خانه / دسته‌بندی نشده / کلاب ساندویج جدید شیک‌شک
ساندویج گریل مرغ شیک شک

کلاب ساندویج جدید شیک‌شک

ساندویج گریل مرغ و کلاب جدید شیک‌شک برای مدتی محدود به منوی این فروشگاه‌های زنجیره‌ای وارد شده است. این ساندویچ‌های خوشمزه که حاوی سینه مرغ گریل شده هستند، از هم‌اکنون دل هواداران شیک‌شک را حسابی برده‌اند. در ادامه این مطلب از سوشیال بار در مجله فیدیلیو همراه ما باشید تا با ساندویج‌های خوشمزه و جدید شیک‌شک بیشتر آشنا شوید.

کلاب ساندویج گریل مرغ شیک شک

کلاب ساندویج جدید حاوی مرغ طعم‌دار شده طبیعی است که گوشت آن از مرغ‌های طبیعی بدون هورمون و پرورش یافته در طبیعت تامین می‌شود. از مواد دیگر موجود در این کلاب ساندویج‌ها می‌توان به بیکن دودی درجه یک، کاهو، گوجه فرنگی روما و سس سفید و مایونز گیاهی اشاره کرد که همگی این مواد خوشمزه لابه‌لای نان‌های گرد جمع‌آوری شده‌اند. ساندویج‌های مرغ گریل شده از هم‌اکنون در تمامی‌ شعبه‌های شیک‌شک در سراسر جهان در اختیار هواداران این برند قرار گرفته‌اند.

البته به جز شعباتی که در فرودگاه‌ها، استادیوم‌ها و ورزشگاه‌ها قرار دارند. اگرچه به گفته شیک‌شک طرفداران این برند که به عضویت کلاب این فروشگاه‌های زنجیره‌ای در آمده‌اند و از اپلیکیشن شیک‌شک استفاده می‌کنند کمی زودتر از سایرین به ساندویج جدید دسترسی پیدا کرده‌اند.

در پستی که به تازگی در صفحه اینستاگرام رسمی‌ شیک‌شک منتشر شده این‌گونه آمده:

فقط مخصوص اعضای کلاب. طرفداران شیک شک که از اپلیکیشن این رستوران‌های زنجیره‌ای استفاده می‌کنند زودتر از سایرین به ساندویج جدید ما که از فردا ۲۳/۰۱ به مدت محدود ارائه می‌شود دسترسی خواهند داشت.

البته این تنها پست اینستاگرامی‌ شیک‌شک به مناسبت ورود این تازه‌واردهای خوشمزه نیست. شیک‌شک در پست دومی‌ که به همین مناسبت انتشار داده نیز نوشته:

عضو کلاب شوید. از امروز ۲۳ ژانویه آغاز می‌شود. از هم‌اکنون می‌توانید ساندویج‌های مرغ گریل شده ما را که از سینه مرغ‌های طبیعی، بیکن دودی، کاهو، گوجه و سس خامه و با نان گرد تهیه می‌شوند سفارش دهید. فقط از طریق اپلیکیشن.

Clubbin’ with the crew. #shakeshack

A post shared by SHAKE SHACK (@shakeshack) on

و در آخرین پست هم عکس دیگری از ساندویج‌های وسوسه انگیز جدید منتشر شده است. خلاصه که شیک‌شک به مناسبت ورود ساندویج مرغ جدیدش حسابی در اینستاگرام غوغا به پا کرده است.

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.