خانه / دسته‌بندی نشده / بهار با طعم استارباکس
بهار استارباکس

بهار با طعم استارباکس

 

بهار و استارباکس

بهار آمده و در همه جای دنیا به بهانه آن شادی می‌کنند. البته که برای ما ایرانی‌ها بهار جایگاه ویژه‌ای دارد اما این که در تمام دنیا هم به آن اهمیت می‌دهند جالب توجه است. نشانه‌های این شادی جهانی هم این است که در توییتر و اینستاگرام هشتگ‌های زیادی با عنوان firstdayofspring  به معنی اولین روز بهار ترند شده است.

بهار و استارباکس

استارباکس هم یکی از برندهایی که از روز آغاز بهار در صفحه رسمی اینستاگرامش با پست‌های زیادی به  استقبال آن رفته. در یکی از این پست‌ها از قابلیت آلبوم عکس اینستاگرام استفاده کرده و چند تصویر از لیوان های بهاری قهوه گذاشته است.

استارباکس برای اکثر مناسبت‌ها لیوان‌هایش را با طرح گرافیکی متناسبی تغییر می‌دهد و این بار برای بهار طرح‌های گل دارد با عناوینی مثل سلام بهار و … درنظر گرفته.

در یکی دیگر از پست‌های اینستاگرام استارباکس اما ترکیبی از بهار و قهوه را می‌بینیم. ترکیبی که توصیفی از بهار از دیدگاه عاشقان قهوه است. این پست به تصویری از آیس ماکیاتو بادام و دارچین اختصاص دارد و درباره آن اینطور نوشته شده:

” آه، بهار در هوا وجود دارد و آن شیرین، خامه‌ای و اندکی با طعم دارچین است. “

شما در بهار کدام طعم قهوه را بیشتر دوست دارید؟ برایمان در کامنت بنویسید.

درباره آوا فوشریان

من علاقه زیادی به کافه و رستوران دارم. نه صرفا بخاطر غذا و خوراکی. بلکه به دلیل دور هم بودن و اتفاق های خوبی که تو اینجور جاها برام میفته. انرژی زیادی هم برای تجربه طعم ها و مکان های جدید دارم. همه این ها در کنار عشق به نویسندگی باعث شده تا عضو تیم فیدیلیو بشم.