خانه / دسته‌بندی نشده / پرپروک بخور و یک دنیا کار خیر کن
خیریه پیام امید

پرپروک بخور و یک دنیا کار خیر کن

خیریه پیام امید و پرپروک شما را دعوت به حضور در زیباترین بازارچه دنیا می‌کنند. خوشحالی یعنی لمس مهربانی‌ها، خوشحالی یعنی طلوع شادی‌های از یاد رفته کودکان بی سرپرست. خوشحالی یعنی دیدن این همه بزرگواری. خوشحالی یعنی بازارچه خیریه پیام امید. خوشحالی یعنی یک گاز پرپروک و یک دنیا کار خیر.

در ادامه این مطلب از بخش سوشیال بار در مجله فیدیلیو با ما همراه باشید تا با خیریه خوشمزه پرپروک آشنا شوید.

خیریه پیام امید

رستوران معروف پرپروک در آخرین پستی که در صفحه اینستاگرام رسمی‌ این برند مشهور منتشر شده است مژده حضور خود را در نوزدهمین بازارچه خیریه پیام امید به طرفداران خود داده است. به این ترتیب طرفداران این برند مشهور می‌توانند با حضور در خیریه پیام امید در تاریخ‌های مشخص شده علاوه بر صرف غذاهای خوشمزه پرپروک، پول خود را صرف یک عمل انسان دوستانه نیز بکنند.

خیریه پیام امید

خیریه پیام امید

خیریه پیام امید که در راستای حمایت از زنان سرپرست خانوار و با هدف تعاون و فعالیت‌های خیرخواهانه اجتماعی، کمک رسانی به محرومین و گسترش فرهنگ کمک به همنوع در میان جوانان تشکیل شده است، با تحت پوشش قراردادن خانواده‌های بی سرپرست در حوزه اشتغال زایی و آموزش فرزندان اقشار محروم جامعه به خدمت رسانی مشغول است.

در همین راستا برند معروف پرپروک با شرکت در نوزدهمین بازارچه خیریه پیام امید و در جهت کمک به اقشار ضعیف جامعه سعی در ترغیب طرفدارانش به شرکت در این خیریه دارد.

خیریه پیام امید

پرپروک در پست اینستاگرامی‌ اخیرش از هواداران خود خواسته با حضور در بازارچه خیریه امید در این امر خیر حضور به عمل بیاورند. بازارچه  امید در روزهای نهم تا یازدهم آذر ماه ۹۶ در سالن تلاش واقع در چهار راه پارک وی برگزار می‌شود. با خرید از رستوران پرپروک و دیگر غرفه‌های این بازارچه شما نیز سهمی هر چند کوچک در رساندن این پیام امید داشته باشید. پیشنهاد از این بهتر؟

چه دلنشین است که هنوز شاهد حضور انسانیت و این همه لطف و مهربانی در میان همهمه این دنیای پر هیاهو هستیم. چه زیباست که هنوز حضور احساسات پاک را در میان این همه نامردی روزگار احساس می‌کنیم و چه لذت بخش است حس گرمی‌ دست‌های پرمهر شما در این آخرین روزهای سرد پاییزی.

ناگفته نماند بازارچه خیریه پیام امید که در روزهای نهم تا یازدهم آذرماه در سالن تلاش برگزار می‌شود، از ساعت ۹ صبح تا ۲۳ پذیرای حضور گرم شما عزیزان خواهد بود.

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.