خانه / دسته‌بندی نشده / درخت کریسمس کریسپی کریم و کیت کت
درخت کریسمس کریسپی کریم

درخت کریسمس کریسپی کریم و کیت کت

درخت کریسمس کریسپی کریم یکی از محصولات خوشمزه این برند معروف است که به مناسبت سال نوی میلادی برای هوادارانش ارائه داده است. کریس‍ی کریم استرالیا هم مانند کریس‍ی کریم آمریکا انواع مختلفی از دونات‌های ویژه تعطیلات و جشن آماده کرده است تا حال و هوای کریسمس را به هواداران خود هدیه بدهد. اما کریسپی کریم این بار یک خلاقیت جالب از خود به نمایش گذاشته است. در ادامه این مطلب در مجله فیدیلیو بخش سوشیال بار به بررسی محصولات جدید و کریسمسی کریسپی کریم می‌پردازیم.

درخت کریسمس کریسپی کریم

دونات کریسمس جدید کریسپی کریم یک درخت کریسمس خوشمزه است که با تنه از جنس کیت کت خود مجموعه ای از خوشمزه‌های دنیا را برای هوادارانش یک جا جمع کرده است. با این وجود که قرار دادن یک کیت کت داخل یک دونات با پوسته نازکش کمی‌ عجیب به نظر می‌رسد اما باید بگویم این دونات خوشمزه پای ثابت منوی کریسپی کریم در بسیاری از کشورهای مختلف از جمله استرالیا، مالزی و فیلیپین شده است.

درخت کریسمس - کریسپی کریم

دونات کریسمسی جدید با شکل درخت کاج و خامه سبز رنگ از یک عدد کیت کت به عنوان تنه درخت استفاده کرده است و با چاشنی یک نوار خامه ای سفید رنگ و آب نبات‌های ریز رنگی تزئین شده است. البته این دونات خوشمزه تنها سوپرایز کریسمسی کریسپی کریم نیست. این برند مشهور و پرطرفدار سوپرایز‌های خوشمزه دیگری نیز برای طرفداران خود در سال نو تدارک دیده است.

محصولات ویژه کریسمس کریسپی کریم

درخت کریسمس کریسپی

در پست جدیدی که در صفحه اینستاگرام رسمی‌کریسپی کریم استرالیا به تازگی منتشر شده است عرضه چهار محصول خوشمزه کریسمسی کریسپی کریم به هواداران این برند مشهور اطلاع رسانی شده است. در این پست نوشته شده:

با خرید دونات های متنوع و جدید کریسپی کریم از فروشگاه ها و یا آنلاین حال و هوای کریسمسی پیدا می کنید. 

بعدی قبلی

دونات گوزن کریسپی کریم

دونات گوزن یکی دیگر از محصولات خوشمزه ویژه سال نوی کریسپی کریم است که با خامه شکلاتی پوشانده شده است و داخلش را با کارامل پر کرده اند. این دونات خوشمزه با چشم‌های آب نباتی و بینی شکلاتی قرمز و شاخ‌هایی از جنس چوب شور شکلاتی کامل می‌شود.

کمربند بابا نوئل

محصول خوشمزه بعدی کریسپی کریم به مناسبت سال نو دونات کمربند بابانوئل است که با ترایفل خامه ای قرمز پوشانده شده است و با نواری از کرم شکلاتی در وسطش تزیین شده است. در آخر هم با یک سگک آب نباتی زردرنگ تکمیل می‌شود.

کریسمس - کریسپی کریم

آخرین محصول کریسمسی کریسپی کریم برای سال نو دونات نان زنجبیلی است. این دونات شکری که یکی از تولیدات اصلی و قدیمی‌ کریسپی کریم است با ترایفل خامه شکلاتی سفید و دارچین و زنجبیل پوشانده شده است. تکه‌های خردشده بیسکویت هم آخرین مرحله تزیین این دونات سنتی هستند.

بعدی قبلی

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.