خانه / دسته‌بندی نشده / کاپ‌کیک‌های خوشمزه رنگارنگ به فروشگاه‌ها آمدند
کاپ کیک‌های خوشمزه هاستس

کاپ‌کیک‌های خوشمزه رنگارنگ به فروشگاه‌ها آمدند

کاپ کیک‌های خوشمزه و رنگارنگ هاستس به خانواده بزرگ این برند مشهور پیوستند. کاراملی، توت‌فرنگی و شکلات نعنایی سه عضو جدید از خانواده بزرگ و خوشمزه برند معروف هاستس هستند که در رنگ‌های زرد، صورتی و سبز راه خود را به فروشگاه‌های سراسر جهان باز کرده‌اند. کمپانی هاستس در بخشی از برنامه توسعه کاپ‌کیک‌های پر طرفدار خود، سه طعم جدید از این کاپ‌کیک‌ها را برای مدتی محدود به بازار وارد کرده‌است.

در ادامه این مطلب از سوشیال بار در مجله فیدیلیو همراه ما باشید تا از برنامه‌های جدید هاستس بیشتر مطلع شوید.

کاپ کیک‌های خوشمزه هاستس

در پستی که به تازگی در اینستاگرام رسمی برند خوشمزه هاستس منتشر شده است خبر از ارائه کاپ‌کیک‌های خوشمزه جدید این برند به هواداران هاستس داده شده‌است.

در این پست نوشته شده:

چه کسی گفته کاپ‌کیک‌ها روی درخت نمی‌رویند؟ هر کس گفته اشتباه کرده. خیلی هم اشتباه کرده.

به احتمال زیاد هاستس با این تبلیغ اینترنتی خود می‌خواهد به هوادارانش بفهماند که همه این کیک‌های خوشمزه را با میوه‌های طبیعی تهیه می‌کند. حالا تا چه اندازه این ادعا به واقعیت نزدیک باشد یا خیر قضاوتش با هواداران هاستس. اما آن‌چه که واضح است این طیف رنگی اغوا کننده از هم‌اکنون طرفداران این برند را شگفت‌زده کرده است.

The freshest pick of the day. #StrawberryCupCakes #NationalStrawberryDay

A post shared by Hostess Snacks (@hostess_snacks) on

کاپ کیک‌های خوشمزه توت‌فرنگی

اولین طعم جدید هاستس کاپ‌کیک‌هایی با طعم توت فرنگی هستند. این کاپ‌کیک‌های کوچک صورتی با یک لایه خامه صورتی رنگ و هوس‌برانگیز بر روی آن‌ها تزئین شده‌اند. البته یک لایه از این خامه خوشمزه صورتی رنگ نیز در میان این کیک‌های کوچک قرار داده شده است. به گفته این برند مشهور کاپ‌کیک‌های توت‌فرنگی به مناسبت روز توت‌فرنگی به محصولات متنوع این برند خوشمزه اضافه شده‌اند و در اختیار طرفداران پر و پا قرص هاستس قرار گرفته‌اند.

Mint Chocolate Minimalism #GetTheLook #NationalChocolateMintDay

A post shared by Hostess Snacks (@hostess_snacks) on

کاپ کیک‌های خوشمزه شکلات نعنایی

طعم خوشمزه بعدی کمپانی هاستس کاپ‌کیک شکلات نعنایی است این کاپ‌کیک‌های شکلاتی با یک لایه خامه نعنایی سبز رنگ پوشیده شده‌اند و مانند کاپ‌کیک‌های توت‌فرنگی در میانشان نیز یک لایه از این خامه سبز رنگ خوشمزه دارند. این کیک‌های خوشگل و خوشمزه نیز به مناسبت روز شکلات نعنایی به محصولات هاستس اضافه شده‌اند.

کاپ کیک‌های خوشمزه کارامل نمکی

آخرین طعم جدید هاستس کارامل نمکی است که حاوی کاپ‌کیک‌های زرد کاراملی با خامه تزئین شده زرد رنگ است که روی آن نمک دریایی پاشیده شده و با لایه‌ای دیگر از این خامه کاراملی خوشمزه در میانش پر شده است. هر یک از این کاپ‌کیک‌های خوشمزه در جعبه‌های ۸ تایی در فروشگاه‌های سراسر جهان در اختیار طرفداران این برند مشهور قرار دارند. خلاصه هاستس با این کاپ‌کیک‌های رنگارنگ حسابی در دل هوادارانش جا باز کرده و گوی سبقت را از رقبا ربوده‌است.

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.