‌های دوستانه و کلکل‌های هیجان انگیز است.

بعدی قبلی
بعدی قبلی

کافه رستوران زست مکانی برای تمام سلیقه‌ها

زست برای پذیرایی از شما منوی متنوع و بسیار کاملی دارد، این گستردگی را هم در بخش غذایی می‌توانید مشاهده کنید و هم در بخش نوشیدنی‌های کافه. مهم نیست علاقمند به کدام سبک غذایی باشید، ایرانی یا فرنگی، علاقمند به دمنوش باشید یا شیک و گلاسه، علاقمند به قلیان باشید یا خیر، مدیریت رستوران زست سعی کرده تا جای ممکن تمام سلیقه‌ها را از خود راضی نگه دارد.

منو در بخش غذای ایرانی شامل باقالی پلو، کباب چنجه و موارد ویژه‌ای چون رول کباب ویژه سرآشپز است که از پرطرفدارهای این منو می‌باشد. بخش فرنگی هم شامل چند مدل پیتزای ایتالیایی خوشمزه مثل پیتزا پستو و کالزونه، پاستاهای خوشمزه و لذیذی مثل چیکن آلفردو و پاستا اینفرنو است. در این بخش لازانیا و چیکن استراگانوف هم به چشم می‌خورد. اگر هوس ساندویچ یا برگر را کرده‌اید چند گزینه خوشمزه مانند برگر مخصوص و ساندویچ فیله مرغ در انتظار شما هستند.

بخش گریل زست تمکیل‌تر است و از میکس گریل سرآشپز تا استیک ران مرغ خوشمزه را شامل می‌شود. ممکن است وقتی به زست می آید آن چنان گرسنه نباشید که درخواست سفارش غذا بدهید پس می‌توانید از پیش غذاها  سالادهای متنوع اینجا کمال استفاده را ببرید.

پاتوق یعنی مکانی برای یک دورهمی خوب با دوستان

کافه رستوران زست با پارکینگ اختصاصی فضای دنج و ساکت و تقریبا خصوصی بسیار مناسب برای شمایی است که از شلوغی‌ها خسته شده‌اید و می‌خواهید چند ساعتی آرامش را در کنار خوردن غذاها و نوشیدنی‌های مختلف و یا حتی کشیدن قلیان‌های ویژه تجربه کنید. زست قصد دارد با اعمال تغییرات و غافلگیر کردن‌ شما با اتفاقات حیجان انگیز تا جای ممکن شما را از خود راضی نگه دارد. و این گونه است که می‌گوییم زست در انتظار شما دوستان است.

برای اطلاع از آدرس و منو کافه رستوران زست اینجا کلیک کنید