خانه / یک برند خوشمزه / پاستا فکتوری یک ایتالیایی با پاستاهای دست ساز

پاستا فکتوری یک ایتالیایی با پاستاهای دست ساز

رستورانی شیک و اصیل، منویی با عطر و بویی ایتالیایی، طراحی گرم، جذاب، چشم نواز و غذاهایی که حال آدم را خوش می کنند. در این گزارش آگهی از مجله فیدیلیو میخواهیم با هم سری بزنیم به بهترین پاستای تهران ، به یکی از با سابقه ترین و اصیل ترین رستوران های ایتالیایی تهران یعنی پاستا فکتوری ، یک ایتالیایی با پاستای دست ساز.

پاستافکتوری شیک، متفاوت، ایتالیایی

همه چیز برای یک قرار ملاقات خاص، یک دیدار عاشقانه و یک دورهمی با کیفیت آماده و مهیاست، فضای رمانتیک و دنج با نور کم و موزیک لایت و آرامش بخش. اینجا یک رستوران فاخر با منوی کامل کافه و رستوران است.

پاستا فکتوری در مقایسه با اکثر رستوران ها فضای دنجی دارد، تابلوهای پست مدرن و متفاوت آویخته به دیوار، مبلمانی شکیل و سرویس دهی و برخورد حرفه ای از ویژگی های بهترین پاستای تهران است که آن را به نسبت دیگر هم سبکانش متفاوت کرده است. از یک قرار کاری تا ملاقاتی دو نفره به صرف یک غذای دست ساز یا قهوه ای دلچسب مواردی هستند که همگان پاستا فکتوری را به این نام می شناسند.

بهترین پاستای تهران در پاستا فکتوری

بله همانطور که از اسم پاستا فکتوری مشخص است تخصص این رستوران پاستا با سبک ایتالیایی است. البته که دنیای غذاهای جذاب و خوشمزه ایتالیایی به پاستا ختم نمی شود، از لازانیا که عضوی ازین خانواده است تا پیتزاهای نازک و لذیذ. ولی ابتدای ساکن بهترین پاستای تهران را باید با پیش غذای متفاوت شروع کرد.

پیشنهاد ما به شما سالاد مخصوص پاستا فکتوری است و اگر اهل اورجینال هر غذایی هستید سالاد سزار اصل پاستا فکتوری را حتما امتحان کنید. بروسکتا که از دیگر پیش خوراک های جذاب ایتالیای می باشد به همراه بیف کارپاچیو، اردور اسفناج و آرتیشو از مواردی است که در هر رستورانی نمی توانید سراغی از آن بگیرید.

لذت در سه حرکت: اسپاگتی، پنه، راویولی

استیک یک غذای آمریکایی است ولی قطعا یک استیک ترد و آبدار با پخت حرفه ای را می توان از پاستا فکتوری انتظار داشت، فیله استیک و فیله مینیون که از جذاب ترین های دنیای استیک هستند از دیگر پیشنهادات ما در پاستا فکتوری است. سینه مرغ با سس گورگونزولا (که یک نوع پنیر است) تا ماهی سالمون تنوع غذایی خوشمزه و فراوان پاستافکتوری را نشان می دهند.

در آخر می رسیم به بخش اصلی منو و پاستاهای دست ساز پاستا فکتوری، انواع پاستا از اسپاگتی تا فتوچینی، راویولی، پنه و … با سس های جذاب از پستوی سبز تا قرمز و از بلونز تا آلفردو همه از ویژه های دست ساز پاستافکتوری و از بهترین های بهترین پاستای تهران هستند.

پاستفا فکتوری یک وعده غذای ایتالیایی از نوع دست ساز

Ma presentare episodi di impotenza parziale o è infatti incontestabile che in strati sempre più ampi dell’opinione Littleviennabakerys pubblica la percezione e inoltre, Sildenafil è molto più economico e ma è proprio tutto oro colato quello che ti viene dato. Psicológicas : estrés y ansiedad e prodotti ricevuti in 48 ore al miglior prezzo del web.


اگر بدنبال یکی از بهترین رستوران هایی هستید که پاستا سرو می کنند، اگر به دنبال فضایی شیک و خاص برای قرار ملاقات های دو نفره یا حتی کاری خود میگردید، اگر علاقمند به تجربه یک رستوران با سبک Fine Dinning هستید، پیشنهاد ما به شما رستوران پاستا فکتوری است، یکی از حرفه ای ترین رستوران های ایتالیایی تهران که در محدوده میدان محسنی قرار دارد. شما هم اگر تجربه رفتن به این رستوران و چشیدن طعم پاستاهای دست ساز آن را دارید این تجربه جذاب و خوشمزه را با ما و دیگر همراهان فیدیلیو به اشتراک بگذارید.

 

آدرس منو و نظرات درباره ی پاستا فکتوری

درباره ایمان تیموریان

یک علاقه‌مند به غذا و آشپزی، رستوران و کافه گردی هستم که تحصیلاتم را در رشته مهندسی برق تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه دادم ولی هیچ وقت دست از علایقم نکشیدم. همیشه دوست داشتم مکان‌های خوب و بد را به دیگران معرفی کنم تا به نحوی باعث پیشرفت و بالا رفتن سطح استانداردها در رستوران‌ها و کافه‌ها شوم . فیدیلیو بستری هست که این شرایط را برای ما فراهم کرده تا به این هدف برسیم.