خانه / دسته‌بندی نشده / جشن هالووین با دونات های خلاقانه و ترسناک کریسپی کریم
جشن هالووین- کریسپی کریم

جشن هالووین با دونات های خلاقانه و ترسناک کریسپی کریم

جشن هالووین آرام آرام از راه می‌رسد.  همه برندهای خوراکی در آمریکا سعی در جذب مشتری توسط تم‌های هالووینی دارند و با یکدیگر به رقابت نشسته اند. یکی از این برندها که از مدت‌ها قبل شروع به تبلیغ خوراکی‌های خوشمزه هالووینی خود کرده است کریسپی کریم است و به راستی هم دونات‌های وسوسه انگیزی به این مناسبت طراحی کرده است. با ادامه این مطلب از مجله فیدیلیو در بخش سوشیال بار همراه ما باشید.

اگر به صفحه اینستاگرام رسمی کریسپی کریم مراجعه کنید تمامی پست‌های اخیر این برند در خصوص جشن هالووین است.

این برند زنجیره ای خوشمزه به مناسبت هالووین ۲۰۱۷ چهار دونات هالووینی از جمله دونات مومیایی هالووینی طراحی کرده‌است که در برخی شعبه‌های مشخص شده خود ارائه می‌دهد. در ادامه این مطلب به معرفی این دونات‌های خوشمزه  می‌پردازیم. البته این دونات‌های هالووینی فقط برای مدتی محدود در شعبه‌های کریسپی کریم یافت می‌شوند.

جشن هالووین- دونات هالووینی

دونات مومیایی جشن هالووین

اولین دوناتی که کریسپی کریم به مناسبت هالووین ۲۰۱۷ طراحی کرده است دونات مومیایی است. این دونات مملو از کرم و تکه‌های تزئینی خامه سفید است که با یک جفت چشم شکری شما را نظاره می‌کند.

دونات تار عنکبوتی جشن هالووین

دونات بعدی هالووینی دونات عنکبوتی است. این دونات مملو از کرم شکلاتی با تزئین خامه است که با یک تار عنکبوت سبز نئونی و تکه عنکبوت‌های شکری آراسته شده است.

دونات جک فانوسی جشن هالووین

دونات بعدی کریسپی کریم به مناسبت هالووین جک فانوسی معروف هالووین است. یک دونات با پوسته خمیری و خامه تزئینی پرتقالی که با صورت خامه شکلاتی اش هر بیننده ای را وسوسه می‌کند.

دونات شکلاتی با آب نبات

آخرین دونات هالووینی کریسپی کریم خامه شکلاتی شکراندود شده معروف کریسپی کریم است که با آبنبات‌های ریز رنگی پوشیده شده است و طرفداران دائمی خود را در این برند زنجیره ای خوشمزه دارد.

با این همه پیشنهاد هالووینی خوشمزه چه کسی می‌تواند چشمانش را به روی این برند خلاق ببندد؟

 

 

درباره آوا رفیع‌ زاده

بر خلاف تصور عامه مردم مهندسان معمار فقط با آهن و خاک و آب در ارتباط نیستند. من یک معمار خانه دار هستم. در کنار وظایف کاری و به قول همه تیرآهن و سنگ و ستون، عاشق آشپزی و مسافرت و آشنایی با غذاها و فرهنگ و رسوم مختلف دیگر کشورها هستم و دوست دارم این تجربه های قشنگ رو با همه قسمت کنم. امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید.