خانه / رستوران آگهی / رستوران هترا ، طعم و بوی عربی در تهران

رستوران هترا ، طعم و بوی عربی در تهران

رستوران هترا یکی از چند رستوران عربی در تهران است که وقتی وارد آن می‌شوید، حس می‌کنید به سرزمینی عربی وارد شده‌اید.
به رستوران هترا رفتیم تا گزارشی آماده کنیم. پیش‌تر نیز به این رستوران آمده بودیم. اما این بار به محض ورود به رستوران، تغییرات را به وضوح حس کردیم. تغییرات اساسی است. رستوران هترا درست در تاریخ ۶ شهریور ماه امسال، زندگی تازه‌ی خود را با مدیریت جدید آغاز کرد.
همه چیز در این رستوران حکایت از تازه شدن در عین تجربه دارد. هترا نخستین بار کار خود را در سال ۱۳۹۴ شروع کرده و تا کنون نیز توانسته از محبوبیت زیادی برخوردار شود.


اما لازم بود این تغییرات بنیادین رستوران را تمام طرفداران آن بدانند. جالب اینجاست که رستوران هترا همه چیز را مطابق با شرایط روز تغییر داده است. یکی از مهم‌ترین تغییرات در هترا، منوی متفاوت آن است که نسبت به گذشته، قیمت‌های خود را مناسب‌تر کرده است.
منوی این رستوران تبدیل به منویی شسته و رفته‌ای شده که در عین شلوغ نبودن، قادر است تمام سلایق را پشتیبانی کند. منوی هترا شامل غذاهای عربی، غذاهای بین المللی، دسرها و سرویس قلیان است.

منو کافه رستوران هترا

در منوی جدید بسیاری از پیش غذاها از جمله سالادها و استارترها دچار تغییر شده‌اند. مدیریت هترا اذعان دارد که تمام تغییرات را بر اساس نظر مخاطبان رستوران انجام داده است. آن‌ها اکنون تیمی تشکیل داده‌اند که تمام سعی‌شان راضی نگه داشتن مشتریان و طرفداران غذاهای عربی است.

پیش‌تر، رستوران‌های عربی در تهران به ندرت وجود داشتند. اما اکنون با توجه به استقبال مردم از فضاها و غذاهای لذیذ عربی، تعداد این رستوران‌ها بیشتر شده و رستوران هترا هم تمام سعی خود را کرده تا در این میان بهترین باشد.

این رستوران به کیفیت سرویس‌دهی کارکنان اعتقاد خاصی دارد تا جایی که به ازای هر دو میز یک میزبان درنظر گرفته است. زمانی که مشتری هترا وارد رستوران می‌شود، در پایان به صورت شفاهی و پس از ساعتی، در قالب پیامک از او در مورد رستوران نظر سنجی صورت می‌گیرد.

مشتریان رستوران هترا می‌توانند با فراغ بال و خیال راحت، برگزاری دورهمی‌های خود را به این رستوران بسپارند تا آن‌ها روز خاصی را برای مشتریان بیافرینند. بسیاری از مشتریان رستوران هترا جشن‌های تولد و قرارهای ویژه‌ی خود را در این رستوران برگزار می‌کنند.
نکته‌ی جالب اینجاست که هترا یک سالن وی‌آی‌پی برای قرار ملاقات‌های ویژه دارد. در این قسمت شما می‌توانید خلوت خود را بسازید بدون این‌که در معرض شلوغی و تردد افراد مختلف قرار بگیرید.

علاوه بر این برای تماشای مسابقات ورزشی مهم مثل فوتبال و … نیز هترا مکانی مناسب است و برای این رویدادها هیچ مبلغی برای ورود به رستوران نباید پرداخت.

سورپرایز هترا برای بانوان

روزهای دوشنبه خانم ها می‌توانند دورهمی‌های زنانه‌ی خود را در رستوران هترا برگزار کنند و تا ۱۵ درصد تخفیف بگیرند.

می‌توان اذعان کرد، رستوران هترا با وجود باریستاها و آشپز مجرب، دسرهایی نظیر باقلوا و کنافه که به راستی طعمی اصیل دارند و فضای صمیمی با سرویس چای قلیان، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای غذا خوردن و در عین حال تفریح کردن است.

 

برای مشاهده منو، آدرس و نظرات درباره‌ی رستوران هترا بر روی نام رستوران کلیک کنید

درباره sadaf peykami