خانه / دسته‌بندی نشده / جوجه طلایی کی اف سی در انتظار شما
کی اف سی

جوجه طلایی کی اف سی در انتظار شما

اگر جزء علاقمندان به مرغ سوخاری هستید حتما تاکنون نام KFC به گوش‌تان خورده است. این شرکت آمریکایی که دفتر مرکزی آن در شهر کِنتاکی واقع شده است با 87 سال سابقه دومین برند بزرگ غذا در جهان محسوب می‌شود و طی سال‌‌های اخیر سعی کرده است بازارهای بیشتری را تحت پوشش قرار دهد.

یکی از غذاهایی که KFC به تازگی به منوی خود اضافه کرده است «جورجیا گُلد چیکن» یا «جوجه طلایی جورجیا» نام دارد که به سه شکل سرو می‌شود. مدل اول با نام «اکسترا کریسپی چیکن» شش تکه جوجه سوخاری را همراه با زیتون در اختیار شما می‌گذارد، مدل دوم با نام «اکسترا کریسپی تندرز» سه تکه فیله سوخاری مرغ را به همراه نان مخصوص KFC و سالاد کلم ارایه می‌دهد و مدل سوم هم که «چیکن لیتلز» نام دارد، یک ساندویچ مرغ سوخاری کوچک است.

رستوران KFC در آخرین مطلب خود روی شبکه اجتماعی اینستاگرام سعی کرده است روی این منوی جدید تاکید داشته باشد و در آن نوشته است:

«جوجه طلایی جورجیا فقط برای مدت محدود اینجا است. پس عجله کنید! شما هم‌اکنون زمان را از دست داده‌اید، هر زمان در هر کجا که باشید».

در این مطلب یک ساعت مچی طلا نشان داده شده است که زمان را به وقت توکیو، هاوایی، لس‌آنجلس، کنتاکی، جورجیا و لندن نشان می‌دهد و KFC با این مطلب می‌خواهد انگیزه شما را برای سفارش دادن منوی جدید بیشتر کند.

درباره میثم لطفی