خانه / دسته‌بندی نشده / ریتراسپرت و مربع‌های هزار رنگ

ریتراسپرت و مربع‌های هزار رنگ

 

شرکت آلمانی ریتراسپرت از بهتری‌های صنعت شکلات در این کشور و حتی در جهان است. کارخانه‌ای که از سال 1912 و به دنبال یک ماجرای عاشقانه تاسیس شد.

عشقی که یک شیرینی‌پز و یک شیرینی فروش را به هم رساند و علاقه مشترکشان به متولد شدن این مربع‌های رنگی و دوست داشتنی انجامید.

شکلات‌های ریتراسپرت قالب‌های مربعی هستند که از مکعب‌های کوچکتری تشکیل شده اند. در انواع طعم‌ها و مغز‌ها روانه بازار می شوند و هر طعم  با توجه به مواد تشکیل دهنده‌اش بسته بندی رنگی متناسب با آن را دارد.

به همین دلیل اکثر طرفداران این برند آن‌ها را مربع‌های رنگین کمانی می‌دانند و عکس‌هایی را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند که در آن چند شکلات‌ها را روی هم گذاشته و تصویری رنگارنگ ساخته‌اند.

حالا صفحه اینستاگرام رسمی ریتراسپرت در یکی از آخرین پست‌هایش در حالی که طعم موس کارامل را معرفی کرده درباره آن اینطور نوشته:

“همه اعتقاد دارند اولین طعمی که امروز انتخاب می‌کنند موس کارامل است. نظر شما چیست؟”

ریتراسپرت با این نوشته از مخاطباش خواسته تا درباره شکلات با مغزی موس کارامل نظرشان را بنویسند. شما هم اگر این طعم از ریتراسپرت را امتحان کرده اید نظرتان را برای فیدیلیو بنویسید.

درباره آوا فوشریان

من علاقه زیادی به کافه و رستوران دارم. نه صرفا بخاطر غذا و خوراکی. بلکه به دلیل دور هم بودن و اتفاق های خوبی که تو اینجور جاها برام میفته. انرژی زیادی هم برای تجربه طعم ها و مکان های جدید دارم. همه این ها در کنار عشق به نویسندگی باعث شده تا عضو تیم فیدیلیو بشم.