خانه / دسته‌بندی نشده / توییکس بندانگشتی دوست داشتنی

توییکس بندانگشتی دوست داشتنی

توییکس

شکلات توییکس از شکلات های قدیمی شرکت مارس است در بسته بندی دوتایی و به صورت انگشتی تولید می­­ شود.

تمام محبویتش به دلیل همزمانی طعم بیسکوییت، کارامل و آن شکلات شیری منصحر به فرد است. نمونه توییکس را هیچ شرکت دیگری نتوانسته تولید کند و رقابت سختی بین این محصول شرکت مارس با دیگر محصولاتش است. اما محبوبیت توییکس فقط به انگلستان و امریکا محدود نیست و در آسیا و استرالیا هم طرفداران زیادی دارد.

حالا توییکس در محصول متفاوتی شکلات شیری را با شکلات سفید جایگزین کرده و در اینستاگرام رسمی ­اش درباره آن اینطور نوشته: ” فراموش نکنید که در ماجراجویی­ های زمستانی­ تان بیسکوییت، کارامل و شکلات سفید را همراه داشته باشید.” و عکسی را با آن همراه کرده که ملزومات یک سفر زمستانی را نشان می­ دهد.

البته این فقط یک تبلیغ نیست چرا که از نظر علمی شکلات در کوهنوری­، پیاده ­روی طولانی و مسافرت­ هایی که بخش ­هایی از آن با پای پیاده انجام­ می­ شود نقش زیادی در افزایش انرژی دارد. به همین دلیل هم همیشه کوهنوردان در کوله­ های خود مقداری شکلات دارند تا در مواقع ضروری برایشان نجات دهنده باشد.

درباره آوا فوشریان

من علاقه زیادی به کافه و رستوران دارم. نه صرفا بخاطر غذا و خوراکی. بلکه به دلیل دور هم بودن و اتفاق های خوبی که تو اینجور جاها برام میفته. انرژی زیادی هم برای تجربه طعم ها و مکان های جدید دارم. همه این ها در کنار عشق به نویسندگی باعث شده تا عضو تیم فیدیلیو بشم.