خانه / دنیای غذا و نوشیدنی / بازار تجریش و تمام جذابیت های آن

بازار تجریش و تمام جذابیت های آن

بازار تجریش، با قدمتی بیش از ۱۵۰ سال یکی از خوش رنگ و لعابترین بازارهای تهران حساب میشه.

تکیه بزرگ تجریش بازاری پر از رنگ و بوهای خوشمزه
هیاهو و تحرک در بازار تجریش هفته آخر اسفند چند برابر می‌شه و بیشتر مردم، برای لذت بردن از حال و هوای آن روانه بازار تجریش میشوند.

این بازار رنگارنگ، فضای مناسبی برای عکاسی فراهم کرده، با حدود ۴۰۰ مغازه همراه با تنوع کالایی بالا، روزانه گردشگران و مشتاقان زیادی را سمت خود میکشاند.

در بازار تجریش چه چیزهایی میتوانید پیدا کنید

ادویه‌ ها با رنگ ها و نام‌ های متنوع و با طیف رنگی مختلف، حجره‌ های ادویه فروشی، مشام‌تان رو پر از بوهای خوشمزه میکند.

ترشی های خوشمزه با اسم‌ های متفاوت و با داشتن طعم های بینظیر، حسابی شما را به هوس می اندازد. آجیل و خشکبار درجه یک، از بهترین نوع‌، داخل حجره ها بازار تجریش خودنمایی می کند.
میوه و تره بار آن که شامل میوه‌ های عجیبی‌ست که شاید اسم‌شان رو هم نشنیده باشید و یا میوه هایی که فصل‌شان تموم شده و نایاب شدن، با نظم خاصی چیده شدن و یکی دیگه از جاذبه های این بازار حساب میشود.
خلوتی بازار در ابتدای روز و همچنین تازگی میوه ها و محصولات با شروع روز، بهترین زمان برای حضور و گشت و گذار تبدیل شده. اما هیاهو و شلوغی در روزهای آخر اسفند، دارای شور و هیجان خاصی است که تجربه ی لذت بخشی رو فراهم میکند.
شما هم جز آن دسته از افراد هستید که روزهای آخر باید به بازار تجریش سر بزنید؟?

?:، میدان تجریش، جنب امام زاده صالح ،تکیه بزرگ تجریش

گه برای خرید عید این روزها به بازار و مکان های شلوغ سر میزنید،به دلیل ویروس کرونا حتما از ۲ ماسک استفاده کنید و پروتوکل های بهداشتی رو به خوبی رعایت کنید.?

درباره ali khani