خانه / دسته‌بندی نشده / ۶۰ سالگی رستوران کی اف سی
رستوران کی اف سی

۶۰ سالگی رستوران کی اف سی

رستوران کی اف سی معروف با کولونل سندرز واقعی ۶۰ سالگی خود را جشن می‌گیرد.

در دنیای مدرن امروز که رسانه‌های مختلف حضور پررنگی در زندگی روزانه انسان‌ها دارند،  تبلیغات رنگارنگ و متنوع شرکت‌های گوناگون نقش اساسی در موفقیت آن‌ها پیدا کرده ­اند. به همین سبب هر روز شاهد تبلیغات مبتکرانه جدید و هزینه‌های هنگفتی هستیم که این شرکت­‌ها در رویارویی با یکدیگر متقبل می‌شوند.

از سویی با بیشتر شدن این رقابت تنگاتنگ که هر روز بیشتر و بیشتر رواج پیدا می­کند در گوشه و کنار شاهد پیشنهادات بسیار خوبی هستیم که توسط این برندها به مشتریان داده می‌شود و مدام به تعدادشان اضافه می­‌شود. و از سوی دیگر شاهد پیشرفت هر روزه کیفیت محصولات تولید شده توسط این برندها به لطف این رقابت­‌های جهانی هستیم.

در همین راستا رستوران مشهور کی اف سی با پستی که در اینستاگرام خود گذاشته سعی کرده کنجکاوی طرفدارانش را برانگیزد. در این پست که چندی پیش در صفحه شخصی کی اف سی منتشر شد از مشتریان این برند محبوب پرسیده شد: فکر می­کنید کولونل سندرز جدید ما چه کسی است؟ یک راهنمایی: او کولونل سندرز واقعی است.

کولونل سندرز جدید کیست؟

این رستوران قدیمی و معروف تصمیم گرفته از بین افراد مشهور شخصی را برای تبلیغات فروشگاه­‌های زنجیره‌ای خود در نقش کولونل سندرز انتخاب کند. این بار برای این منظور سراغ کولونل سندرز واقعی رفته و تصمیم دارد از خود او در این تبلیغات استفاده کند. برای این منظور این برند از نسخه واقعی کولونل قدیمی و نسخه امروزی او به صورت یک در میان در تبلیغات جدید خود استفاده کرده تا گذشته را به امروز پیوند دهدو از سویی اشاره به قدمت این برند معروف داشته باشد.

رستوران کی اف سی معروف برای این هدف به طور مشخص از تبلیغات دهه ۶۰ و ۷۰ خود استفاده کرده است با این تفاوت که در گوشه و کنار چیزهایی به آن اضافه کرده‌اند تا به آن کمی حال و هوای مدرن و امروزی بدهند.

 

به علاوه این رستوران سوخاری قدیمی ۶۰ سالگی جعبه­‌های معروف خود را نیز با چاپ عکس کارتونی کولونل روی آن‌ها جشن گرفته است.

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.