خانه / دنیای غذا و نوشیدنی / صبحانه‌های جهانی و یک پیشنهاد هیجان انگیز ویژه برای روز مرد
صبحانه هیجان انگیز

صبحانه‌های جهانی و یک پیشنهاد هیجان انگیز ویژه برای روز مرد

مردم جهان در هر نقطه از کره خاکی عادات غذایی مختلف دارند و از آنجایی که صبحانه مهم‌ترین وعده غذایی روزانه را تشکیل می‌دهد، هر کدام از آنها در این بخش رژیم‌های غذایی مختلف را دنبال می‌کنند. در اینجا با معمول‌ترین صبحانه‌ها که در نقاط مختلف جهان سرو می‌شود، آشنا می‌شوید.

علاوه بر این می توانید از دلیون به صورت آنلاین صبحانه سفارش دهید. بسته‌های صبحانه‌ خانواده دلیون با تخفیف بیش از ۲۵٪ را امتحان کنید و با کد تخفیف FATHER96 به مناسبت روز پدر ۱۰٪ تخفیف بیشتر هم بگیرید!. پس با مجله فیدیلیو همراه باشید.

بعدی قبلی

صبحانهاسترالیا

استرالیایی‌ها تمایل زیاد دارند که در وعده صبحانه نان تست و آووکادو سرو کنند. در بیشتر کافی‌شاپ‌های استرالیا برای وعده صبحانه این دو ماده غذایی دیده می‌شود و البته در کنار آن پنیر خامه‌ای، قهوه و شیر جزء علاقمندی‌های مردم استرالیا برای صبحانه است.

صبحانه در ایتالیاایتالیا

کاپوچینو و نوعی کیک به نام «کورنتو» در همه صبحانه‌های ایتالیایی دیده می‌شود و مردم این کشور صبحانه بدون این دو را بی‌معنی می‌دانند. قهوه اسپرسو با شیر از جمله نوشیدنی‌هایی است که در بیشتر میزهای صبحانه به سبک ایتالیایی مشاهده می‌کنید.

صبحانه در ژاپنژاپن

«سوپ میسو» به همراه یک کاسه برنج در کنار ماهی ساده یا کباب شده، تخم‌مرغ پخته شده، دانه‌های سویای خمیر شده و پیازچه صبحانه ژاپنی‌ها را تشکیل می‌دهد. نوعی غذا به نام «اویاکودون» هم با صبحانه ژاپنی سرو می‌شود که در اصل یک کاسبه برنج به همراه مرغ پخته شده یا تخم‌مرغ است.

صبحانه هیجان انگیزصبحانه هیجان انگیز دلیون

بسته‌های صبحانه‌ خانواده دلیون با تخفیف بیش از ۲۵٪ را امتحان کنید و با کد تخفیف FATHER96 به مناسبت روز پدر ۱۰٪ تخفیف بیشتر هم بگیرید!

صبحانه در مکزیکمکزیک

مکزیکی‌ها تمایل دارند در وعده صبحانه چیپس ذرت را به همراه سس سالسا، تخم‌مرغ نیمرو، تربچه‌های ورقه شده، پیازچه و گشنیز سرو کنند. نوعی شیرینی و نان تخم‌مرغی هم در بیشتر صبحانه‌های مکزیکی یافت می‌شود.

صبحانه در هلندهلند

احتمال این اتفاق بسیار زیاد است که در میز صبحانه به سبک هلندی نان سفید ورقه شده به همراه کره را در کنار پنیر کم‌چرب، آب سیب و چیپس شکلات مشاهده کنید. در کنار این خوراکی‌ها قهوه همیشه یافت می‌شود.

صبحانه در فیلیپینفیلیپین

با تخم‌مرغ آب‌پز، گوشت و برنج می‌توانید صبحانه به سبک فیلیپینی آماده کنید. گوشت در انواع مختلف سرو می‌شود و حتی ممکن است سوسیس، کالباس، ورقه‌های سرخ شده گوشت تازه، ماهی خشک شده یا ماهی تازه باشد. در مجموع یک صبحانه فیلیپینی از گوشت، برنج و تخم‌مرغ تشکیل می‌شود و البته ممکن است در کنار آن موز، ادویه‌جات محلی و میوه‌های رنگی هم مشاهده کنید.

صبحانه در اسپاینااسپانیا

صبحانه در این کشور به همراه دانه‌های شکر با طعم دارچین و شکلات داغ سرو می‌شود. شما همچنین یک قطعه نان ترد حاوی سیر و گوجه‌فرنگی که به کره آغشته شده است را در اختیار دارید و ورقه‌های نازک ژامبون هم روی میز صبحانه وجود دارد. البته نباید تعجب کرد که همه اینها برای صبحانه سرو می‌شود و وعده ناهار کامل‌تر از آن است.

صبحانه در تگزاس آمریکاتگزاس آمریکا

نان مخصوص با آرد ذرت مکزیکی به همراه تخم‌مرغ، ورقه‌های گوشت پخته شده، پنیز، سیب‌زمینی، لوبیا و فلفل در این صبحانه به چشم می‌خورد و البته اگر قرار باشد آن را در شهر تگزاس بخورید، مشاهده خواهید کرد که افراد محلی پس از آن یک سیگار برگ بزرگ هم می‌کشند.

بعدی قبلی

درباره میثم لطفی