خانه / دسته‌بندی نشده / قهوه لاته کدویی استارباکس به منوی فروشگاه‌ها باز می‌گردد
قهوه لاته

قهوه لاته کدویی استارباکس به منوی فروشگاه‌ها باز می‌گردد

قهوه لاته کدویی استار باکس از جمله محصولات پاییزی این برند زنجیره ای است که استار باکس هر ساله با نزدیک شدن به هالووین و پاییز آن را به منوی شعبه های خود وارد می‌کند. البته اغلب برندهای معروف خوراکی‌های پاییزه  مخصوص خود را زودتر از موعد به بازار وارد می‌کنند. بالاخره دنیای رقابت است و وقتی برای هدر دادن باقی نمی‌گذارد.

استار باکس هم از این امر مستثنی نبود و امسال با نزدیک شدن به پاییز محصولات کدویی خود را زودتر از موعد به بازار عرضه کرد. شاید وقتش رسیده که دوباره به استقبال قهوه لاته کدویی استارباکس برویم. این برند زنجیره ای اواخر تابستان بازگشت دوباره نوشیدنی پاییزه جدید خود را در صفحه فیس بوکش به اطلاع مشتریان خود رساند. اگرچه این نوشیدنی در آن زمان هنوز به فروشگاه‌های استارباکس وارد نشده بود اما استارباکس با مژده ورود دوباره آن سعی کرد مشتریان خود را تحریک کند و آن‌ها را به تکاپو بیاندازد که البته موفق هم شد.

با ادامه این مطلب از مجله فیدیلیو در بخش سوشیال بار در مجله فیدیلیو همراه ما باشید.

تبلیغات جدید قهوه لاته در استارباکس

این کمپانی معروف زنجیره ای با پست‌ها و ویدئوهای ابهام برانگیزی که در مورد تاریخ ورود این نوشیدنی در شبکه‌های اجتماعی خود منتشر کرده بود سعی در وسوسه کردن مشتری‌ها و به زبان خودمانی تشنه کردن بازار داشت. در کلیپی که در همان زمان توسط این شرکت منتشر شد، موجود پشمالوی کوچکی را نشان می‌داد که تابلویی با مضمون زیر در کنار خود داشت:

چه میکس نوشیدنی خوشمزه و شیرینی. این نوشیدنی به خوبی جوابگوی ۷۵۶ است.

و درست زمانی که برخی از مشتریان گیج و سردرگم در معنای این عدد مانده بودند، بقیه در حال لذت بردن از اولین طعم‌های پاییزه بودند.

قهوه لاته کدویی استارباکس

به دنبال این اقدام استارباکس برخی طرفداران خوشحال این برند زنجیره ای در تویتر و اینستاگرام عکس‌هایی از نوشیدنی‌های کدویی این برند معروف را ( از نوع سرد یا گرم) در صفحات شخصی خود منتشر کردند در حالی که عبارت‌هایی از جمله : ببینید کی برگشته؟  در زیر آن‌ها به چشم می‌خورد. زمانی که استار باکس حضور دوباره قهوه لاته خوشمزه و تند کدویی را در وبسایت خود به اطلاع عموم رساند، کارمندان این برند معروف در شعبه‌های مختلف با استقبال بی نظیر طرفداران پر و پا قرص این نوشیدنی مواجه شدند.

قهوه لاته کدویی استارباکس

زمان عرضه قهوه لاته کدویی

کمپانی استارباکس امسال از طریق شبکه‌های اجتماعی و سایت رسمی و تقویم فعالیت‌های روزانه خود بازی‌های بسیاری با هوادارانش در مورد زمان ارائه محصول خود کرد و حسابی غوغا به پا کرد . البته این کمپانی در این اقدام خود از تعدادی دوستان پشمالویش نیز استفاده کرده بود. در یکی از ویدئوهایی که چندی پیش توسط این برند معروف طراحی و در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود نوشته شده:

ما را دنبال کنید تا متوجه شوید. اما اگر صبوری در خصیصه‌های ذاتی شما وجود ندارد، بهتر است این تبلیغات را به حال خود رها کنید.

اما بالاخره در پست چندی پیش این شرکت انتظارها به پایان رسید و نوشیدنی پر طرفدار کدویی به فروشگاه ها وارد شد. گویا امسال استار باکس شدیدا تمایل به بازی با روح و روان طرفداران خود کرده بود.

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.