خانه / دنیای غذا و نوشیدنی / کیک ازدواج پرنسس دایانا بعد از ۳۶ سال
کیک ازدواج

کیک ازدواج پرنسس دایانا بعد از ۳۶ سال

کیک ازدواج پرنسس دایانا و پرنس چارلز ۳۶ ساله شده است. جشن ازدواج پرنسس دایانا و پرنس چارلز یکی از رویایی‌ترین جشن‌های تشریفاتی و از خاطره انگیزترین آن‌ها است. خاطرات پرنسس دایانا بعد از گذشت این همه سال از درگذشت او هنوز در اذهان عمومی باقی مانده است به گونه‌ای که این هفته بیستمین سالگرد فوت غم انگیز او را برگزار می‌کنند.

چندی پیش خانواده سلطنتی عکس‌هایی تا کنون دیده نشده از پرنسس دایانا را منتشر کردند. پرنس ویلیام و پرنس هری دو فرزند دیانا نیز به تازگی ناگفته‌هایی از زندگی مادرشان را برای عموم فاش کردند. آن‌ها همچنین اخیرا بزرگداشتی به مناسبت تولد او برگزار کردند.

بعدی قبلی

کیک میوه ای 36 ساله

کیک ازدواج ساله دایانا

کیک ازدواج پرنسس دایانا

کیک ازدواج 36 ساله

بعدی قبلی

طرفداران پرنسس دایانا

پرنسس دایانا در بین عموم مردم طرفداران پر و پا قرص خود را داشته و دارد. یکی از این افراد جان هوتسون ۴۴ ساله و اهل فلوریدا است. علاقه هوتسون به پرنسس دایانا تا آن جا پیش می‌رود که او کلکسیونی از لوازم دایانا را نزد خود نگهداری کرده است که ارزش آن  ۵۰۰ هزار دلار تخمین زده می‌شود.

از جمله موارد این کلکسیون قیمتی می‌توان به  قالب‌های صابونی اشاره کرد که پرنسس دیانا از باربودا همراه خود آورده بود به علاوه یک کارت تبریک کریسمس که عکس خودش و پرنس چارلز به همراه امضای ملکه الیزابت و پرنس فلیپ بر آن به چشم می‌خورد. همچنین عکسی از دایانا به همراه جان تراورتا، برخی از یاد داشت‌های دیانا، یک تی شرت و حتی یک قالب صابون استفاده شده نیز در این میان به چشم می‌خورد.

البته این تمام ماجرا نیست. نکته جالب در این کلکسیون تکه‌ای از کیک ازدواج پرنسس دایانا و پرنس چارلز است که اکنون ۳۶ سال از عمر آن می‌گذرد. هوتسون می‌گوید از بین تمام این کلکسیون ارزشمند این کیک میوه‌ای را به طرز عجیبی دوست دارد.

بعدی قبلی

مراسم ازدواج پرنسس دایانا

پرنسس دایانا و پرنس چارلز

دایانا و چارلز

بعدی قبلی

مراسم ازدواج

پرنسس دیانا و پرنس چارلز ۳۶ سال پیش در ۲۹ جولای ۱۹۸۱ در یک جشن بسیار بزرگ با هم ازدواج کردند. تمام این مراسم در آن زمان از تلویزیون پخش شده و در معرض دید عموم قرار گرفته است. این مراسم هنوز پس از گذشت ۳۶ سال لقب بیشترین تماشاچی را در تلویزیون از آن خود دارد.

به گفته‌ هاتسون در شبکه‌های خبری معروف این کیک ازدواج در این سال ها خراب نشده است چون خلاگیری شده و در یک جعبه فلزی محافظت می‌شود. او بعدها کیک را به انگلیس فرستاده تا توسط ساقدوش‌های عروس که در زمان این جشن حدودا ۵ ساله بودند امضا شود.

هاتسون همچنین به شبکه‌های خبری گفته است بسیاری از مردم از من همیشه می‌پرسند که آیا هرگز این کیک را امتحان کرده ام؟ او در ادامه می‌گوید هرگز طعم آن را نچشیده است و اکنون نیز ۳۶ سال از عمر این کیک ازدواج می‌گذرد و چشیدن آن دیگر رغبت برانگیز نیست.

آشپز خانواده سلطنتی

آشپز معروف مراسم

گزارش‌ها حاکی از آن است که تهیه این کیک میوه‌ای که توسط دیوید اوری سرآشپز مدرسه آشپزی رویال ناوال صورت گرفته در آن زمان حدود ۱۴ هفته زمان برده است. هنوز مشخص نیست که این کیک همان تکه‌ای است که در سال ۲۰۱۵ به ارزش ۱۳۷۵ دلار به مزایده گذاشته شد یا خیر اما آن چه که واضح است کیک‌ هاتسون اکنون خیلی بیشتر از این‌ها می‌ارزد چرا که توسط ساقدوش‌های عروس نیز امضا شده است.

برای مطلع شدن از اخبار روز دنیا و سلبریتی‌های محبوبتان در مجله فیدیلیو بخش دنیای غذا و نوشیدنی همراه ما باشید.

[et_bloom_inline optin_id=optin_4]

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.