خانه / دسته‌بندی نشده / پیتزای قلبی شکل به منوی پیتزاهات بازمی‌گردد.
پیتزاهای قلبی شکل

پیتزای قلبی شکل به منوی پیتزاهات بازمی‌گردد.

پیتزاهای قلبی شکل به منوی فروشگاه‌های زنجیره‌ای پیتزاهات بازمی‌گردند. کمپانی معروف پیتزا‌هات درصدد است پیتزاهای قلبی شکل خود را به مناسبت روز ۱۴ فوریه به منوی فروشگاه‌های زنجیره‌ای خود در سراسر جهان  بازگرداند. این پیتزاهای قلبی شکل که با خمیر تست شده دست‌ساز درست می‌شوند، به صورت قاچ نخورده به خریداران عرضه می‌شوند و در محتویات آن‌ها هر آن‌چه که مشتریان اراده کنند قرار می‌گیرد. پیتزاهات با این پیشنهاد ویژه خود باعث شعف هواداران خود در سراسر جهان شده است. در ادامه این مطلب در بخش سوشیال‌بار از مجله فیدیلیو همراه ما باشید تا از پیشنهاد هیجان انگیز پیتزاهات در جشن ملی روز ۱۴ فوریه مطلع شوید.

پیتزاهای قلبی شکل و دسر شکلاتی

در پستی که به تازگی در صفحه اینستاگرام رسمی‌ پیتزاهات منتشر شده تصویری از یک پیتزای قلبی شکل خوشمزه در کنار دسرهای شکلاتی هرشی و با این مضمون منتشر شده:

بهترین زوج در جشن ۱۴ فوریه: پیتزای قلبی شکل و دسر شکلاتی هرشی.

اگرچه قیمت این پیتزاها در شهرهای گوناگون می‌تواند تا حدودی متفاوت باشد. اما میانگین قیمت آن‌ها با یک نوع محتوا تقریبا از ۱۲٫۹۹ دلار شروع می‌شود و بسته به محتویات آن می‌تواند بالاتر هم برود. البته این تمام ماجرا نیست. این پیتزاها می‌توانند به صورت بخشی از بسته ویژه مربوط به جشن در کنار کوکی‌های شکلاتی هرشی یا براونی‌های تریپل شکلاتی هرشی نیز ارائه شوند. میانگین قیمت این بسته‌ها نیز از ۱۸٫۹۹ دلار شروع می‌شود و در شهرهای مختلف می‌تواند تا حدودی متغیر باشد. البته هواداران پیتزاهات فقط در روز ۱۴ فوریه می‌توانند به این پیتزاهای خوشگل و خوشمزه در شعبه‌های مختلف پیتزاهات دسترسی داشته باشند.

خلاصه پیتزاهات هم فرصت را غنیمت شمرده و با اضافه‌کردن این پیتزاهای قلبی شکل و دسرهای خوشمزه شکلاتی سعی در جذب مشتری دارد. به هر حال دنیای رقابت است و چه چیزی بهتر از یک پیتزای قلبی شکل می‌تواند  ۱۴ فوریه را به شادی تبدیل کند؟

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.