خانه / دسته‌بندی نشده / صبحانه با طعم همبرگر
برگر کینگ

صبحانه با طعم همبرگر

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که به برگرها علاقه زیادی دارید حتما رستوران زنجیره‌ای برگر کینگ را می‌شناسید. این برند که از بزرگترین رستوران‌های زنجیره جهان محسوب می‌شود و در بیشتر کشورها شعبه دارد، با مک‌دونالد رقابت می‌کند و انواع مختلف ساندویچ‌های خود را در طعم‌های مختلف ارایه می‌دهد.

ولی داستان به اینجا ختم نمی‌شود. زیرا برگر کینگ به جز آنکه برای وعده‌های ناهار و شام برنامه‌ریزی دقیق انجام داده است و به جز برگرهای خوشمزه انواع مختلف سالاد و سیب‌زمینی سرخ شده را هم ارایه می‌کند، تصمیم دارد مشتریان را از ابتدای صبح تا انتهای شب در مغازه‌های زنجیره‌ای نگه دارد.

برگر کینگ منوی کاملی برای صبحانه در نظر گرفته است و اگر صبح سراغ آن بروید دست‌خالی برنخواهید گشت. برای آنکه مشتریان بدانند که این رستوران بزرگ عرضه کننده برگرهای خوشمزه صبحانه‌های کاملی دارد، در آخرین مطلب آن روی شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشته شده است:

«ما صبحانه داریم. ما همه انواع صبحانه را داریم».

این نوشته در کنار یک عکس جالب منتشر شده است. در این عکس کیک مخصوص صبحانه و پنیر به گونه‌ای روی هم قرار گرفته‌اند که شکل ظاهری آنها شبیه به همبرگر است. برگر کینگ با این عکس سعی کرده است به مشتریان نشان دهد که پایبندی به اصول خود صبحانه‌ای را به خوشمزگی همبرگرهایش در اختیار مشتریان می‌گذارد و آنها را راضی نگه می‌دارد.

درباره میثم لطفی