خانه / دنیای غذا و نوشیدنی / رستوران‌‌های محبوب ستاره‌های هالیوود کدامند؟‌
رستوران‌های محبوب هنرپیشگان

رستوران‌‌های محبوب ستاره‌های هالیوود کدامند؟‌

رستوران‌های محبوب هنرپیشگان معروف دنیا کدامند؟ شاید برای همه شما جالب باشد که بدانید سلبریتی‌های محبوبتان به طور معمول به کدام رستوران‌ها می‌روند یا چه تیپ رستوران یا کافی شاپی را ترجیح می‌دهند. برای این که با پاتوق هنرپیشه‌های معروف دنیا آشنا شوید در ادامه این مطلب از مجله فیدیلیو بخش دنیای غذا و نوشیدنی همراه ما باشید.

 

رستوران سرندیپیتی 3- رستوران‌های محبوب هنرپیشگان

رستوران سرندیپیتی ۳ نیویورک (SERENDIPITY-3)

یکی از رستوران‌های محبوب هنرپیشگان مطرح دنیا رستوران سرندیپیتی است. لئوناردو دی‌کاپریو و روکسی هورنر چندی پیش در حالی که اوقات خوشی را ‌می‌گذراندند در این رستوران دیده شده‌اند. این دو به همراه یکی از دوستانشان در حالی که کلاه‌ها‌ی بیس بال به سر داشتند در رستوران سرندیپیتی غذای خود را صرف ‌کرده‌اند. سفارش غذای این دو سلبریتی مشهور پای مرغ، شکلات داغ یخی و بستنی ویژه گردویی بوده است.

 

رستوران چستر-رستوران‌های محبوب هنرپیشگان

رستوران چستر نیویورک (THE CHESTER)

رستوران چستر نیویورک یکی از رستوران‌های محبوب هنرپیشگان و دیگر سلبریتی‌ها است. به احتمال زیاد جیم‌کری از سفارش غذای گوشتی خود در این رستوران حسابی لذت برده است. به گفته منابع معتبر این بازیگر سرشناس پس از صرف غذای خود به همراه دوستانش در این رستوران ، ۲۲۵ دلار انعام روی قبض ۱۵۱ دلاری خود قرار داده است. این رستوران که در هتل گنس ورت قرار دارد بعد از شام نیز پذیرای این بازیگر معروف ‌ها‌لیوودی و مهمانانش در فضای باز هتل بوده است.

 

رستوران اسپارتینا- رستوران‌های محبوب هنرپیشگان

 

اسپارتینا لس آنجلس (SPARTINA)

بردپیت اواسط ژانویه سال گذشته در رستوران ایتالیایی اسپارتینا مهمان غذاهای سرآشپز معروف استفان‌کالت شد. او در این رستوران علاوه بر صرف غذا، نوشیدنی و تن تارتار هم صرف کرده است و به گفته شاهدان عینی رفتار بسیار دوستانه‌ای با دیگر مهمانان این رستوران داشته است. حتی رفتار او تا آن‌جا صمیمانه بوده که گویا آن‌ها‌ را از قبل می‌شناخته و سر میز برخی از مهمانان برای سلام کردن توقف کرده است.

 

رستوران روبان آبی- رستوران‌های محبوب هنرپیشگان

رستوران ساده روبان آبی در نیویورک (BLUE RIBBON)

بر اساس اخبار یکی از منابع معتبر ساندرا‌بولاک و دوست عکاسش برایان‌رندال چندی پیش در این رستوران دیدار کردند. قسمت غذاخوری این رستوران که در سطحی بالاتر از قسمت‌ها‌ی دیگر قرار دارد با رنگ قرمز و دیواره‌ها‌ی خردلی خود و غذاهای خوشمزه‌ای که تا دیر وقت سرو می‌کند معروف است. در این رستوران که تا پاسی پس از نیمه شب هم مشتری دارد، غذاهایی از جمله صدف، سوپ نان فتیر و برخی غذاهای سالم دیگر سرو می‌شود.

 

رستوران اسکارپتا- رستوران‌های محبوب هنرپیشگان

اسکارپتا میامی (scarpetta)

بر اساس گزارشات رسیده از منابع معتبر خبری لئوناردو دی‌کاپریو و دوستانش چندی پیش در این رستوران ساحلی در میامی ‌شام خود را صرف کرده‌اند. این رستوران معروف که توسط اسکات‌کونات آشپز بین‌المللی مطرح اداره می‌شود یکی از محبوب‌ترین رستوران‌ها‌ی ایتالیایی این شهر است. به گفته شاهدان عینی دی‌کاپریو و ۲۵ مهمان او غذاهایی از قبیل پولنته ( نوعی شوربای ایتالیایی)، راویولی اردک ونوشیدنی‌ها‌ی مختلف سفارش داده بودند.

 

رستوران دانیل-رستوران‌های محبوب هنرپیشگان

۶-دنیل نیویورک(DANIEL)

بی‌شک ریش گذاشتن هویت واقعی انسان را پنهان نخواهد کرد. لئوناردو دی‌کاپریو بازیگر مطرح ‌ها‌لیوود چندی پیش پس از صرف غذا در این رستوران به فضای خصوصی آشپزخانه دعوت شد. کارمندان این رستوران فرانسوی که در قسمت شمال شرقی شهر قرار دارد پس از پذیرایی شایانی که از دی‌کاپریو به عمل آوردند برای گرفتن عکس یادگاری از این بازیگر سرشناس دعوت به عمل آوردند.

رستوران کلاودت- رستوران‌های محبوب هنرپیشگان

کلاودت نیویورک (CLAUDETTE)

جورج و آمال کلونی در حالی که دوران عاشقانه اوایل ازدواج خود را سپری می‌کردند تمام رستوران‌ها‌ی شهر را زیر پا گذاشته‌اند. این زوج خوشبخت در یکی از این قرارهای شام خود با یکی از دوستانشان جولیا رابرتس در این رستوران دیدار داشتند. این رستوران روستایی که در گرینویچ واقع شده است، حدود سه ساعت پذیرای این مهمانان ویژه خود بود. البته با توجه به سبک فرانسوی مورد علاقه این زوج تعجبی هم ندارد که غذاهای این رستوران هم فرانسوی هستند.

 

رستوران لوگو کوچیانا ایتالیانا- رستوران‌های محبوب هنرپیشگان

رستوران لوگو کوچیانا ایتالیانا نیویورک (LUGO-CUCINA-ITALIANA)

بری‌مور به همراه دو تن از دوستانش به تازگی در این رستوران معروف شکار دوربین خبرنگاران شده است. گویا آن‌ها در حالی که مشغول صرف ناهار بودند در این رستوران نامی دیده شده‌اند. رستوران لوگو در محله پن پلازای نیویورک واقع شده است. سفارش بری و دوستانش طبق گفته برخی منابع خبری شامل کوفته قلقلی و اختاپوس گریل شده بوده است.

رستوران ایسنبو- رستوران‌های محبوب هنرپیشگان

رستوران اسانبو در لس‌آنجلس(ASANEBO)

یکی دیگر از رستوران‌های محبوب هنرپیشگان مطرح دنیا اسانبو در لس‌آنجلس است. این سوشی بار در مجاورت محله استودیوی لس‌آنجلس یکی از رستوران‌ها‌ی مورد علاقه جورج‌کلونی است به گونه‌ای که او و همسرش دوبار در سال گذشته در این رستوران جشن گرفتند. یک بار به مناسبت جشن ملی روز ۱۴ فوریه و دیگری به مناسبنت سالگرد ازدواجشان.

 

رستوران فرنچ لاندری- رستوران‌های محبوب هنرپیشگان

رستوران فرنچ لاندری در کالیفرنیا یونت ویله(FRENCH LAUNDRY)

اما استون هنرپیشه مطرح آمریکایی در سفر تفریحی خود به کالیفرنیا به همراه دوستانش در این رستوران معروف ناهار خوردند. این رستوران فرانسوی توسط سرآشپز معروف جهانی توماس کیلر اداره می‌شود. با توجه به عکس‌ها‌یی که در شبکه‌ها‌ی اجتماعی منتشر شده است اما و دوستانش پس از صرف شام از کل رستوران و حتی آشپزخانه آن نیز عبور کرده‌اند و با سرآشپز معروف آن ملاقات داشتند. یکی از دوستان استون به نام مارتا نیز در فیس بوک خود این گونه نوشت: بعضی وقت‌ها‌ رویاهای ما به حقیقت می‌پیوندند. ممنون آقای توماس کیلر بابت شب فراموش نشدنی که برایمان ساختید.

 

رستوران اومی- رستوران‌های محبوب هنرپیشگان

رستوران اومی در آتلانتا (UMI)

یکی دیگر از رستوران‌های محبوب هنرپیشگان و افراد مشهور دنیا رستوران اومی در آتلانتا است. اسکارلت جوهانسون در حین بازی در آخرین فیلمش avengers به همراه کریس اوانس برای صرف شام در این رستوران ژاپنی معروف توقف کردند. طبق گفته‌ها‌ی یک شاهد عینی این دو سلبریتی بنام در این رستوران غذاهایی از جمله برنج سرخ شده، سالاد آووکادو، شیماجی ابوری ( نوعی غذای ژاپنی)، استیک و تن فلفلی و … صرف کردند. این شاهد عینی به منابع خبری گفته آن‌ها‌ بسیار خوشحال بودند و در تمام مدت با هم خندیدند.

 

تیلور سویفت - رستوران‌های محبوب هنرپیشگان

رستوران هیل استون در سانتا مونیکا کالیفرنیا (HILLSTONE)

چندی پیش تیلور سویفت و نامزدش تام هیدلستون از شام رومانتیک خود در این رستوران زنجیره‌ای لوکس لذت بردند. طبق گفته‌ها‌ی شاهدین عینی آن‌ها‌ در طبقه دوم رستوران استقرار پیدا کرده بودند و در کنار هم بسیار شاد به نظر می‌رسیدند.

 

رستوران درتی فرنچ- رستوران‌های محبوب هنرپیشگان

۱۴-رستوران درتی فرنچ در نیویورک (DIRTY FRENCH)

چندی پیش جوونت‌پالترو، بری‌مور و کمرون‌دیاز دورهمی زنانه‌ای در این رستوران معروف که در قسمت شرقی منهتن واقع شده است برگزار کردند. درست چند شب پس از این دورهمی دوستانه نیز اندی کوهن با انتشار عکسی در مقابل این رستوران معروف در اینستاگرام شخصی خود نوشت : شب‌ها‌ی تیره نیویورک سیتی.

 

رستوران نوبو- رستوران‌های محبوب هنرپیشگان

 

۱۵-رستوران نوبو در مالیبو(DIRTY FRENCH)

با وجودی که محوطه ۳۳ شعبه این رستوران‌ها‌ی زنجیره‌ای ژاپنی نسبت به رستوران‌ها‌ی مشابهشان برتری خاصی ندارند، اما این مکان یکی از رستوران‌‌های محبوب هنرپیشگان مطرح دنیاست که مشتری‌ها‌ی اعیانی زیادی دارد. البته با وجود مالکی چون رابرت دنیرو اصلا عجیب به نظر نمی‌رسد. منظره بی نظیر پاسیوی رو به اقیانوس این رستوران سبب جذب افراد مشهوری از جمله کیلی کوکو، بردلی کوپر، لئوناردو دی کاپریو و خانواده کارداشیان‌ها‌ شده است. چندی پیش نیز سباستین استان جشن تولد خود را با همراهی چند تن از دوستانش در پاسیوی رو به اقیانوس این رستوران معروف و پرطرفدار برگزار کرده است.

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.